• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

hui es weihnochtet sehr :p
Ginseng schrieb:
btw hob i grod so a fahrsicherheitstraining gmocht, und des konn i lei weitaempfehln - scho spassig amoi mim auto an die grenzn zum gengan, a bissl aus da kurvn schiaßn, a bissl schleudan, hot wos :D
"dank" dem phasenführerschein muass ma des eh mochn... kost oba 150€ - die hobn olle an schuss
 
morgn

weihnochtn? wo? i siach nix ;)

@olle hom an schuss: jupp :D
 
no wos isch iatzat? saads scho olle in erwartung des christkindls dastarrt? :D
 
Guadn Moang und Moizeit :D
I hob den Thread erst heut g'sehn...... wead Zeit, dass i a amoi mein Senf dazua gib. ^^

Hehe, i deaf nid in de schui gehn wei i seit ana woch kronk bin -.-''


@Ginseng: I will jetz meine Packerl hom. ^^ I hoss de blede Woatarei. :autsch:
 
morgn

i bin jetzat wida in da heimat onkemmen, und überoi isch schnee - herrlich
 
Ahoy. wahrscheinlich könnt ihr euch an mich eh nimmer erinnern ... ich wollt nur sagen dass ich noch leb und euch allen schöne Feiertage wünsche!

Gruß vom alten Goldi
 
Frohe verspätete Weihnochten a vo mia! Owa irgandie bin i de letzten 3 tog ned dazua kumman in PC aufzudrahn!

Gruß
Damo
 
morgn

sers goldi :hy:, wos mocht de gsundheit?

momentan homma oba wirklich a beschauliche zeit ;)
 
A scheens neichs johr!
Saufts brav, wie sies ghört, und mochts urdentlich lärm!

i hoff wir sehn uns amoi nächstes johr (mitn goldi ;))
 
Prosit! Is zwoa a bissl spät owa nochdem i heit is erste moi im iNet bin glub i is no legitim.

Es griaßt eich da
Damo
 
morgn

und a a guats neichs von mir, schaug ma wos sich 06 ois ausgeht ;)
 
wer weckt mi do auf?!?!? *grml* :)

oba du schaust jo a net oft eine?
btw wie gehts 'm vc? i hob laung nix mehr gheert von eam :(
 
Jo jetzt wo ma unta uns Östarreicha san. Warum hot da vC eigentlich dem Forum in Ruckn zagt und is gaungan?

Trörö da
Damo
 
ähmm frage....lässt ia hia nur die sau raus oder spricht ia echt so?
 
Zurück
Oben