• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

hihi :p

Aber mi hets itze o gänderet ;(

btw JUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUU ---------> :tree: <---------

:WD

@arwen: me is liep weisch doch:WD

@all: Happy :tree:

Und gsehni ou angers aus normau oder bini immer no dr schön Oblivion

1. min ava isch nümm eggstraordinär

2. de :tree: smilie isch en riise fake, markiereden mal -_-

jo und denn? *verstohn ich nit*

@last jojo die bisch ganz liep :lol: :p

lastemperor schrieb:
@Scorp: Weiss nid was meinsch

letschts jahr, wenn de markiert hesch, denn hetter sich vom nette smilende baum inen richtig bös blinckende ev0l baum verwandlet... dasch jetzt nümm so... de kobo hett mer aber en aleitig gäh wie mer das änder chan :)

markirsch en einfacht *hust* debi find ich --> :WD <-- dä do vill besser :WD ... ich glaub ich bin süchtig nach dem :WD, und dem :WD waaaah die sind überall die :WD *schreinend davon renn* :WD /me kreischt "lasst mich in Ru...hh...e..........."

lastemperor schrieb:
I bi eidütig besser gsi:p :tree::tree: (<-----füre scorp:D)

die sind vill besser, d :WD smilies sind ned so originell, wells eifach en normale grins smilie mit samichlausmütze sind, aber en lachende ev0l wiehnachtsbaum, das isch doch mal was :tree:

Nomau:

:tree: :tree: :tree: :tree:

Het schüsch no irgendöpper es Diskussionsthema? ......
Ds Nivo sinkt ^^

Bini au wiedermale ^^ Mich regts nur uf das es kei schnee het, gnug chalt wärs alleweil :snow:

Herr von Moria schrieb:
ev0l Wiehnachtsboumwald XD

ich chan mit dem wald leider wenig afange, da ich kei IE benutze. Da ich aber jetzt weiss, dass nur IE benutzer (also rächt vill), de ev0l baum gseh chönd, machi de baum trotzdem immer no gärn. Ich han nämmli afänglich gmeint si heged de baum irgendwie vommne .gif i irgend öppis anders umgwandlet :tree:

aber anschiinend verchrüpplet nur de IE .gif's :tree:

Zurück
Oben