• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ja und du zahlsch jetzt grad mal 50 Stutz id Stubekasse, welld da inne Bockwurschtisch gredt hesch...

Übrigens: Ich han Ja gstumme bide Cannabis Initiative(!)

BREEENNE!!! xD

Man, was esch los met öich? Chan mer do ned e mou chli provoziere, damit mou chli meh los esch?^^

Beförchte d'Hanfinitiative werd ned agnoh T.T aber dessesmou hanni s'Gfüehl chönnt's vellecht e Öberraschig gäh :) ergendeinisch mag s'Schwiizervolk ou nöm emmer weder dröber abstemme...

Also, alli goh wähle, för legit GANJAAA!! XD

ich weiss nonig was ich söll stimmt.

Glaubs stimme nei. Ich meine jede wo wet kiffe machts sowieso und passiere duet nöd viel und da isch au guet so. UAber solangs verbote isch, isch es halt no en grösseri abschreckig für Jugentlichi...

Nei, im Gäggeteil, es esch en Reiz, wöu i dänne Situatione, wo mer a Gras chonnt esch eh kei Gfohr, im Usgang. Es esch haut cool ond prinzipiell gföhrlech. Wenn's legal wär ond mer's nor no i enem Cannabis / Drogeberatigsstell-Shop bechiem wär's ou nöm so cool. Mer chönnt vöu bessere Jugendschotz mache...

Ned d'Gfahre vorstöue, wo's chönnt gäh, sondern d'Chance gseh, was mer alles chönnt besser mache e so.

Vorallem chan de Bund drah verdiene: Er chan stüüre druf erhebe, wie hütt uf de Zigarettene....

Naja, wenn die Stüüre wederum z tüür sind, blüeht denn halt weder de "illegali" Handel, wie hütt zB mit de Zigarette-Mafia(!)

Ich han eifach mal ja gstumme, wells luschtig isch und sie minere Meinig nah, sowieso abglehnt wird....

Mer isch es scheiss egal ob de Bund dra verdient.

I ha nei gstumme. D Initative find i en Witz. Sie wend de Jugendschutz gwährleiste idem sie es legalisieret... äuuwäääh. Es isch eher s gegeteil de Fall. Alk und Zigis chan sich jede 13 Jährige bsorge. Mit em Uswiis nehmed's selte genau, i ha mit mine 16 Johre nie problem kah Wiskey/Vodka/Frauegsöff Passoa ufztriibe (Nor kurz vor mim 18-te hend sie es mer ned wele gäh :D). Mit dere initiative wird d Jugend ned meh gschützt als sie jetzt scho isch.

Grundsätzlich isch es mer egal, i cha mer nome z guet vorstelle wevel Lüüt is Auto inestieget nachdem sie zuedröhnt sind, wenn es wörkli legalisiert worde währi. Wenn mich denn eine Überfahrt, well ich es Wölkli gsi ben...

Ben gege s Kiffe, es get zvell lüüt wo mit dem agfange hend und mit anderem denn wiiter gmacht hend. Die wo wend Kiffe werdets au wiiter hin.

Also das mit de Ihstiigsdroge gsehni so jetzt irgendwie nöd:

Ich han es paar Kollege/Klassekamerade wo regelmässig eine Rauched, aber nie würded ufd Idee cho uf härters umzstiige....

Und btw, das mitem bekifft Autofahre isch jetzt scho Realität ;)

The Scourge schrieb:
Mer isch es scheiss egal ob de Bund dra verdient.

I ha nei gstumme. D Initative find i en Witz. Sie wend de Jugendschutz gwährleiste idem sie es legalisieret... äuuwäääh. Es isch eher s gegeteil de Fall. Alk und Zigis chan sich jede 13 Jährige bsorge. Mit em Uswiis nehmed's selte genau, i ha mit mine 16 Johre nie problem kah Wiskey/Vodka/Frauegsöff Passoa ufztriibe (Nor kurz vor mim 18-te hend sie es mer ned wele gäh :D). Mit dere initiative wird d Jugend ned meh gschützt als sie jetzt scho isch.

