• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Bier Bauch

Guest
Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Sowos, jetz muss ich an meinem Geburtstag auch noch unserem Thread neues Lebn einhauchen ;)

Wie auch des letzte Mal erinner ich an den Urvater des 1. Threads - KingHerby, so wie an die, die von Anfang an dabei warn und unsam Thread erst Leben eingehaucht hobn - Geni, UnGUST, Ginseng, so wie die inzwischen
inaktive(re)n BabyBlue, Hacker, so wie Kaffianer und natürlich auch an die "neuen" ;)

Auf weitere 5000 Posts voi mit faszinierenden Geschichten aus unsrem Leben, Herzschmerz, Erfolge, Lottogewinne und wos was i ois :D

Und jetz a weiteres Moi - Zervaaaaaaaaaaaaas on olle Österreicher :hy:

PS:

stiegl2.jpg
stiegl1.jpg
stiegl2.jpg
 
ich spreche klares hochdeutsch (mit wenigen ausnahmen und fantasievoll mit flame geschmückt), aber son dialekt thread is cool :keks:
 
Comm-Thread-OT mit normalem OT verwechselt tztztztztz ;)


/e: oh...

anyway, herzlich glückwunsch ;)
 
:hy: sers

Bier Bauch schrieb:
Im "Comm-Thread-OT" kann man keine Threads eröffnen ;)

oiso i hon scho an ontrog gstellt, doss se uns erhörn, moi schaugn ;)

edit: uns wichtigschte vagessn - ois guate bb :D
 
Mh bin zwar kein Ösi - aber mal hallo o_O

Ahja alles gute Bier - wo ichs grad seh
 
Griaß eng!
Mi trifft da schlog, wos muas i do segn? Ginseng, BB wos isn do los gwesn? Um hümmis wün, na sowos owa a. Und i hau ma denkt da Ginseng mocht auf und des Thema is a a aundas. Najo, i vazeih da nu amoi BB, weißt Geburtstog host. In dem Sinne:

Olles guade,
auf das es Bier in strömen fließen möge
und dir de Fraun in deim neichn Lebensjoa zu Füssn liegn!!!!​
 
seas ,serwas ,dere und wos sunst no gibt :hy:
 
'dere, Oide, Neiche und Zuagraste :hy:

/me is auch wieda

*Anwesend*


I hoff schtoark des is eich ned allzu unangenehm *sfg*

Also: Auf ein Neues *BANZAI*

Da Goldigä
 
Maaa, was bin i heut wieda unhöflich ... ein kühles

68975587drinks.jpg

auf den neuen Thread!

Auf das der kultivierte, mundartorientierte Spam wachse und gedeihe *Cheers*

LG

Old Gold
 
Und jetz a im richtigen Forum ;)

Thx an alle Gratulanten :)

Hob mi gestan Obnd nu "beschenken" lossn ;):D

Jetz schauts endlich moi noch Sommer aus ... najo, net vaschrein, owa Zeit was jo
Endlich bodn und Tagelang nur faulenzen
Hach, wie hob i des vamisst :D
 
na jetzat isch jo wida ois in ordnung, hui do bin i beruhigt ;)

@bb: mogsch nit dazehln wos "kriagt" hosch? :D

ansonschtn sers oide :hy: und sers neiche :hy:
 
erzöhl büdde ^^

btw wie long werd i brauchn bis i in der mundort schreibn konn wie ihr? :D
 
Griaß eng! :hy:
Oiso des woa jo gestan a lustigs Sponsionsfestl. I woa natürli ana vo de letzten de gaunga san. So hob i mein Freind gebührend feiern kenna. :D I vasteh de Leit jo sowieso ned, de so fruah gaunga san. Sowos kaun ma do ned mocha.
 
Zurück
Oben