• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der "Wer ist Österreicher"-Thread - winntetsch quasi und rundumadum ogstaubt

Jo I stö do imma ois sche auf und daun kommt neamt und i scheiß iwann drauf und wö Ois aus und rein in die Mitte hahaha
Vl sollt ich erm moi wiada a chance gebn
So gwinnst auf Mittel gegen Schwächere und eventuell gleiche. Lässig is, wennst als unterlegena gegen Stärkere gwinnst.
Sacht mal, gibts in eurem Land denn überhaupt kein Lakritz?
Oijo, so a Zeig vo Harribo hob i amoi probiart. Des is ned meins.
 
Jo, i man e Lakritz. Hoit vo Haribo. Owa mit wo, bin i üba frogt. Mei amoligs Erlebnis damit is jo do scho wieda rund 30 Johr her.
 
Na gut, dann gucke ich mal weiter :( Danke für den Hinweis :)
 
Oiso I kenn nermd dea Lakritz mog... I glaub des vakauft si bei uns ned :)

@BK I kämpf doch ned gegen stärkere 🤔 ma muss seine Kämpfe weise wählen 😌
 
Ja in Deutschland gibt es das Nord-Süd-Gefälle: Im Norden liebt man Lakritz, im Süden nicht :D
Echt schlimm...
Das heißt du liebst es? Ich muss sagen, ich mag haribo und so gummidinger echt gerne (abgesehen davon dass ich derzeit auf Gelatine verzichten muss) - aber Lakritze fand ich schon immer schrecklich 😅
 
Ja, würde gerne mal wieder was davon essen, aber hab ich nirgendwo hier gefunden :(

Du kannst ruhig weiter Dialekt schreiben :)
 
Hmmm... Interspar oda so vielleicht bzw glaub i dass da haribo shop in Linz a wos hod wenn a ned so vü...

Ok :p owa eig is des fia mi oiwei gscheit ungwohnt und mei handy bessat ois aus weis des so ned kennt vo mia :) I red gscheada ois I schreib noamoi
 
@BK I kämpf doch ned gegen stärkere 🤔 ma muss seine Kämpfe weise wählen 😌
Wos wüsst mochn, wenns di ogreifn?

Hmmm... Interspar oda so vielleicht bzw glaub i dass da haribo shop in Linz a wos hod wenn a ned so vü...

Ok :p owa eig is des fia mi oiwei gscheit ungwohnt und mei handy bessat ois aus weis des so ned kennt vo mia :) I red gscheada ois I schreib noamoi
Daun muasst as deim Telefon lerna.
 
Goa ned soweit kuma lossn :)

Und s handy leant eh owa langsam hoid
 
Redn ma ned olle gscheada ois ma schreibn?

:D wos ma brauchn is a dialektwörterbuch fia die Handys :D
 
I man i gwon mas iagendwie a ned o... Owa I schreib a nua in dem Chat so und sunst oiwei relativ sche...

Wuascht...
Was duat si bei eich so?
 
I hob a dialekt Wörtabuach am Handy, owa nua bayrisch. Tuats owa meistns ah.
I brauchad a Wörterbuach, wos was, in welchana Sproch i grod schreibn wü :D

Sunst tuat se nix. Oijo, Kingdom Come Deliverance.
 
Jo des warad a wos... Owa noamoi brauch is Jo ned...

Wie schauts moi aus mit an trangl im Juni bei eich?
 
wonns es wetta zualosst, donn gern, i konn ma zwor ned vorstelln, dass es heia amoi ned regnet, owa i hob hoit wenig phantasie
 
Wie schauats bei eich zb am 19.06. Aus? :)
 
Zurück
Oben