Grundsätzlich isch es mer egal, i cha mer nome z guet vorstelle wevel Lüüt is Auto inestieget nachdem sie zuedröhnt sind, wenn es wörkli legalisiert worde währi. Wenn mich denn eine Überfahrt, well ich es Wölkli gsi ben...

Ben gege s Kiffe, es get zvell lüüt wo mit dem agfange hend und mit anderem denn wiiter gmacht hend. Die wo wend Kiffe werdets au wiiter hin.

Duet mer leid Scourge, aber all dini Argumänt send Vorurteil, wo eigendlech scho längst entchräftigt worde send, d'Gägner sech aber emmer weder dranne festhalte ond so s'Volk manipuliere, met Propaganda-ähnliche Methode.

D'Droge söllet jo uf kei Fall wie Alk ond Zigis verchouft wärde, sondern lediglich i ganz ganz wenige Abgabestelle, wo en Cannabis-Shop ond e Berotigsstell i eim esch. Tja ond de hesch en 300% bessere Jugendschotz als hött. D'Kiffer send fredlech, die wörde, wenn d'Qualität stemmt, alli dört go usseloh ond dämentsprächend bechieme's kei Minderjährigi. Chasch der's e so vorstöue, dört, wo d'Drogehilfstöue gsehsch, werd halt nochli Ganja verchouft ond bi offesichtleche Problemfäll chan grad Höuf botte werde, oder der Verchouf verweigeret wärde. Ebbe, d'Chance betrachte, wo e Legalisierig wörd biete. Bishär esch's ned wörkli guet gloffe. >60% vo de Schwiizer Jugendliche hend scho mou e kriminelli Tat begange^^

I de Arena hend si grad brocht, dass es eigendli fast kei Omfäll met Kiffer gett. Die sigge fredlech ond wörde erst rächt ned rase. Nei, send sogar eher konzentrierter bim fahre, wöu s'Cannabis Bewosstsiinserwiiternd esch. Aber söll natürlich trotzdäm null-Tolleranz gäute, aber das fendi bim Alkohol genauso.

Ond dis letschte Argumänt khört ächt nöm is 21. Johrhondert. Das Wort "Einsteigsdroge" esch an sich scho en Witz. Es baar möglichi Szenarie im Chopf dorrespille ond es sött klar wärde, dass es höchst onwahrschinli esch, dass mer öberhoupt vo Iistigsdroge redde chan. Es chonnt uf s'soziale Umfäld druf aa. Ich kiff däglich, aber chiem ned ei Sekonde uf d'Idee ergendöbbis härters z'näh. Ond genauso esch's met vöune vo minne Kollege.

S'Cannabis esch harmloser als de Alkohol, das esch en Fakt. Ond wenn öbert gägge d'Legalisierig vom Gras esch, mösst er ou gägge Alkohol sii, sösch duet er ned ufklärt handle ond khört is 19. Johrhondert :D Ond wenn mer scho de Alk (lobby usw...) ned chönne verbiete, de esch's wenigstens besser, wenn mer dä Missstand i de Gsöuschaft wenigstens e chli usgliiche chönt.

Aber wenns legal isch, denn wirds miner Meinig nah halt eifach en bestandteil vo de Gsellschaft. Wie Alkohol halt. Ich meine jede trinkt Alkohol und darum ghörts halt zum erwachse werde dass mer au Alkohol trinkt. Bim Kiffe ischs nochli andersch. Das isch halt illegal und mached eifach die wos würkli wend, was ich au guet finde, mich störed Kiffer überhaubt nöd. Wenns jetzt aber plötzlich legal isch denked sich die junge, cool isch jo legal, denn chönt ich jo au demit a fange.

Wie gseit. Wer wet kiffe, söll kiffe. ha jo frühener au. Aber ich denke fürd Jugend ischs besser wenns verbote bliebt. Trotz dene Massnahme wos denn chöntet undernäh zum dJugend schütze.

