• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Ginseng, vo dir hät i ma a nix onders erwortet, bist jo a Mustastudent gewesn.

Wia de oidn Ägüpta scho gsogt hom: Schaun ma moi donn werd ma scho seng.
 
boah geht mi di arbeit an ey -.-

owa wenigstens nur noch a stund bis feierabend :)
 
Borkenkaefer schrieb:
Ginseng, vo dir hät i ma a nix onders erwortet, bist jo a Mustastudent gewesn.

Wia de oidn Ägüpta scho gsogt hom: Schaun ma moi donn werd ma scho seng.
Des oba net wohr, oda? ^^

I muass die nöchstn Tog hackeln. Do werd i a wieda ka Freizeit hobn, wei i zwischndurch nur zur Uni muass.
 
AA do zöhn de posts eh ned herin, und ausserdem is egal wosd schreibst es is ois ontopic solongs in Mundort is.

Oiso her auf zu spämmen :D
 
hüt ischs mol wieder perfekt schö :)

freu mi scho aufs grillen hüt obad :p
 
Wor hackeln und hob jetzt a Prüfung gmocht, wo i nie in da VO wor und ka Ahnung vom Stoff ghobt hob. Wiener Schmäh rulet, lenkt vom Thema au & bringt an 1er. :p

@BK: Muass jo wer seh, doss i mein Senf augebn hob. ^^
 
guata morga :hy:

was gibts neus....nix ;)

aussa...da kühlschrank isch leer vom grillfescht gestern obad :p
 
morgn,

@den spämma ;): gratz, und in ohnlehnung an en bk: des hätt mi bei dir a gwundert, wonns ondas gwesn warad :D

und damit amoi a bissl wos kontroversielles do harin passiert: grilln isch a schaß :p

wia da dieter nuhr scho amoi gsogt hot: de deitschn (und nochand a de östarraicha) san de anzign, de a feier onzündn, wonns wettertechnisch haaß wead
 
Najo, owa wenn ma an hunga hod?

I grill eh ned, weils ma afoch zfü orbeit is. Ois herrichtn und noch a a nu wegrama. Mit mir ned. :D

Und so a hockn mecht i ned amoi meine Frau zumutn.
 
Ich bin zurück...

Nova Rock war
extrem geil (der versauten Mädels wegen)
Total flüssig hab in den 3 1/2 tagen 2 Steigen Bier (feinstes Stiegl) trunken
Und 100% Rock In Flames live ka ma nur weidaempfön bzw hab n Stonesour Blacktrum(tron?) gfangen

Nächstes Jahr sicher wieder alla scho weign die leiwanden Leut duat...
 
boah isch hüt heiss...viel z heiss zum schaff...*an d`badhosa denk*
 
Ahh dankschei hab koa ahnung kop wia ma deis schreib...
Wurscht geil woars trotzdem :D
 
Hob jetzt wieda a poar Tog a "fremde" Wohnung besiedelt. :D
Bin oba wieda do.

Und heit kummt nu die Nochricht, doss da Ladder-Reset kummt. Genau jetztad, wo i nu Prüfungen hob. Schas! -.-

Servas! :hy:
 
Ladderreset, irgendwo hob i des scho amoi ghert, was owa jetzt nimma wo.
Des muas gonz long her sei :D
 
jo wenn ma glabt, do kimmt nie mehr wos, grobns des wida aus ;)

muas i amoi schaugn, wo meine cds san
 
Zurück
Oben