• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

:hy: all

mi wunderts dos anige harinan wirklich "maria saal" bzw den herzogsstuhl kennen :eek:

und i hoff dos es da klestil schofft :(

btw heit hot i a gespräch mit meina zukünftign schul bzw KV ghobt.....
und jetzan bin endgültig aufgnumman *freu* :D

und thx für den link :kiss: ;)

thx :kiss:

deis is a HAK, aber ka normale sondern i geh den zweig DigitalBuissnes oda so :clown:
80 anmeldungen worn di a die aufnohmeprüfunh gschofft hobn, sofern sie ane mochn hobn müssn (i ned :))
davon suachn se ~30 aus, und i bin ana davon *freu*

jo gratz - owa do siacht ma wida amoi, wia nützlich es postn do harinnen isch, des isch anfoch a guate visitnkortn :D

Griaß eng!
Und gestan hot ma da Walter nu gsogt, er kaun aum Mittwoch ned zu mir kumma, weil er do in Klestil vo sein Amt befreien muass. Naja noch dem die Feierlichkeit ogsogt is, muass i nu amoi mitn Walter redn :D

jesas, a neucha thread und scho wird ois voigspammt :rolleyes:

morgn

:hy: jo geni, schen dosses a no gschofft host ;)

morgäääähhnnnnn!

oida bin i imma no miad... ggg

@genmanipuliert - des is oarg mit dem forum... ois geht ur schnöl..... kaum woa weg is a neicher thread do und a no vull gspamt.. und neiche san a do....

@ mighty - frischfleisch loool .... oiso i gratulier dir a zur aufnahme ;)

leitls, wisst wenn i schon seit längerem vermissss????

morgn!!

hob wieda amol zu long gschlofn ^^

thx für de glückwünsch :)

looool

seas klana!

i hät a gerne mal länger geschlaffen :cry: :cry:

*ganz neidisch guk*

oida - do schaust amoi 2 tog ned eina - und wos is?
a neicha thread!

tztztztz....

no guat - i möd mi do a wieda o - donn tamma fleissig spämma :)

und ois guade im nochhinein bb!

klana hot noch nie ana zu mir gsogt :motz: ^^

i konn da jo a poor stunden von meinem schlof obgebn :p

Griaß eng!

@Mighty: Na hauptsoch du host scho gschlofn :rolleyes:

@Spam: Na i was ned üba wos du de do aufregst Geni, de poa Einzeila san jo nu ka richtiga Spam und der Rest ghert ois zur Topic ;)

@Meis: Mir is scho wieda a so a klans Viech in de Foin gaunga. I hobs jo gsogt, es geht wieda bergauf.:eek:

Ähm, ajo und wo stehtn das da Mighty klan is? Und söbst waun, hot a eigentli an aundan Naum do herin. Oiso bitte spoa da deine lustigen ich-bin-viel-älter-als-du-Bezeichnungen! ;)

morgen :hy:

geht eich das a so: ihr hobts ferien, und wissts ned wos ia mit da zeit ofongan soits? :D

i bin echt ned klan ;)

i hob no kane ferien :cry:
murgn noch an ausflug, donnerstog kirche und freitog dann der letzte schultog :)

@Mighty: net traurig sein, de Luizar nennt mi ah immer Klana obwohl i sicha net klan bin. Oda wieso hob i fost imma Probleme mit den oberen Türlstöckn? :D Oiso net künstlich aufregn, gö.

@Ferien: I daschlog boid olle de wos von Ferien spammen. Tuats wos gescheit oarbeitn und i man damit net das D2 zockn ;) Irgendwer muass jo mei Pension amoi finanziern :D

rrooooooooooooooffffffffffffffllllllllllllllllllllllllllllll

@borkenkaefer - :cool:

EDIT:
@ gorbag - (ganz diskret - hasse dein nickname) letzte grössenmessung is schon zu long her klana... :kiss:

EDIT II:

@ gorbag - nimm dir des nit sooo schwar.. i kann ma deinen nick schwa merken daher mog i ihn nit (und her auf mit dem finger auf der tischplatte zu klopfen)

@gorbag i les eh scho seit i aufgstondn bin den schüler gerber :D
@mighty sry, hob vagessn dos in kärntn no kane ferien sin :D

Zurück
Oben