• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

So, jetzand möld i mi a amoi.

I winsch euch olln frohe Feiertog und a frehliches neuches Johr.
 
UnGUST schrieb:
i trau mi meine augn net :hy:. Und mia hättn scho befüachtet dei motorradl hätt di ogwoafn oda deine kotzn nehman di zvü in onspruch ;).

Nana ... i leb scho no - Unkraut vageht hoid ned :D

I bin nur 2x umzogn (zur Freindin in die groessare Wohnung) - oba jetzt bin i wieder in meina oidn Wohnung ... und de Freindin gibts a nimma

Jetzt bin i wieder Single (guad is ^^) und hob mehr Zeit fia mi.

Ps: Motorradl und Katzn gibts natuerlich a no :)
 
morgn

sers ameno, schen dossd wida wos hörn losch :hy:

i warad sehr dafia an klan gewichtszunahme-contest do harinnen zu vaonstoitn, weu noch dem gonzn essn de letztn tog rechne i ma gonz guate chancn auf an stockerlplotz aus :rolleyes:
 
Pah ... bei so an Contest warad i gaunz hinten zum finden.

I hob naemlich des Problem (oder den Vorteil) das i eigentlich so guad wie nix zuanimm ... egal ob i in Massen friss oda ned
 
Moagn,

wenn i des richtig seh ... tuat si do herin nimma so vü wia friaha.

Wos is los Mädls ... seids schreibfaul worden ? :D

Ps: hob i erwähnt das i ned um 10 uhr in da hockn sei wü ? :D
 
*hrhrhr* ...

Ich, Goldi, genannt der weise alte Narr, vermölde hiamit, dass i de feiatag gfressn haob wia a Bauarbeiter - und kaan Deka zuagnumma hob ...

.. vielleicht soit i mi auf Gehirnkrebs untasuchn lossn ...

Jou, Leutln ... i wünsch dem ganzn Fredinsassn no a scheene Wochn in da Hockn (fia die die durt hockn miassn *hrhr* ) und dem werten Rest aa a scheene dienstfreie Zeit ... i bauml wieda mit da Sö und loß ma's guadgeh.

Wauns klappt ria i mi fua Süwesta - den i wie üblich dahaam vabringa werd - no amoi ...

waun wem fad is kann er / sie jo herkomma ... i moch an 10 Litertopf von mein gefürchtetes "Goldi's Zum-Anzünden-von-Sylvesterraketen-geeignetes Chili" und 10 Litta Feuerzangenbowle zum Nachspülen ...
 
seas!
so wieda zruck... hobts jo olle von der katastrophe in thailaund, indien, etc ghört
ma redet jo oft von "gibts österreicher unter den toten?"... JO es gibt welche
bekannte von meine (groß-)eltern sind tot... 1 familie(vater, mutter, 2 kinder) = mutter tot, beide kinder tot... vater schwer verletzt
... irgendwie scheisse :(


edit: grof erfohrn, doss a schulkollegin von mir auf die malediven auf urlaub is...
bis jetzt hot nu kana wos von ihr ghört :(
hoffentlich is do nix passiert ...
edit2: gott sei daunk... ihr is nix passiert!
 
Moin Mädls,

i winsch eich an schenan Gruas aus da Hockn (fia olle die ned hackeln miassn *grmpf*)

Owa ob Silvester hob i daun a Urlaub ... schen wirds sei :)
 
morgn

@aa: des tuat ma lad, mei beileid :( - es isch anfoch brutal


@ameno: wenigstns ana der de arbeitende klasse hochhoitet ;)

btw wonn i amol freihon bin i natirli krank - mitleid wead ongnommen :rolleyes:
 
Mo'ään!

I woa grod 3 tog bei da zuagmuteten und hob deswegn duach abwesenheit geglänzt - doat hobi natialich a nua gfressn und gfaulenzt, beim gwichtvagleichn bini oiso dabei ;).

@goldi: frisst am da gehirnkrebs sovü nährstoffe weg? i hätt oiweu gmahnt des woa da bandwuam :ugly:.
Sunst donkschee fia dei einlodung, i bin olladings scho auf a feuchtfröhliches festl in pettnboch/oö eiglodn, do zoit si gach in wean voabeischaun net wiakli aus ;).

@AA: mei beidleid dia und deine großötan ;( - und glückwunsch zua glücklichn schuikollegin.

@ameno: host scho woa, zua zeit is a weng ferienstimmung doda harin - i glaub wia miassn wieda a weng kompfpostn :D.
 
morgn

mei es gonze johr wort i scho allaweil drauf - happy birthday ungust
biggringift.gif


jeds johr wida - guat hosch di gholtn
26.gif


jo und em rescht hoit an guatn rutsch, gsund bleibn und 2005 wead ois no bessa :D
 
ups, jetzt is ma aufgfoin dos i scho long ned do wor.

oisdann, noch vorweihnachtlichen orbeits - und weihnachtsstress söbwa wünsch i euch wos. (und in UnGUST a bissal mea).
 
Mo'ään!

Haha i glaub noch ca 5 joa forumsaktivität soit i amoi mein gebuatstog richtig eitrogn :D - im icq gibts a oiweu wieda a poa leit de ma zu süvesta glückwünsche schickn ;).

Seis wies sei, i wünsch eich olle an guatn rausch äh rutsch und bis nächsts joa :hy:

@geni: oabeitsstress - sog bloß du weakst scho am nächstn schweinestoi :eek:.
 
gutn rutsch und a frohes neies johr wünsch i eich :)

und dir ungust olles guate zum geburtstog :hy:
 
an olle an guadn rutsch im nochhinein... komm jo heit scho fruah ham ^^
nochdem i 2 moi fast a schlägerei ghobt hätt is doch nu gaunz lustig gwordn
 
morgn

und a guats 2005 :)

@geni: update@schweinestall? wia schaugs aus? ;)

@ungust: oiso bis zu deim hundadstn würd i des datum scho no beibehoitn ;)

@mighty: sers :hy:, a a guats neichs

@aa: do hom de ondan owa glück ghobt, ha :D
 
@ginseng: joa do hätts daun granada gspüt :D
najo oba mit sowas des neiche johr zu beginna warad a schass
beim erstn moi worns 2 1.90 m skinheads(nazis) - worn hoit nur 2
beim 2ten moi 15: des wor oba daun nur a verwechslung wei die haum an aundan gsucht... de hobn a luftdruckpistoln mitghobt, oder so ähnlich. :irre:

oba auf ans kaun i stolz sei: a strikter anti-alkoholiker aus meina klass wor bsoffn :top: :D ^^
a feierwerk hot i a a nettes... wir hoben fast a gaunze stund durchgschossen - tschechische qualität :flame:

so i geh frühstückn
 
Griaß eich. I wünsch eich a a gauds Neichs Joa.
I hob desmoi gonz wos neichs gmocht. I hob den gonzen Wechsel verschlofn. De ondere Alternative warad gwesn das i alane mit 3 Freund und deren 3 Freundinen gfeiert hät. Und des woit i ma a ned audoa.
 
Zurück
Oben