• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ja das stimmt, aber hesch es dennoch chöne SP spiele und es het au SP spass gmacht. So han ichs eigentlich gmeint.

si lönd so wies atm usgseht relativ vill bim alte

d.h. es wird wohl au weder HC mode gäh.. ladder mode usw. usf.

Da wird jo sicher geil. Diablo 2 mit gueter Grafik... ich glaube ich schicke mini Fründin id Ferie wenns use chunt :D

naja es paar krassi neuerige müends scho mache, suscht hetts halt eifach nöd s gliiche suchtpotential wie d2 und vell höreds vill früener uf spile :p

naja neuerige hesch ja scho es paari gseh:
- die droppende healthpotions so ala painkiller wo s spiel sicher no schnäller mached
- die veränderbari umgebig wod ab jetzt chasch indiana jones spiele
- komischi rune wo no kein klärte sinn mache
- sicher wieder massig items...

es muess au nöd immer öppis nois sii! susch würemer ja alli zäme nöd d2 spiele... wennn öppis funktionier, denn funktionerts.
tq het au es riise suchtpotenzial gha für mich, aber de mitem itemsueche isch eifach nur halb so lustig wenns eifacher chach verdopple...

übergangsmässig chamer sich imfall jetzt für sacred2 beta amälde! wär witzig chli schwiizer verstärchig z becho!

Ich game atm weder sacred no game ich D2 ;)

Und es wird in D3 afaik au normali healthpotions und manapotions gäh, nur sind sie sicher nonig so sicher ebs au weder LL und ML ihfüered

was für healthpotions dropet? die hets doch scho immer gäh?

Isch Sacred 2 guet? hans 1 mal ganz churz gspielt aber het mi nöd so mitgrisse.

glaube kum dases schomal gspielt hesch :D isch nonig mal dusse. chach ja uf youtube mal chli umeschnoigge.. mach uf mich en sehr en guete idruck! isch allerdings würklich es anders segment wie diablo! also so runsache sind kum möglich und es gid e riisigi wält... (müsst nöd sii..)

healthpotions woni devo gred han sind so dinger wo du grad "trinksch" wenn du durelaufsch... siehe gameplayvideo

Wie alt werd d'Schwiiz am... Friidig?

Magge grad ned google. Was möchet der so? Gange wou s'Füürwärch in Basu go luege^^

717 jahr alt wird oisi liebebi schiiz soviel ich weiss...

und cho go chlöpfzüg iposte?

Wer isch Zürcher?

Chlöpfzüüg wird sitt öppe 3 Jahr nümm ihkauft, lieber de anderne zueluege wie si d 100-er Nötli in Himmel ue jaged...

Und was händer so vor am 1. Augscht?

ich bin "zürcher" :P

IIII AAAAMMM LEEEEEAAACCHAAAMMMM

FOR WWEEEEE AAARREEEE MANYYYYYYYYYYYYYYYYY

in irgend sonen blöde klub hänge... kollegin het de 20.gst und da musi fasch gah :( wird mer au wieder tüüür

Red Scorpion schrieb:
Wer isch Zürcher?

Chlöpfzüüg wird sitt öppe 3 Jahr nümm ihkauft, lieber de anderne zueluege wie si d 100-er Nötli in Himmel ue jaged...

Und was händer so vor am 1. Augscht?

meld :)

Zum glück woni aber nöd i züüri sälber ;)

Bürgerort hani aber au no Bürchen VS, obwohl ich no nie det gsi bi :D

Achja am 1. gangi zerscht zum Kolleg mit kollege und dän brätlet mer und dän evtl. uf züri in usgang (ich hoff zwar mir gönd nöd, ich wetts lieber chille :P )

edit:

aber ich han übrigens nüt gägä basler und bin au nöd fcz fan!
Schliesslich chömed die beschte ch - hip hopper us basel - Brandhärd! :cool:

geil, en schwiizer thread :D

ou zörcher... :flame: ech ben lozärner :cool: heds do no paar lozärner ome?

rott-caeppchen schrieb:
glaube kum dases schomal gspielt hesch :D isch nonig mal dusse. chach ja uf youtube mal chli umeschnoigge.. mach uf mich en sehr en guete idruck! isch allerdings würklich es anders segment wie diablo! also so runsache sind kum möglich und es gid e riisigi wält... (müsst nöd sii..)

healthpotions woni devo gred han sind so dinger wo du grad "trinksch" wenn du durelaufsch... siehe gameplayvideo

guet hesch rächt. Ich hans sacred 1 mal gspielt :)

Ich bin au Zürcher... gebohre und ufgwachse im Aargau... und min Heimatort isch im Kanton Bern. Das heisst ich chan nöd Auto fahre, bin überheblich und langsam.
viel dümmer het ichs wohl nöd chöne breiche :)

Füürwerch ablah isch scho zimlichi Geldverschwändig... aber glich schön :D

Weli stadt het eigentlich amel sGrösste Füürwerch?

Zurück
Oben