• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

morgn,

@aa: i geh davon aus, dass du a brav ois ausschpucks, wos du koschtesch? ;)

@sir: woasch eh, mia lernen fias lebn, des isch quasi a feschtl im kopf :rolleyes:

edit: also de ankündigung, dass de brauer en bierpreis erhöhn wolln wead durch de meldung, dass horte drogn in da eu so billig san wie no nie a ned wirklich entschärft :rolleyes:
 
Griaß eng.

Zuar Bierpreiserhöhungspolitik: Hot Stiegl ned gsogt, das bei so an SChaß ned mitmochan? :D

@Connections: s' gibt sochan de san ma bis jetztn nu nia ogonga. Und do kehrn de connections dazua. Owa wia amoi a wirkli gscheita Mo gsogt hot:
"du woast nie wos du konnsch bevor es vasuacht hosch "

@ewigs Problem: Mei PC geht scho wieda ned. I moa i fohr donn und kaff ma an neichn.
 
Na, Connections sand scho wos feines.

I kaunn im Sommer um fost ka Göd noch Kroatien und im Winta in a Apartment gleich neben da Pistn zu an Superpreis. Sp spoart ma sie vü Göd und hot trotzdem an supa Urlaub.

Wieso soit i do na sogn?

Btw die Weinvakostung wor scho recht cool, a wenn i jetzt sichara bin, doss i net so da Weintrinka bi - mir schmeckt nur Weißer, Spätlese. ^^

Vagestan wor da Schuiball meine Ex-Schui. Der wor genialst!
 
Boah jetz waren meine Klassenkolleginen angfressen (immerhin 22 Stück) Wia a Lehrer angfaungt hot:
"Heit sats owa ruig" drauf I:"Wenn eine Frau nicht spricht soll man sie um Gottes willen nicht unterbrechen."
Boah da warns angfressen:D
 
Muahaha fost warads wieda passiert - owa desmoi bini stärker :D

moagn posti wos gscheids ;).
 
sers die runde

i kimm grod von ana tagung auf da uni, mei nach solche tog waas i wida, warum i des moch wos i moch: zitat vortrag: "blablabla scheint mir eine hybrid mehrdimensionale variable zu sein blablabla" - i muas da imma aufpassn, dass i ned lochn anfang ;)

@ungust: ma i bin scho so gspannt aufs gscheide posting :D
 
AgainstAuthoriy schrieb:
Wos studierst den?

Heit erst um 16 Uhr Uni - endlich amoi ausschlofn. ;)

wirtschaftsing maschbau .. sollte eigentlich schon seit 3 jahren fertig sein .. aber die hab ich in wow und diablo investiert =)
 
Wenigstens host is in wos sinnvuis investiert und ned in so sochn wia oaweit oda Freind! :D

Freindschoft
 
:D




Ginseng schrieb:
sers die runde

i kimm grod von ana tagung auf da uni, mei nach solche tog waas i wida, warum i des moch wos i moch: zitat vortrag: "blablabla scheint mir eine hybrid mehrdimensionale variable zu sein blablabla" - i muas da imma aufpassn, dass i ned lochn anfang ;)

@ungust: ma i bin scho so gspannt aufs gscheide posting :D

muss sagen auf da tu gibts nur wenige theorie wappla .. wenn ana so anfangt wie du oben meinst .. dann hat er net lang leit de de vorlesung besuchen ..

muss aber sagen i hab nur wenige vorlesungen besucht ;) ..

was fuer a pruefung mochma --> leute fragen wia de pruefung so ablaeuft --> alte pruefungen checken --> lernen --< pruefung machen .. thx :)

(das erste jahr is halt wichtig hingehn .. damit man leutz kennenlernt .. ohne connections bist aufgschmissn)
 
Hihi!

Mei Onkl is Uni Prof auf da TU.
Hob grod moi noch eam gsuacht und des gfundn. :eek:

Univ.Doz. O.Univ.Prof. Mag.rer.nat. Dr.techn. [Name]

Omg!! Hob goa net gwusst, doss der so vüle Titel hod. Typisch Österreich. :p
 
morgn,

bemerkung am rand, wenns do herinnen schneibt und bei mir vorm fensta nitta, nachernd find i des erschtens persönlich unerfreulich und zwatens a erschreckendes zeichn fia de verbreitung von virtual reality ;)
 
Ginseng schrieb:
bemerkung am rand, wenns do herinnen schneibt und bei mir vorm fensta nitta, nachernd find i des erschtens persönlich unerfreulich und zwatens a erschreckendes zeichn fia de verbreitung von virtual reality ;)
:D
:top:

Hui, gestan gings ma scho wieda guad. Alkohol macht Birne hohl, Birne hohl - mehr Platz für Alkohol. ;)

@Sir Karl-Heinz: Georg Gläser.
 
morgn,

hui, de zeit vageht, no siebn mol schloffn, und sisch weihnachtn ;)

ahjo, wonns enk ins kino ziacht, schaugs enk the departed o, der konn wos der film
 
I hob eh Infernal Affairs gsehn - imho is eh des Gleiche.

Wei Infernal Affairs wor richtig guad. ;)
 
gibs do nur steira und tiroler ^^ bei eian dialekt tua i ma jo sogor schwer -.- :autsch:

österreicher an die macht
 
Osiris[TO] schrieb:
gibs do nur steira und tiroler ^^ bei eian dialekt tua i ma jo sogor schwer -.- :autsch:

österreicher an die macht
Na i bin Wiener, owa i wü hoit dos de Piefke sie net auskenna. ^^

Normalaweis red i a aundas, oba sicha net hochdeitsch.
 
Zurück
Oben