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Merc-Hilfe

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25 Februar 2009
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Hallo leute

Ich habe da ein problem.Also ich bin grad mit meinen Paladin Lvl.31 Akt 5 Normal ebenfalls mein Merc (LvL.31).So ich habe den Wüstensohn Offensiv dies müsste auf Normal heißen Gesegneter Ziel.Nur plötzlich als er auf 31 kam wechselte er auf Macht was normaler Weise erst in Alptraum passieren sollte.

(Spiele v.1.07 ;-) da ich es auf älteren Geräten spiele die nicht Internetz fähig sind ^^)

Hoffe auf baldige Antwort

Gruss Wutan
 
ich würde es an deiner stelle mal lieber im strategieforum versuchen doer mal bei librarian nachschauen oder mal die patchlogs durchforsten

bist du dir sicher, dass dieser aurenwechsel passiert ist?
 
Danke werde es dort mal versuchen

Ja ich bin mir absolut sicher seid Lv. 31 wechselt er er benutzt jetzt ca. 90% Macht und noch selten Gesegneter Ziel was ja eig. kaum sein sollte

gruss Wutan
 
Also:
In v1.07 wechseln Mercs zwischen 2 Auren:

V.) Mercenaries

- +Skill items don't work on mercenaries. This means that you cannot increase the strenght of their auras, or you cannot exploit the lightning hose rogue bug.
- Life leech doesn't work with mercenaries
- Act2 mercenaries switch between 2 auras that fit to their mentality - offensive, defensive, combat - and which are available on normal and NM in v1.09. So an offensive merc switches between Might and Blessed Aim etc. The Holy Freeze aura doesn't work.
- Act 5 mercenaries seem to have a strange feature, - bug? - at least at higher levels: no matter how much damage they take, they fully regenerate in 2-3 seconds! They can serve as excellent tanks.
- You can hire higher level merc than you, mainly in hell.
- If a merc is lower level than you, they level up VERY quickly: in the proper area they can gain level twice a minute...
- Corpse Spitter bug: In act 4, if your merc dies nearby a corpse spitter, due to a bug the monster may eat his/her corpse what destroys the poor fellow permanenly! If you try to ressurect the merc, you get the "Cannot complete that request" message. All of its gera is permanently lost as well!
- Act bosses have hugh damage multipliers versus mercs, and not only their phyisical attacks, but their spells as well, This leads to instant death for a merc with 900 HP by Mephisto's "mighty" Charged Bolt spell... Btw, this spell is _indeed_ a hurty one, it seems that Mephisto was weakened, too, in later patches.
Quelle
 
hier geht der zu. im strat findet sich ein simultaner thread zum thema.
bitte immer ins richtige forum posten :)



mfg
 
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