fenrir0
New member
- Registriert
- 9 September 2007
- Beiträge
- 9
- Punkte Reaktionen
- 0
Moin Moin ...
ich habe jetzt wohl so 6 Monate oder länger nicht gespielt. Habe jetzt eine Mail vom Battle.net Account Management bekommen.
Ist mein Account gehackt worden oder ist die Mail ein Fake ?
Gruss ...
ich habe jetzt wohl so 6 Monate oder länger nicht gespielt. Habe jetzt eine Mail vom Battle.net Account Management bekommen.
This is an automated notification regarding your Battle.net account. Some or all of your contact information was recently modified through Battle.net Account Management. If you recently made changes to your account information, please disregard this automatic notification.
You can log in to Account Management at the following link to review your account settings:*** Link bleibt geheim ***
If you cannot sign into Account Management using the link above, or if unauthorized changes continue to happen, please contact Blizzard Billing & Account Services for advanced assistance.
Billing & Account Services can be reached at 1-800-59-BLIZZARD (1-800-592-5499 Mon-Fri, 8Am-8PM Pacific Time) or at billing@blizzard.com.
Account security is solely the responsibility of the accountholder. Please be advised that in the event of a compromised account, Blizzard representatives will typically lock the account. In these cases the Account Administration team will require faxed receipt of ID materials before releasing the account for play.
Regards
The Battle.net Support Team
Blizzard Entertainment
Ist mein Account gehackt worden oder ist die Mail ein Fake ?
Gruss ...