• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Do host recht. Ondere Spiele owamochn is a Schass. Vorollem weils eh kanne perfekten Spiele ned gibt.
 
i konn aktuell enk nua mitgebn, dass auf steam es uralt-mortal-kombat gibt, und de fatalities funktionieren :D
 
Do wort i aufn Summersale. Der Preis is ma zhoch.

UUnd i muass sogn, i bin mit Wetter jetzt volle zfriedn. Scheen Sonnig, Schee worm owa ned schwül. Afoch perfekt.
 
wetter imma no schian und summer-sale isch a - bisch damit rundum glücklich bk?
 
Und wia, heit boden in da Neichn Donau gwesn und 2 Spiele (Sanctum 2, ace combat) kaft. Gestern hob i "Mars" erstanden.

Und bei dir?
 
i bin üwa xcom gonz glücklich, fallout han i ma a bsorgt, ums dann nie zum spün. sonsch bin i a zfriedn.
 
xcom is super! und trotz der guten länge, hab is schad gfunden als i durch war :D
 
jo, aber volle traurig, geschtan hams ma en hansi "bärig" hinterseer daschossn ;(
 
Wa, de alienschweine! Hoff du host seine Fellstiefel dem näxt besten vererbt.
 
sowieso - sie kennen uns en hansi nemmen, aber niemals unsere moonboots. des wead a gemetzel.
 
Hehe. I hoff jo nu stork das de a Addon aka an längern DLC ausa bringan.
 
jo, kurz wars.

de monschtahetz pacific rim honi ma a jetz ongschaug, eh ganz ordentlich.
 
Kennt ana vun Eich diesen EinQuantumPro auf youtube? :D
 
Na, kenn i ned. Wos isn des?

Ajo, und wenn wos bleds passiert, passierts natürlich glei zum ungünstigsten Zeitpunkt. Gestern is ma um 8e auf dnocht mei Graka ei gonga. Zack, schworzer Büdschirm. Nochn neistart hab i nur mehr a 8bit Forbenschema ghobt (oder worns 16bit, i hobs ned zöht).

Jetzt bin i ziemlich grantig. Wollt eigentlich mit meiner gtx570 nu so lang auskommen bis kann neuen spiele mehr damit gehen.

Guad das mei Frau mein oidn PC kriagt hot. Jetzt hob i de ATI HD4850 bei mir eibaut. Sie brauchts grod eh ned, weils erst am Dienstog wieder kommt.

Und om Montog werd i 400 in d Hond nehma und mir a neiche kaffn (miassn).
 
na kenn i a ned, dazähl du junga feiavogl

@bk: beileid, i woas wia oan des mitnimmt, wann die graka eingeht. hasch oane im aug? i bin sonsch mit meina sapphire ganz zfriedn, isch a 7950er und damit eh zstark fia fascht alls, aber mei.
 
ois bekennender d2-ama-spieler konn i do gor nix dagegn sogn :D
 
Hehe. Des is a guads Argument. Sonst is des jo recht schwa, do a Entscheidung zu treffn. De ane is im Idle a bissl leiser, de ondere unter Last a wengal kälter. De ane is schneller dafia owa teira. De 770er san olle a wengal onders, owa doch so wenig, das ma ned eindeutig sicher is.

Falls de im Gschäft heit nu logernd is, wird's de.
 
und was ischs gwordn, was ischs gwordn? mei, spannend wie weihnachtn
 
Zurück
Oben