• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

nein ich luege ger nit nöcher anne.... mich dunkts ich heig scho zweni Ziit für SWG, näbezueche no epis anders äh äh....

He Duga wäge 2 Täg wo niemer poschtest muesch nit gat verschrecke... het scho längeri Ruhephasene gie.

Ps: um dini Frog z'beantworte, ich kenns nit emol und drum spill ichs au nöd :)

Pss: han allne nomal schöni Ferie welle wünche :angel:

Nuramon schrieb:
nein ich luege ger nit nöcher anne.... mich dunkts ich heig scho zweni Ziit für SWG, näbezueche no epis anders äh äh....

He Duga wäge 2 Täg wo niemer poschtest muesch nit gat verschrecke... het scho längeri Ruhephasene gie.

bisch e chli verwirrt? falsche thread btw :p

@mori: bring halt mal es interessants thema uf de tisch :p

und ne, ich game nur ogame... :eek: und wow :D

Kack WoW....

Account isch abgloffe und Chartene gits niene me -.- (ok, ds Thun bini no nid gsi, aber ds Bärn hani niene gfunge, "chöme de vilech am 31." LOL?!)

Herr von Moria schrieb:
Jep, si verdammt no mau huärä unfähigi Schissgringe!!!!!!!!

Puh, itz geits besser :D

Hesch di jetzt au no zrugghalt!?

Apropos isch öper vo euch am Cradle of Filth Konzert gsie in Züri?

Hey lüd, als klar bei eu? Also dia WoW-Flut gängt ma langsam an sack...wirkli jedr vu mina kollega heat agfanga deas zum zogga...

die täg sind für mich so sinnlos wie all andere fiirtig.... es isch halt eifach schuelfrei -.-

/e a die wo wüssed wani meine: was würdet er vonnere neue tg halte?

@ Nuramon

Ich gratuliere dir zum Geburtstag! Und wünsche dir alles gueti und viel Blondine usw.

Habby Burzeltag Nura, fiir no schön :D

@Scorp: Bi debi, gits nid scho wider eini, dr rammlaz het die jo ungerstützt

Zurück
Oben