• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Die Simpsons sind ja mal genial ich finds einfach super obwohls ja ne Zeichentrickserie ist:D

ich denke die sollte sich jeder ansehen...
 
morgn,

@markus: forsch en patrick bsuachn, oda wos mochst? :p

jo, simpsons san wichtig, wobei mia persönlich futurama jo a etzerl bessa gfoit. allanig scho wegn der hypnotoad :D
 
Sir Karl-Heinz schrieb:
Die Simpsons sind ja mal genial ich finds einfach super obwohls ja ne Zeichentrickserie ist:D

ich denke die sollte sich jeder ansehen...
Wos schreibst?

I kaunn des net lesn. ^^

Btw i mog de Simpsons liaba. Oda Southpark.
Eric for President! :D
 
Griaß eng wiedamoi.

Zum Thema Simpson, Futurama und Gis: I hob kan fernsehr in meim Zimmer und schau a nia. Wos ondere Wohnungskollegen mochan, is mir egal :D

@D2: Des hob i a scho ewig nimma gspüt und des werd i a woi nimma mochn.

Owa de Markus/Patrick gschicht woa echt super. Sowos lest ma imma gern.
 
Da Pinky und da Brain!!!!!!!!oanszwoadrei

Futurama und Simpsons sind natürli auch a hit ;)
 
Pyro spammt a groid ois nieda. ^^

Btw bin derzeit schwer-beschäftigt und schreib daher fost nix in die Foren. :eek:
 
morgn,

d2 spü i a nimma wirklich, obwoi i neulich grod no meine charaktere vorm ablauf grettet hon :rolleyes:

owa dafia hob i a neiche leidnschoft gfundn: http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/

@aa: i waas de frog kimmt jetzat total unerwartet, owa womit bisch denn so beschäftigt? ;)
 
Wieso gibst uns so an Link. I süchtlo grod. :D

Warum i so bschäftigt bi? Es sand Kinda auwesend. :p
 
weu i ned allanig süchtln mog :D

im übrign, papa aa? es gibt jo echt no üwaroschungen ;)
 
Jungs was is loss mit euch wir landen bald auf der 2ten seite
naja kann ma wer vo euch a scheiben vo InFlames oder Gorgoroth empfehlen???
 
morgn,

und tschuldige karli, du hosch natirlich recht, i bin säumig :rolleyes: - em aa konn ma jo aufgrund seina kinda koan vorwurf mochn :D

wegn der scheibn, do muas i passn, des isch glab i musik, do kriag i scho beim bandnamen ongscht ;)
 
Zurück
Oben