Öber viles chan mer striite, ehrlich gseit sind dini argument ned so wörkli überzügend.
I han es paar Kollege unter 18, send zwägi sieche und rauched ab und zue en jonny. Wenn sie a so öbbis dra cho wend, denn werdet sie das au. Sie send weder blöd, no hend sie kei Kollege.

Dass es vell weniger umfäll git mit Kiffer esch mer klar. Nor en idiot setzt sich in es Auto nachdem er öbbis graucht het. Be aber au sehr zueversichtlich, dass wenn es legalisiert werd, wie biem Alk, meh blödi Lüüt Cannabis rauchet.

Übrigens duen ich mich ned uf öbbis stütze was irgendwelchi Lüüt gseit hend. Es isch mini Erfahrig und mini Meinig.

Abiel schrieb:
S'Cannabis esch harmloser als de Alkohol, das esch en Fakt. Ond wenn öbert gägge d'Legalisierig vom Gras esch, mösst er ou gägge Alkohol sii, sösch duet er ned ufklärt handle ond khört is 19. Johrhondert
Nope, fakt isch es ned. Fakt isch, das THC direkt s Gehirn verändere tuet. Das macht schomol Alk ned.

Ha do minere Meinig noche e gueti studie gfonde. Sie esch weder für d Hanf-legalisierig, no degege. Die studie untersuecht Cannabis als Medikament und schriibt uf, mit welne Problem sie z kämpfe hend link.

Harmlos isch Cannabis ganz sicher ned. S Problem a Cannabis esch, das d Mensche verschide starch uf THC und anderi Wirkstoff in Cannabis reagieret.

Ich wet ned demit säge dass mer mit eimol Kiffe grad psychischi störige bechomt. Mer isch au klar dass ned jede Kiffer en Kokser wird. I wett demit säge dass de Verglich vo Cannabis mit Alk ned gerechtfertiget esch.

D schwiizer Befölkerig het meh Problem mit Alk, aber das ligt minere Meinig drah, dass meh blödi Lüüt Alk trinked und meh depressivi Mensche zur Flasche griifet als zum Jonny.

E: Drum han i au degege gstimmt. Ich gseh i dere initiative kei Verbesserig vom Jugendschutz, no wörkli en nutze. Blödi lüüt söllet bim Alk bliibe, d Lebere loht grüesse, Gehirnzelle gönd zwar genauso druf, aber mindestens het mer keis Züüg mit em THC. D intelligente Kiffer werdet au mit emene Nei friedlech rauche ond die blöde Kiffer werdet vo de blaue Männer mitgnoh.

Alkohol esch 100% vöu vöu gföhrlicher, das chasch ned bestriite. Es hett nonie en Todesfall vonere THC Öberdosis gäh ond vo enem Autounfall wo usschliesslech THC konsumiert worde esch, hanni ou nonie khört. Meistens esch de Alk ebbe im Spöu ond dä hett vöu schlemmeri Uswörkige uf d'Koordination.

Wie gseit. Wer wet kiffe, söll kiffe. ha jo frühener au. Aber ich denke fürd Jugend ischs besser wenns verbote bliebt. Trotz dene Massnahme wos denn chöntet undernäh zum dJugend schütze.

Es esch ebbe gar ned so liecht dra z'cho ond wöu's legal esch, esch mer öber d'Qualität vom Gras meist sehr im Donkle. Die Droge mössti mou aaständig neutral erforscht wärde, ond guets Gras härgstöut wärde ohni Pestizid. Das esch am beste machbar, wenn de Staat iigrifft ond's kontrolliert. D'Dealer verdiene es Vermöge drann för Schissdräck, ou das esch nor dor ne Legalisierig i Greff z'becho.

E dänke ned, dass es sech ir Gsöuschaft chönnt etabliere, för das mösst mer zerst en gsöuschaftsakzeptable Kult drum ufboue. Es werd nie exquisits Gras gäh, wie bim Wii ond es werd nie im grosse Stil verchouft. Hmmm, wie stoht's i de Hanfinitivative? Dört stoht gloubs nüüt vo freiem Verchouf, oder? Nor Konsum ond Aabau?

