• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Brainstorm LVII - Der Kopf ist rund, damit die Gedanken besser rollen können

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
unterthema meines spezialgebietes in deutsch bei der matura

baden? bist ja wirklich nit weit weg ^^
na, da müss ma doch glatt mal aufn kühles blondes ;)

:hy: iD

Matura ist toll xD

Na bin i net^^oba i werd demnächst bei den Biefkes sein..wann i wieder do bin in Baden,sog i Dir bescheid,jo?

matura reise is besser

jup, olda. hf bei den krauts. waunst daham bist konnst mi o schreibn, dann kummst noch wean und donn wird gsuffa :D

Reisen is immer gut^^

In Wean mei oilde Heimatstadt..geh ma zum Heurigen dann holen ma uns an Dulli xD und san darisch für unsere Oide dahoam xDDD

mim brettl am ruckn imma

wos? host jetzt leicht a oide? wor echt zlong weg. najo unverschuldet wor i weg...
oba a zwara vasn und a obstla muas a sei...

Des verstehn nur die Österreicher xD

Na i hob ka oilde..die ane woar zu labil und hot sich olles von da freundin zunichte machen lassen..die schreibt zwoar noch oba najo net mehr so vül wie früher^^Wo woarstn?

mi muss ned a jeda vasteh

is a weanarin? :D
gegen wos kuazes hob i nie wos.

i woa egt ned weg. muss ja no den zivi fertig mochn. am 30stn is eh vorbei. zum glück. nur deppade -.-
na, die db hot an föhla kobt. woar auf a moi wieda mit Pi3 drinnan. kA wieso. owa jetzt passt eh a wieda olles.

Österreicher san die bsseren Deutschen

Na,ka Weanerin..mei Voter is Opernsänger..der hot a programm des haßt "So küsst nur eine Wienerin" XDD

Mei Madl war aus Rheinland-Pfalz..a riachtig schnuckliges Ding..oba die Freundin wiegsogt,hot olles zunichte gemacht..davon geh i mal aus,weil mir uns prima verstonden haben^^

Zivi..des muss i a no rumkriegen^^deswegen sog i ja,bin bei de biefkes und kumdann boild wieda xD

österreicher san die deutschesprache

heast, host du egt skype oder msn?! imma 5min wortn is a bissl zaach. und i muss woatn bis i waas ob i heit no wos oreiss.

es san eh olla wo de weiba ;)
ma letzte hob i verlossn wegn da mutta. a gfrasst konn i da sogn....

Österreicher san die Macht hinter der EU

Jo kloar hob i des^^MSN oder ICQ,Skype ah xD oba najo my headset is defekt..muas mir a neiches kaufen die tog^^

im skype hass i young-phoenix und icq is 427-547-375 und msn is Fallen-Phoenix@web.de

Rütly-Schwur

Die Schweiz na..die würden um nichts in der Welt ihr beschauliches Kontoland freilegen xD

schwur der r urahnen

also genf war schon schön, nur kann ich kein französisch ~.~

und in zürich gibts echt viele juden ^^

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben