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- 13 August 2006
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Ich habe so das Gefühl, dass wir langsam genug Informationen haben um schon einmal grob die ersten Build Ideen zu diskutieren 
Man wird am Schluss 6 Aktive und 3 Passive haben können, muss sich also Entscheiden. Wenn Runeneffekte schon bekannt sind, dann kann man die gleich noch mit reinnehmen. Oder auch welche Effekte man sich wünschen könnte
Neben den aktiven Skills (+ Grenade Shot von dem noch kein Tier bekannt ist) wissen wir seit heute auch mehr über die Passiven:
Weak spot (level 3): Increases critical strike damage by 100%.
Archery (level 6): Reduces the cost of Hatred-type skills by 50%.
Cloak of shadows (level 6): Reduces melee damage taken by 20%.
Aggression (level 12): Increases attack by 20%.
Superior skill (level 12): Increases precision by 20%.
Toughness (level 12): Increases vitality by 20%.
Back to basics (level 18): Increases the basic damage (TL's Note: not clear) done by the Demon Hunter's weapon by 100%.
Focused discipline (level 18): Reduces the cost of Discipline-type skills by 20%.
Opportunity (level 18): Increases damage dealt to slowed targets by 20%.
Years of training (level 18): When a Discipline-type skill is used, damage dealt by the Demon Hunter is increased by 10% for 10 seconds. Can stack up to three times.
Ballistics (level 24): Increases damage dealt by rockets (TL's Note: ... what??) by 100%. The rocket effect is provided by certain runestones.
Hot poursuit (level 24): When Hatred is at its maximum, run speed is increased by 10%.
Killing spree (level 24): When an enemy is killed by the Demon Hunter, the next attack dealt within the next 5 seconds has 30% increased critical strike chance.
Resourcefulness (level 24): When Discipline is under 20%, the regeneration of Hatred is increased by 30%
Habt ihr schon einen groben Build im Kopf? Wisst ihr schon wie ihr vorgehen wollt?
Oder sucht ihr einfach nur Anregung und wollt über ein paar Möglichkeiten diskutieren?
Dann ist hier genau der richtige Ort dafür.

Man wird am Schluss 6 Aktive und 3 Passive haben können, muss sich also Entscheiden. Wenn Runeneffekte schon bekannt sind, dann kann man die gleich noch mit reinnehmen. Oder auch welche Effekte man sich wünschen könnte

Neben den aktiven Skills (+ Grenade Shot von dem noch kein Tier bekannt ist) wissen wir seit heute auch mehr über die Passiven:
Weak spot (level 3): Increases critical strike damage by 100%.
Archery (level 6): Reduces the cost of Hatred-type skills by 50%.
Cloak of shadows (level 6): Reduces melee damage taken by 20%.
Aggression (level 12): Increases attack by 20%.
Superior skill (level 12): Increases precision by 20%.
Toughness (level 12): Increases vitality by 20%.
Back to basics (level 18): Increases the basic damage (TL's Note: not clear) done by the Demon Hunter's weapon by 100%.
Focused discipline (level 18): Reduces the cost of Discipline-type skills by 20%.
Opportunity (level 18): Increases damage dealt to slowed targets by 20%.
Years of training (level 18): When a Discipline-type skill is used, damage dealt by the Demon Hunter is increased by 10% for 10 seconds. Can stack up to three times.
Ballistics (level 24): Increases damage dealt by rockets (TL's Note: ... what??) by 100%. The rocket effect is provided by certain runestones.
Hot poursuit (level 24): When Hatred is at its maximum, run speed is increased by 10%.
Killing spree (level 24): When an enemy is killed by the Demon Hunter, the next attack dealt within the next 5 seconds has 30% increased critical strike chance.
Resourcefulness (level 24): When Discipline is under 20%, the regeneration of Hatred is increased by 30%
Habt ihr schon einen groben Build im Kopf? Wisst ihr schon wie ihr vorgehen wollt?
Oder sucht ihr einfach nur Anregung und wollt über ein paar Möglichkeiten diskutieren?
Dann ist hier genau der richtige Ort dafür.