Fende ganz klar, das mer sött d'Strofe för Verchouf a Jugendlichi massiv erhöche. Wenn d'Polizei dor ne Legalisierig besser kontrolliere cha, wo's verchouft werd, chan mer ou vöu besser nocheprüefe, wäm das es verchouft werd, wöu s'Gschäft prinzipiell nöm versteckt abloufe muess. Dor ne Bonus för "staatlichi" dealer, chönnt mer dä ou so liecht subventioniere, dass de Schwarzmarkt weniger rentiert. Drogeberatigsstöu ond Dealer quasi kombiniere ond eventuell regelmässigi Polizeikontrolle, oder was ou emmer. Ehrlech gseit, es wär gar ned so schwär, das z'realisiere.

Eis grosses Problem esch effektiv, d'Schwiiz hett velli Kiffer, aber es keis Gras, wo ergendwie e THC Aagab droffe esch. Dor das chönnt mer de Konsum vöu besser kontrolliere. Das schiist mi ehrlech gseit chli aa, dassi nie so rächt weiss, wenn ond wo was z'becho esch.

@The Scourge, fende sött för Minderjährigi Verbote sii

Dass es vell weniger umfäll git mit Kiffer esch mer klar. Nor en idiot setzt sich in es Auto nachdem er öbbis graucht het. Be aber au sehr zueversichtlich, dass wenn es legalisiert werd, wie biem Alk, meh blödi Lüüt Cannabis rauchet.

Eine met ehre relativ hoche THC Konzentration im Bluet chan emmer no vöu vöu besser Outofahre als eine met ehre vergliichbare Dosis Alkohol. Es esch eher so, dass eine vo kifft hett, no so klar im Chopf esch, dass er gar ned wörd mögge Outofahre. En Kiffer werd äntwäder guet iischätze chönne, dass är ned so verstreche esch, dass er problemlos chönnt outofahre oder erkenne, dass outofahre jetzt extrem aasträngend wär ond zvöu Konzentration fordert ond de loht er's loh si. Bim Alk fäuht ebbe die Säubstiischätzig mängisch, wöu's e ganz anderi Wörkig hett.

Nope, fakt isch es ned. Fakt isch, das THC direkt s Gehirn verändere tuet. Das macht schomol Alk ned.

... das heisst aber ned im Gringste, dass s'THC söu gföhrlicher sii. Eher s'Gäggeteil. S'THC wörkt uf d'Synapse im Närvesystem, di onmittelbari Uswörkig esch Bewosstsiierwiterig. Diesbezöglech get's e "maximal"-Gränze, wo ou je nach Abhärtig verschede hoch esch. Aber ou öbert, wo s'erst mou rechdig gruusig verstreche esch (ond usschliesslech Gras konsumiert), chan kei läbesgföhrlichi Zueständ erreiche, es goht eifach ned. Bim Alk gseht's ganz anderst us, muessi wou ned wiiter usfüehre.
D'Langziituswörkige vom Gras (han de link chorz aagluegt) send weder es anders Thema. Bim Alk esch es klar, mer goht eifach kapott, d'Organ liede usw. Bim Kiffe esch's haut prinzipiell wie s'Rouche eifach relativ schädlicher. Die Argumänt wo mer emmer weder khört bezöglech lostlosigkeit, Angstzueständ usw, das stemmt, das esch alles scho mou beobachtet worde bim Konsum vo Cannabis, aber das esch ned d'Regel. Ebefalls rechdig, s'Gras wörkt bi jedem anderst ond dorom, muess ou ich sägge, mer wörd das sehr guet due, wenn ich s'Gras grad verbonde met ehre Beratigsstöu chönnt becho. Wöu, öbert wo bereits chli Schwerigkeite hett met gwössne Sache, dört cha en erhöhte Graskonsum wörkli dezue füehre, dass mer chli foht aavoh schländere ond s'Züügs nöm rechdig aapackt. Wenn öbert aber scho so wit esch, dass er zonere Droge grift, was wär ächt wörkli besser, Alkohol oder Gras? Im Alkoholrusch hend sech scho so mängi ombracht, das machsch bi Gras usschliesslech ned.

