• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

@mighty: leida schlogt da wossakopf hoit a im intanet zua
wie meinen? :confused:

wos holtets ihr von da expedition austria? schaut dos wer?

und wos sogts zum 2:2 ? hob gor ned gwusst dos wir so guat spüln kennan ^^
 
--=}Mighty{=-- schrieb:
wos holtets ihr von da expedition austria? schaut dos wer?
a so a bledsinn.... i mog de shows überhaupt net - kanne davon

--=}Mighty{=-- schrieb:
und wos sogts zum 2:2 ? hob gor ned gwusst dos wir so guat spüln kennan ^^

geil!!! do sicht ma wieda dos ma do ned so scheisse sand... der gesichtsausdruck vom beckham nochm spü wor grandios :p
a so a wappla ^^

ps: hob heit grod mei mathe nochprüfung gschofft - mit mehr glück ois vastaund ^^
 
hey gz !!!!!

bekommst an :keks: und noch an :keks:

herzlichen glückwunsch :top:

i wass wie deis is -.-
hatte in deutsch :p
 
@expedition: koa ahnung wia des is, no ka anzigs moi ongschaut - soi i des ändan? :D
@fuasboi: do gibts jo a so an schloga:"ein unentschieden ist ein sieg für österreich ..." ;)
 
morgn

@expedition: oiso di grundlegende idee find i ned schlecht, de show isch a krampf :rolleyes:

@2:2: und morgn valier ma gegn aserbeidschan

@mighty: i hon gmaant, doss da wossakopf wean hoit üwaroll umanonda isch ;)

@aa: gratz
 
:hy:

achso ^^

>>>nur die Miriam Weichselbaum schau i ma doch gonz gern o
joa, die is recht fesch :clown:
 
hallo berlies!
bin wider gesund in der arbeit!

was geht ab? was gibts neues? was wurde wegen dem we geplant? (sry hab nit die zeit zum nachlesen..)
bei mir steht noch nicht fest ob ich schon donnerstag nach wien fahre oder erst freitag... aber das sollte doch kein problem sein oder? ah ja, da ich burzeltag hab werde ich höchstwahrscheinlich in begleitung meines freundes und meiner besten freundin sein - hoff ihr habt nix dagegen, aber die kann i nit die zwa einfach nit los werden *fg* *rofl :)..
bis dann..
 
recht fesch ^^ - siach die imma bei mtv
najo druckts ma die daumen - hob um 12e mei mündliche nochprüfung, kumm grod von da schriftlichen :)
 
sehr fesch... :p

sie schaut hoid so richtig knuddelig wuddelig aus :D
 
Grüße!

1.: Forum gfundn.

2.: So. Jetzt hat es sich entgültig erledigt. Ich kann den Dienst auf keinen Fall anbringen, also ist ein Treffen am Freitag völlig ausgeschlossen.

Am Samstag werd ich aller Voraussicht nach erst so ab 17:00 ansprechbar sein, und da weiß ich nicht, wie lange ...

Feierts schön ...

GB
 
Zurück
Oben