auf südtirolerisch
Duriel: Suachsch eppis?
Mephisto: Meine priado sein schun aweck / du kimmsch zi spat
Diablo: Nettamol do toat konn do vor mir no rettn!
Charsi:
Oschpele, es seit a Baba, ha? Schian enk kennen zi lernen. In letschto Zeit hon I gor a poor wia enk gsegn. Do tua I a bissl eiforn... I tat a gern mit enk durch die pampa ziachn.
Ah jo, I bin die Charsi, die Schmiedin von den kaff do.
Warriv:
Griaß Gott. Mi wunderts nicht oan wia di zi sechn. Gor a poor Spinno sein in letschto zeit do augetaucht, seit do puff do unkhepp hot.
Sicher hosch von den scheiß kheart, der in tristram passiert isch. A poor sogn, daß Diablo wieder unterwegs isch.
I woaß net obo vor a poor wochn isch do a so a komischo typ augetaucht. Er hot affn paß aui gwellt, auf den die jagerinnen do an acht gebn.
Magari bild I mirs lei ein, obo is pease ischn glei nochnkemmen. Woasch, glei nochdem der typ do durch isch, hobnse in paß zuagmocht und komische viecher sein augetaucht.
Bis do draußn wiedo arua isch und die tore wieder offn sein, bleib I mit meine kamele do. Hoffentlich konn I noch Lut Gholein gian, bevor's do gleich zua geat wia in Tristram. Wenne hem no lebsch nimmi di woll mit.
Magari kecksch amol die Akara un, de hot do scheints die hosn un, magari woaß de mehr.
PS: die restlichen NPC's folgen in bälde