• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

au super uf dr zwoote siete -.- und numme wäge so fallen spammer wo eifacht dänke si bchämet poscht azahlt *hust*

btw :hy: alli

@last

glaub de koeby het gmeint das de brutzel gli sin ganze monetslohn darf spände wen er wieter so tuet wiener tuet :D

@koeby wie gats mit dim job wieters?

Edit: nei verfluecht no uf dr dritte :angry: und nur wau ich muen schaffe....

Aha cha i jo nid wüsse:D Bi jo Bärner:D

Arwen, isch scho Rächt, has ou nid uf die 1. gschafft:(

super hüt seti mieti zahle und lohn chunnt am 4. -.-

btw werum isches da so huere still?

well ich i de ferie bin?^^
naja ok, ferie, saeged mer mal urlaub mit schaffe ^^
aber ebe, de faensi und d cutie faehled eifach... die choennted ja eigentli scho chli meh poschte, aber egal..

bin eigentli ja ned fuer das dahere cho, sondern han euch allne mal welle hoi saege, demett er wuessed, dass es mir guet gaht :D

naja, muess denn glii mal weder weg, cya :D

Red Scorpion schrieb:
well ich i de ferie bin?^^
naja ok, ferie, saeged mer mal urlaub mit schaffe ^^
aber ebe, de faensi und d cutie faehled eifach... die choennted ja eigentli scho chli meh poschte, aber egal..

:D

was was? Oo bin doch da *g* han nur gester zimli de ganz tag pennt resp. bin in züri gsi zerst na ;)

cheibesiech der eint het "ferie", der ander pennt oder macht susch epis.... ich gange itz hei go entspanne.... gnue lang gschaffet :)

bzw. naja weniger spam isch gar nit so verkehrt, nur schad das de koeby nünt me g'antwortet het :(

:hy: allne schöns wuchenänd

Ich han mer au e Wuche Ferie gno, obwohl ichs nid würklich bruche würd. Werd aber nid direkt wäg go, eher biz ent/usspanne,mit dr Bandkollege biz abhänge usw. =)

:hy: Arwen

I finges no agnähm hie, bim Totemüggerli, so ruhig und gmüetlech^^

Und i ha ou Ferie:p

Naja, Vorteil isch, me muess sich nid 4 Siite bi jedem Bsuech dureläse. Aber isch scho rächt ruhig do. Jonu, mier sind jo do =).

>>>Und i ha ou Ferie<<<
Du bisch au Schüeler :p?!

@arwen: komischi sach mit dem neue thread, meh als 2 täg sind verstriche, bis wer nach mir posted het, drum hani au nöd grad chöne ineluege. naja, wie sölls stah, atm sind mir no chli am lüt zämetrummle zum druck mache. isch scho en seich, wenn eim bsitzstandswahrig versproche worde isch und s nöd ighalte wird. ohni awalt lauft schints nix meh i dere welt. scho truurig. atm suechi grad en arbetsplatz dassi denn uf herbst nächst jahr chan ad hwv, mues endlich sones scheiss diplom ha!

Wenn chasch, de gang id Ferie, wenns irgendwo häre geit wos warm isch, geisch ganz sicher id Ferie:D

bisch e memme ^^

südfrankrich isch fett, und weggah tuet jedem guet. ich jedefalls wär froh, wenni chönnt ferie neh und eifach mal weg vo dehei.

Bi nid gange :O

Ha irgendwie eifach ke Luscht dert abe, vor auem wöu Kollege hie si....

Ga aber nächschts Mau wider mit :D

Zurück
Oben