• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

mei zimma hob i scho vurige wochen zamgramt (so hoibwegs hoid). wos i heute no duan soi was i ned :flopp:
zum furthgeh was i nix, owa ned furtgeh mog i ah ned .... scheiß leben :rolleyes:
 
Serwas Geni, sche dasd a wiedamoi do bist :hy:
Jo, des Dilemma mitn Fortgeh, owa ned wissn wohi, owa a ned daham bleibm woin, des kenn ma olle. Oiso i kenn des zumindest guat.
Owa do hob i an guatn Tipp: Geh trotzdem fuat, is gscheita ois daham sitzn bleibm. Und wonst ned wast wohi, donn ruaf hoit olle Leit o wosd kennst, irgndana wird se scho find.
 
*Gähn* .. grad aufgstandn bin ..

Sorgn wenan Weggehn hobts? Frogts mi amoi ...

In Wean is mehr los ois wos ma glaubt ... die landläufig weitvabreitete Meinung dass umma Ochte de Gehsteig hochklappt wern is schlicht und ergreifend foisch.

I waas ned ob i den Link scho amoi postet hab ... für den Foi dass doch ersucht meine Wenigkeit ned glei gesteinigt zu werden ...

Nua was fia horte Obnteura:
mnm_koch_x2.jpg


<NachtMahl>

... angeblich stengan de Weiba drauf :D

GreeZ

Da oide Finsterling Goldi
 
@goldi : dort is imma da schuiball von meine schui! :p
hilfe! i wohn dort in der nähe :) vielleicht siach i die moi^^
 
morgn

mia isch zkoit :flop:

edit: seit wonn schreibt ma "flopp" mit doppl-p? :flopp:
 
Guten Morgen Fangemeindeeeeeeeeee!

AgainstAuthoriy schrieb:
@goldi : dort is imma da schuiball von meine schui! :p
hilfe! i wohn dort in der nähe :) vielleicht siach i die moi^^

Mit Schuibälle hob i mi nie beschäftigt - durt muaß ma jo tonzn ... und tonzn hat fia mi denselbn Schwierigkeritsgrod wia a Wurzlbehondlung ohne Narkose ...

In da Nähe wohn i aa ned grod - die Zeitn san vorbei. im 98er - Johr bin i aus Simmaring weg Richtung Sankt Favoritn abgedüst ...

Owa waunst wüüst schreib ma a PM und dann treff ma se auf a guads Guinness oda zwaa oda drei ... dann kannst mi aa amoi sehn ... oda doppelt ... oda dreifoch ... *hrhrhr* ...

@ Signatur: JedermanN schreibt ma mit Doppl-"n" :D

Ginseng schrieb:
morgn

mia isch zkoit :flop:

edit: seit wonn schreibt ma "flopp" mit doppl-p? :flopp:

Gegn Eisfiaß empfüühd Dr. Goldbergus: Eihaazn *hrhrhr* ... und waunst da des ned leistn kaunst: Norwegersockn.

Flop und Flopp machn dasselbe Geräusch ... oiso is wurscht. :top:

Da oide Gold
 
zervaaaaaaaaaaas

frisch zruck aus dem sonnigen sardinien und braun wie ein schokokostenmandi :D

werd schaun, dass i a poor fotos uppe

wos gibts neichs?
 
Goldbergus schrieb:
Gegn Eisfiaß empfüühd Dr. Goldbergus: Eihaazn *hrhrhr*...

danke herr doktor, i tua glei en computa üwatacktn und de lüfta blockiern damits worm wead
ugly.gif
- i hob nämlich leida koa hex do zum einschürn ;) (mei früha wor hoit ois bessa)

Originally posted by Bier Bauch
wos gibts neichs?

es gleiche wia imma, oiso nix - im übrign bisch du in da weitn wöd gwesn, oiso pock aus und hea mit de fotos :D
 
jojo, kaaaaaan stress so knopp nochm urlaub ;)

oiso, hier hob i erst amoi aus am Sonnenaufgang - für den i extra um 5:00 Uhr in da Frua aufgstondn bin (nebenbei zu erwähnen - die Sonn is erst um 7:00 aufgonga ...) - so a richtig schön kitschiges .gif gmocht :D

sun.GIF





donn nu ein paar allgemeine eindrücke zum urlaub insgesamt:

sard01.jpg


sard02.jpg


sard03.jpg


sard04.jpg


sard05.jpg


sard06.jpg


sard07.jpg
 
alder bier bauch :)

wenn ich das so sehe bereue ich es heuer nicht auf urlaub gwesen zu sein...

;(

gibts a a foto vo da krankenschwester mit kopf drauf? :D
 
Mo'ään!

I dua no imma hamwerkn, grod a poa risse in da tia silikonisiat doss a weng wärma wiad in meina küch.

@bb: servaaas, womma si de fotos onschaut komma direkt neidisch wean :). des gif is wiakli :D:top:

@kronkschwesta: ähm.. jo.. so hobi mas scho oiweu voagstöht
ugly.gif


@mighty: ois guate zum gebuatstog, dua hoit schee feian ;).
 
@bb wie host urlaub gmocht auf sardinien? hotel, zöt, appartment? i hob nämlich ghead dos ma sardinien gor ned so leicht buchen ko.

:top: @ geburstagskind

@all notgeile hund
ugly.gif
 
Zurück
Oben