• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Red Scorpion schrieb:
bäh... jetzt hani grad ca. 6h ammne gschichtsdossier vertublet woni morn muess abgäh... huere schissdräck >.<

oh mann itz han ich vom 10 bis am 02:00 mit SWG vertublet, huere schissdräck :clown:

allne e schöni Wuche :hy:

hm 6 Wuche Schuelferie wäre itz nit verkehrt, aber mit em itzige Monatslohn :D

Hüt so ne shice Tag. Ganzi 3 Lektione Schueu, und natürlich übere ganz Tag verteilt:wand:

meine fresse... die wuche voll easy schuel, falled stunde us etc. und nöchscht wuche öppe 4 probe und en vortrag >.< -_-

Mändig: Chemieprob
Zischtig: AM-Prob/Physik-Prob
Mittwuch: NÜÜT :eek:
Donnschtig: Math-Prob
Fritig: RIIIIIISEGI Prob im Dütsch (Ufklärig :irre: ) + Lat-Wörtli

P.S. Dütsch isch üse Lehrer chli gschpunne mit settigne Probe, muesch würk öppe 20 Site Skript uswändig lehre -.-

GuMo

uii... ok.. den schaffi ameds doch lieber bis am 5i / halbi 6i :)
aber ihr packed da scho.. doerfet nu nid zvil game ;)

:top: toi toi toi :top:

schliesse mi da doch direkt ah :D

eifacht drah dänke.... es bestaht d'möglichkeit das dir spöter i eurem Läbe froh siet, das ganze durregmacht zha :angel:

ich denke, die bestot nid nume blos, sondern es isch eso. ^^
bereue werded ihrs bestimmt nie.. aber wend grad so drinstecksch, den chas ebe schon deftig-heftig aschisse ;)
ich weiss vo wa ich rede *g*

ich hasse die sprüch... ich cha si nümm ghöre...

jetzt isch jetzt, und ned morn

btw: ich sitze da jetzt grad und chan schriibe, well mi de mathelehrer zum zimmer us grüert hett :D

Zurück
Oben