• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

servas
so di ersten schultog hinta mir... :)
@sekte: derzeit leida a nu de radl-sekte ... i hoff i bin beud in da honda-sekte ^^
 
Griaß eng wiedamoi :hy:
Oiso, i mechtat do herin nu amoi an Aufruf startn. Und zwoa suach i nu a poa fähige Mitspüla für mei Allianz. Des spü nennt se Ogame und is a Browser spül. I bin in Universum 16 daham, fois wer interesse hot und ofaunga wü, donn fongts au und sogts mas afoch.
 
boah ihr säcke spielts MEIN onlinegame o_O
selber programmiert/administriert/selber grad gebasht worden :D

hab btw nachprüfung gschofft heut ;)
 
heazlichn glückwunsch nuke! :):top:
wos fia a foch woa des glei? :D

@bk: danke da einlodung owa i glaub i bleib bei meim frozen throne und meina ffa-ladder ;).
 
des war mathe :D

ganzes jahr nix gmacht.. ferien ~1.5 wochen gelernt... prüfung auf 2-3 und durch :D
das nennt man zeit sparen leutln! ^^
 
erstmal GZ
1.5 wochen dafür glernt?
des glaub i da net - wöche klass?
i hob jo jetzt nochprüfung in da 7ten ghobt und des wor net ohne ... 5 wochen glernt
 
jo i geh jetzat 8te des hast i maturier... meine lehrer haltn mir immer vor das i sovüle anser schreibn könnt wenn i nur wollen tarat ^^
stimmt wahrscheinli eh ^^
naja zumindest für mathe und sprachn hab i afoch a begabung - wenn is mol checkt hob gehts eh prima ^^
 
ogame: Des und des galaxy wars hob i fria amoi spüt, owa i hob heit ka Zeit mehr defia. Woar ma zu stressig, olle poar Stund zum PC und checkn, ob i wieda angriffn werd. Und vor allem mei Schifferln 5 Uhr früh obschickn zum Raiden :D
 
morgn

@bk: und führe uns ned in vasuchung...

@nuke: gratz

@gorbag: des kimmt ma erschreckend bekonnt vor, lei es spü wor a ondas :rolleyes:
 
zervas wieda moi :hy:

bin sötn daham deswegn so wenig zeit für den thread - morgen gehts ob noch Wien und am 18. für 1 Wochn nach Sardinien mit meiner Krankenschwester ;)
 
Hawedere!

I wüü aa a Kronknschwesta fia mein Bierbauch ... am Beschtn aane ned füü öta ois 20, mit 90/60/90 und de wos aa wos vom massiern vasteht
7.gif
...

Ähnlichkeiten mit lebenden Personen sind beabsichtigt und keineswegs zufällig :D

Ansunstn in Wean nix relevants neichs ...
78.gif


Man liest sich

Old "FeltHat" Gold
 
ge des schaffma beide :D
bin i überzeugt, vor allem da ich d2 spielen aufghört hob ^^
 
i glaub ich schaffs, ich rett mich mit starcraft und neverwinter nights zocken ^^
 
uh uh, a Kronknschwester...

do sog i nur: heisser Tipp fia a johrelonge Beziehung - bzw. Häusl baun und 5 Kinda griagn + glücklich sterbn ^^


auf da Maturareise bin i nur mit Müh und not aus den Fängen von ana liabn Kronknschwester loskemma :D

Des san einfoch ollesomt liabe Frauerl :)
 
Zurück
Oben