• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Gz :)

Spile nid WoW, choschtet Gäut :(

Ga itz wider mau chli zrügg zu Sacred, macht irgendwie ume Schpass :fight:

@pantoffel lueg mal AAO ah.

gratis downloade, gratis spiele, vill Lüt, vili verschideni Maps etc. etc. eifacht :top:

Mir passt AA nid...

@scorp: Source isch eh schw00l, jede wo cs gärn het zoggt classic

Was ladsch abe? Het jo beides e gueti Grafik, usw. und das brucht haut e gwüse Grössi...

Todespantoffel schrieb:
Man gat das lang zum abelade! ha erst fang 22%!

ROFL, bis froh man, bis froh... ich han nach 4 stunde genau 4% gladet... d.h. ich wirde 100 stund benötige zum de ganzi fuck down z loade... omg, und denn isch s WE verbii :(

Ich jo wäutklass wie schnäu das geit. Suuge äue eifach aui glichzytig:D

I bi für ne Wuche z'Adubode. Bis gli:hy:

Chasch es susch zu mir go hole wenn ichs fertig han!
Ich meine nume bevor dir en lange bart wachst und Spinnenetz under de ärm hesch!:D

omg ich sägs der imfall... ein katastrophe mit dem system... ich han jetzt 25h downgloadet und bin grad mal uf 24% ... bis ich das game han, hett d beta weder ufghört...

sie went lediglich d'user zahl gring halte demit de server nit z'überlaschtet wird :flame: *hrhr*

@last was passt der a AAO nit?

naja oder halt eifach ned alli uf ein tätsch... aber immer hin: ich han mer jetzt netlimit gsuuget und chan somit min upload massiv reduziere, well das wo bi mir de fall gsi isch, isch gäge usnützig gange: ich han ~20kbit/s upload gha und under 10kbit/s download... ich han also meh als dopplet so vill up als downgloadet... jetzt bin ich mal es bitz drah mit usnütze :)

hehe ich has geschter und hütt gamet ;O jetzt bini inzwüsche en lvl 9 undead priest, uf de suechi nach so dämliche spinne :C

Zurück
Oben