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Totenbeschwörer ♂ ♀ Guide - Rathma Singularity Commander

Alles was mit TotenbeschwörerInnen zu tun hat

MrGracy

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✸ Horadrim ✸
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2 September 2008
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Hallo allerseits,

da "mein" Build besser als erwartet funktioniert, hab ich mal alles dazu zusammen gestellt:

Diablo 3 - Rathma Singularity Commander

Falls ihr noch Verbesserungsvorschläge habt, immer her damit!

Bleibt noch abzuwarten, wie sich der Build durch Patch 2.6.1 ändern wird.
 
Ach, den sehe ich jetzt erst :)
Schön zusammengestellt und die 90 hast Du damit auch gepackt. Na. ich war nah dran :p
 
Da würden auch noch mehr gehen. Aber ich hatte dann keine Lust mehr.
Hat sich an dessen Items auch was getan? Muss ich mal in den Patchnotes nachschauen gehen ...

EDIT:
Dayntees Bindung kann nun mit allen Flüchen, d.h. mann kann anstatt Altern auch einen anderen nehmen
Und die Skelette sollten nicht mehr so schnell sterben.

Mehr an Änderungen durch 2.6.1 hab ich nicht gefunden.
 
Zuletzt bearbeitet:
Weils im Guide nicht erwähnt ist und hier am besten als Notiz reinpasst:

Attackspeed / Essenz und SkelMages:

[Skeletal Mages & Max Essence]
In this section I will go over the Skeletal Mage Skill and their Mechanics as well as Max Essence since it is the sources of your Damage.

Skeletal Mages attackspeed does NOT benefit from your Sheet APS, only Tasker and Theo work on it and brings the attack animation from 30 frames down to 20( 3 instead of 2 attacks per second). However that doesn't mean they don't benefit from your APS. Your Sheet APS is just simply a multiplier in the damage calculation.

Singularity Mages attack for 200% Weapon Damage. From the Rune you will get a multiplicative bonus which calculates like this

3%* (Current Essence-(40*(1-RCR%))+1.

So with Max Essence( excluding SoJ) while casting and RCR only from paragons the Mages will hit for 3944% Weapon Damage with Simulacrum and 1964% without.

This Formula shows you how RCR works on the Singularity cast however don't get tricked in to thinking RCR is a valuable stat. For example gaining an additonal 8% on shoulders would be a Damage increase of 0,438%.

Missing out on a Maximum Essence Roll with Simulacrum active is a Damage loss of 11,7% or 10,6% without it due to the combined effect of Reilena's Shadowhook and the Singularity Rune.

Missing out on 2 Maximum Essence on for example your Offhand is only a Damage loss of 1,1% or 0,1%

So for instance if you have a new ancient Offhand that says 8% Damage increase in game, but other than your non ancient one it doesn't have Maximum Essence it is not an upgrade for your Damage
 
Danke für die Ergänzung.
Sobald ich den Necro mal wieder in/an die Hand nehme, werde ich das noch einarbeiten. Gerade ist mir das zu viel Theorie ^^
 
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