Ich kiff scho siit... mehrere Johre regelmässig. Wenni Alkohol stattdässe dronke hätt, wäri hött en ganz andere Mönsch, chränker wahrschinli. Muess ou sägge, mer ond ou anderne woni kenne, macht's im momentane Zuestand eher Müeh, met öberdem öber das z'redde, Höuf z'sueche oder was ou emmer, wöu's eifach no illegal esch. Mer esch quasi scholdig förne's Verbräche, wo mer gar ned als solches empfindet. Ich han ou i gwössne Situatione wörkli Müeh, z'sägge, dassi Kiffe, ned wöui ned dezue stoh wörd, sondern wöu velli Lüüt eifach dermasse heikel reagiere, wöu's verbote esch. Aber s'Paradoxe am Ganze esch, de Stoff säuber esch ned im Gringste gföhrlech, mer chönnt's sogar ässe, oder was ou emmer. E chönnt i üssem Hushalt >10 Stoff fende ond met mer ommeträge wo x-mou gföhrlecher send. Ich schadde demet 100% usschliesslech mer. Es gett so einigi Sache, wo i de Gsöuschaft akzeptiert send, wo vöu schädlicher send.

Jo, es sött bi däre Abstemmig gar ned om d'Jugend goh. Mer schweift emmer weder zo däm ab ond behouptet, de Jugendschotz siggi gfährdet, debi chan mer das so zemmli öberhoupt ned iischätze. E Legalisierig hett do no kei Iifloss, erst d'Uswörkige, wie demet omgange werd ond das wär de haut d'Herusforderig, birgt aber ou velli Chance. Dänke ou, de grösstteil vo de Cannabiskonsumänte esch ou >22, ond die wend eifach mou entspannter ehres Gnossmittel konsumiere dörfe :)

Ond, wiso brobiert mer's ned e mou? Wenn's sött usarte, chan mer jo emmerno härteri Massnahme ergriife, aber so wie's momentan esch hend mer eifach en Missstand wo eigendlech ned z'akzeptiere esch. Es kiffe bereits so vöu vo de Schwiizerbevölkerig, es hett sech sogar scho so wiit is Kulturbild prägt, dass i etliche Föume oder söstige mediale Informatione es Bestandteil esch. S'Gsetz sött sech de Gsöuschaft aapasse, das het's scho emmer gmacht ond solang es om öbbis goht, wo niemerd effektiv schaddet, nor jede säuber d'Entscheidig fällt, de muess mer ächt met de Ziit goh ond das halt akzeptiere.

D'Legalisierig hätti vorläufig wörkli ussschliesslech aus Uswörkig, dass 30% oder so vo de Schwiizerbevölkerig ändli nöm vorem Gsetz "kriminell" esch. Wie's denne wiitergoht, mösst mer denn erst mou no aagoh ond sich bewähre.

Ond, mir Kiffer, wäret so dankbar deför, dass mer strängere Jugendschotz ond höcheri Strofe wörkli wördet begrüesse ond do ou wördet onterstütze. Han scho dealer gseh, wo's allne ussegäh hend. Genau so däm Typ Jugendlichi, wo de am gliiche Obe no Bier chaufet ond denn eh nor Schiisdräck möchet -.- Vellecht wär sogar Altersbegränzig 21 angebracht. Ab denne esch mer effektiv gnueg Riif z'entscheide, was mer wott mache ond was ned. Di meiste Kiffer rege sech jo ou öber d'Jugendproblematik uf, aber mer sägget haut, dor d'Legalisierig chan mer das ou erst so rächt aapacke.

