• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Jo, lvl 60 is a wengal weng.
Owa in letzta Zeit hob i eh mei Freid mit Fehler 37.
 
jo, des isch a a guata bekannta. freind dad i ned sagn, owa guata bekannta sicha. da macht online-pflicht scho sinn so.
 
Küss de Hand!

Ich hau mich mal dazu weng a bissal Partyplay warats!
 
Wenns vo ofong o, oda vo mir aus seidn zweitn Tog, imma ois funktioniert hät, war ma de onlinepflicht wurscht. Owa so.

So, i glaub i suach ma a oide Frau fia a Stiftung.
 
sers neicha :hy:

@bk: muas es a oide frau sein? i dadad da mei "vermögn" a jederzeit üwalossn, san scho a paar gold :D
 
Ajo, des geht scho, moch ma glei a stiftung :D
Pfau, i plog mi grod beim butcher auf inferno. ka spass.
 
do bin i grod gestan drüwakemmen, owa es isch scho a bissl mühsam mit der deppatn fußbodnheizung
 
Owa wenigstns hob i 2 Erfolge beim butcher kriagt: fong da kan dämätsch ei und sei schnö dabei.

Weil Akt2 so zach is und i mi ned übas ah ausrüsten wü, spü i jetzt nur mehr meine ondan chars.
 
i hons jetzat a amol eingestellt, irgendwia isch da drang ned so dringend
 
i bin ma sicha, dass ma hundertschaftn an lesern hom, owa mia österreicha san hoit imma so schüchtern :D

i warad a2 inferno, aber momentan zahts mi ned bsunders muas i sagn
 
I bin jetztn mit Hunter und Barb in Akt 2 Inferno. Owa de spü i erst nochn Patch wieda weida. Is ma zu zach. Der kummt owa eh heit Nocht.

@Herumschlurfende Österreicher: wenn olle so söltn einaschaun wia du, Ladainian, erklärt des ois.
 
Herst i bin friacha oft, goa zu oft do herumgschurft - owa i hobs passwort vagessn von meim oidn Nick :D Und najo wissts eh, orbeitn, spün - do is net vü mit posten hehe.

Mei Barb töglt grod in Akt 1 Inferno umadum.
 
Najo, so amoi om Tog soit ma ois onständiga österreichischa Diablointeressierter scho do herin postn.

Und jo i was, i bin do a a wengal nochlässig.
 
isch so a bissl wia mit de guatn vorsätz mit dem do harinnen poschtn

hot sich wea den neichn patch scho angschaug? konn der wos?

edit: harrgott, wos hon i denn ton, dass i jetzat a rogue-dirndl bin? vü zvü fleisch auf de knochn
 
I find den neichn Patch gonz nett. Vü sudan hoid üba de höhern Repkostn und die Angriffsgschwindigkeitsverringerung. Mocht ma owa ned so vü aus.
 
Aum Aufaung woas a bissl zach mit de repkostn, voroim wennst auf so damische Packs triffst de di herfotzn.

Mit da Zeit gwehnt ma se drau und mittlerweile find is goa nimmer so bled. Perfekt is, dass des craftn neama so teia is.
 
jetzat hon i a wieda rundn einigschaug, geht eh ganz guat, owa wem ischn eingfoin, dass fasselen und vasn und des zeig nix mehr dropt? des hot mi dann doch a bissl vawundat, sag mas amal so
 
Jo, des is fies. I glaub owa glesn zu haum das scho nu a wengal a goid dropn kennan. Owa sötn und nur weng. Schod drum.
 
Jo find i a, do san do immer a poa Goidstickal a aussegfoin und samma si ehrlich... es mocht spaß ois zum zmotschgern.

Nochdem i des AH a bissl durchschnofelt hob rennts fia mein Barb a besser in Akt1 Inferno, es wird!
 
Zurück
Oben