• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Aha, du muasst in ana sehr noblen Gegend wohna, bei mir traun se Kinda eher selten auf d Straßn :D
 
bei mia hod kana gleit...
owa i hett a nette idee find i...

waun ana leit mit am komplett bluatigm gwaund (und zb Messa) zua tia geh und song: mah duat ma load jetz is grod schlecht - kimmts in 20 min numoi? ^^
 
Der verklogt di wg unterlassener Hilfeleistung :D

Sogts, wissts ihr zufällgi an In Ear Kopfhörer der ned den Geist aufgibt und a bessere Klangqualität hot?
 
na, de gegend isch glab i so wüd, dass de kinder lei auf da stroßn wohnen

und jo, ma kunnt sich scho vü spaß mochn, owa irgendwia scheiterts am aufwand. allan des austehn und aufmochn...

@kopfhöra, na leida, meinige fliagn ma imma ausm ohrwaschl, von daher ned empfehlnswert
 
I hob ma jetztn ned oi zu teire um 29 euro kafft. Leider bin i mitn Sound ned zfriedn. Owa de Lebenszyklen san jo eh ned long.
 
Jo, nu dans. Immahin scho a Wochn. Hot eigentlich wer do an vo de neichn Blockbuster ausprobiert? CoD. Assasins Creed, Farcry und wias olle hassn? I nämli ned. Owa Farcry razt mi scho, do wor da dreier Teil scho a Wucht.
 
daweil amal no nitta, wobei mir farcry scho juckn tat. owa i stürz grod wieda in ftl eini.
 
Is eh gscheida wenn ma Spiele ned glei kafft. Om Ofong hams eh olle bugs. Und do mecht i goa ned auf de Entwickler schimpfn, wias so vü gern dan. Weils jo gnua gibt de de Spiele glei kaffn und don jammern. Obgesehen davo, kennan de Entwickler jo nu om Spü orbeitn, wärend de Ausslieferung im Gong is.

Najo, da näxte Sale kummt bestimmt.
 
Immer :D Kennst industrial City patrol scho? des is so ähnlich wie midtown nur mit mehr streß. Ajo und en Juggernaut kann ma jetztn a spieln. Sale hams natürlich jetztn a an.
 
jojo scho gspüt. owa nix mit DP2.0 oda so oda? ;)
 
Na, der dauert nu länger. Zserst kumman olle ondern dro.

edit: Magneto homs jetztn dazu gmocht und an neuen Skilltree bei den Omegapunkten.
 
Zuletzt bearbeitet:
Na, wenn ma weit gnua vo da Family wegwohnt, hom de Keks ka Chance :D
Dafia, dass mi in da großn Stodt bsuachn, sans zfü Londleit.
 
najo...
heia is wüd... wead i gscheit zualegn ;)
letztes joa woans a boa keksal vo meine Leid...

heia...
meine Leid...
d Ötan vo meina Freindin
2x Kekse vo Freindinnen, di i wo higfiat hob und di gfrogt hom wies si si bedanken kinan und i depp ho da a nu kekse gsogt hahaha
 
De anzige wohre Währung in da Weihnochtszeit: Keks
Wenn i a hät, darad is a essen. Drum is mei Figur froh, das i nix davo hob :D
 
do sog i lei: selber backn, nachernd stellt sich es lieferproblem erscht glei gar nitta. lei es herschenkn ringt oam mehr selbstdisziplin ab, als ma hot.
 
Zurück
Oben