Abiel schrieb:
E dänke ned, dass es sech ir Gsöuschaft chönnt etabliere, för das mösst mer zerst en gsöuschaftsakzeptable Kult drum ufboue. Es werd nie exquisits Gras gäh, wie bim Wii ond es werd nie im grosse Stil verchouft. Hmmm, wie stoht's i de Hanfinitivative? Dört stoht gloubs nüüt vo freiem Verchouf, oder? Nor Konsum ond Aabau?
Esch de Aabau für de eignigi Konsum ned mol legalisiert gworde vor... 8-12 Johre? Be dete no i de Primarschuel gsi und en kolleg het verzellt, dass sin Vater jetzt neuerdings Pflänzli döf abaue zum selbst bruuche...i meinti es wäri hanf gsi...

Alkohol esch 100% vöu vöu gföhrlicher, das chasch ned bestriite. Es hett nonie en Todesfall vonere THC Öberdosis gäh ond vo enem Autounfall wo usschliesslech THC konsumiert worde esch, hanni ou nonie khört. Meistens esch de Alk ebbe im Spöu ond dä hett vöu schlemmeri Uswörkige uf d'Koordination.
Überdosis vo THC chan mer ned sterbe, drom wersch au wahrschindli nüt devo ghöre. Aber minere Meinig nach macht das Cannabis ned weniger gföhrlech. Well die mögleche langziituswörkige send extremer als bim Alk. Ob jetzt bi vergliichbarem Konsum schneller e psychischi störig als Leberproblem itrettet, weiss i ned. Usserdem unterbindet Cannabis d Gehirnzellteilig. Dass mer bi starchem Konsum verblödet han i ned nor einisch gseh. Wevel Problem e Gsellschaft mit enere Droge/Konsummittel het, hängt immerno devo ab wie jede einzelne demit umgoht. Ond drom ben i mer sicher, dass binere Legalisierig meh Lüüt, wo ned mit so züüg chönt umgoh, a Cannabis dra chömet.

Wenn e vertrauenswürdigi Studie bewiesst, dass starche Cannabiskonsum wiitus chlenneri uuswörkige Het als Alk und dass die psychischi störige nor Sonderfäll sind, denn gsehts weder chli andersch us.

I ha meistens vo de Initiative ghört, idem sie priese hend, dass sie de Jugendschutz verbessere werdet. Do bin i mer sicher, do wird au e Legalisierig ned wörkli öbbis helfe. Drom ben i au degege.

Wenn i ziit han google i mol ob i öbbis über d Problem mit Cannabis in Canada und Holland finde.
I es paar Johre werde mer eh weder öber öbbis ähnliches abstimme. Sobald weder 100'000 lüüt unterschribe hend.

naja isch ja wou klar gsi, dass das ir Schwiz nid agno wird, scho nume wüu äuä di meischte Jugendleche wos betrifft trotzdäm nid si ga stimme^^

Naja ig bi ja mau gschpannt uf di behindereti Personefreizügigkeitsabstimmig da..

Höhö, wenn die nöd ahgnoh wird wirds ächt luschtig...

Mischliin Galmi Ré: "Es gibd keinön Blan Bé" :D

Um was gahts scho wieder bi de Persone Freizügigkeit?
Wenns kein Plan B git stimm ich glaubs Nei. Nume zum luege wie schnell die en Plan B chönd organisiere :)

Juhuuuu Schnee!!! Ein Hoch auf de Zug wo mich hüt zur Arbet bracht het so dass ich mis Auto dihei han chöne lah ^^

Schnéé rox!

Ändli mal weder e chli Winter, wiener no vor 10-12 Jahre üblich gsi isch!

(und schockierend: alles gratet völlig us de Fuge... :eek: )

:tree:

Jo fingi ou schockierend..guet au vor 10 johr si 40 cm schnee im Mittelland nid grad üblech gsi...!

Isch aber toll wider mou e wiissi wiehnacht!

greez us Subingen, Solothurn

ich wär mer imfall nöd so sicher öbs en wissi wiehnacht gitt...

morn und übermorn chunnts cho driischiffe....

Ich hoffe schwer dass es mal wieder wiisi Wienachte git. Aber ich zwiefle nochli drah... leider

Hoffentlich schiffets eifach nöd grad am 24. oder 25.

Zurück
Oben