• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

aba so vü stronach überoi??? des findi scho bissal bitta iwie :ugly:
 
Haha, endlich hams in Kärntn wos gmerkt. Echt schen.
Und wegan reichn Opa: soll a hoit a poa Stimmen hom. Wirkli gfährlich werdn konn a eh ned und dabei bleibts a hoffentli.
 
Haha: viele sagten sie wollten ihn nicht abwählen, nur ein protestzeichen setzen.

So a Clown!
 
Ich kann meine Enkelkinder öfter sehen, die Motorsäge wird sich freuen.

des in am sotz is a komisch iagendwia
 
meines erochtns jo da anzige sotz, der eam sympathisch mocht :D
 
I glab jo das de FPK wieder zur FPÖ zruck geht. So wias jetzt mit deren Göd ausschaut, kauns nimma oizu long dauern bis as in Kärntn merkn, das in Strache brauchn.
 
zsammgehn warad gscheit, ma valiert jo sonsch en überblick.

sads scho recht oschtrig?
 
I hobs eich jo gsogt. Jetzt sans wieda ans de schwindligen Blauen.

Na, nochdem i vo Fr bis inklusiv Mo orbeit, foit Ostern heia aus fia mi :D
 
des klingt gscheit, daspart da die blöße, wannd die eier ned findesch :D
 
So hob i des nu goa ned gseng. Trifft se owa eh guad, weil beim Eier suachn bin i imma furchtbar schlecht.
 
oiso meine san imma am gleichn Ort? :keks:

:p

und wenn mas anatomisch korrekt siagt a, nua dann vaschwindt jeds monat ans des i sicha ned suach :ugly:
 
danke fia den obligatorischn witz inklusive feminina erweiterung :D

i bin gspannt, wü vü kloankinda heit beim osternestsuachn dafriern. des siecht ma sicher in da bevölkerungsstatistik in a paar jahr.
 
Oda de oidn Leit de erna de Eier vasteckn. De san nimma so fit, wia de jungen Hupfa.
 
jo i woas - woa ondas billig - aba muas jo eig so sei... i kaun ned afoch drüba hiweg seng wenn iagendana so a zeig postet und dann ka deppats kommentar kumt... des geht afoch ned :p
 
Fia deppade Kommentare san wir do herin und des gonze Lond jo berühmt. Des miaß ma scho hochhoitn und imma zagn wos ma kennan.
 
es hobs ja boade so recht - ma merkt glei, dass echt sads und ned lei östarraicha spüts :D

edit: de büldlvagab da harinnen entzieht sich mir a a bissl, jetz hon i a rockerl...deins is eh a fesch bk
 
Danke danke, wobei i jo find das meins sogor um a spur besser gelungen is ois deins.

Owa grundsätzlich hom ma de Oiden Büdln bessa gfoin. Ned nur vo uns zwa.

Edit: siagst, jetzt konn ma uns a gonz afoch aussanonda hoidn.
 
Zuletzt bearbeitet:
du bisch mei inschpiration, jetzat passt wieda ois. überraschungen in meim oida pack i ned guat.
 
Zurück
Oben