• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Stoa schrieb:
iagndwie darad mi wow jetz a wieda interessirn, owa i konns ma ned leistn -.-

i ah ned!! es is so depremierend ois schüler!! i darats schau oba daun brauch i wenigstens a isdn!! mit mein verd*****ten modem kum i ned weit!!
ausserdem hob i ka zeit! :(
 
Oiso des hoit i fia a Gerücht, das du ka Zeit host.
Bekonntlich hot a jeda gleich fü Zeit zua verfügung. Nur wia ma se de Zeit eitoid is hoit des wichtige. Teimmänätschment sozusogn ;)
 
MORGÄÄÄNNN!
juhu endlich wieder mal ein paar tage zeit zum relaxen(WoW und diablo spieln.wobei ich nur noch 4 chars über hab,der rest wurde aus lauter frust verschenkt :) ) und am montag gehts dann wieda los: uni mit massenhaft praktika,die sich alle überschneidn!
@Borkenkaefer: das gedicht in deiner sig... das kenn ich irgendwoher...ich kann mich nur nicht mehr erinnern.wo hast du das denn her????


killi
 
wah der red jo noch da schrift! :D


najo mit 40 euro toschngeld pro monat is WoW scho a bissl teua, wenn i söba vadienen darad, warads was ondas ...
 
@stoa: i hun holt in frua koan luscht,dauand nochzu denkn wia i wos schreib.normalaweis geats ja imma noch da schrift aussa in dem fredl.
also i entschuldig mi hiermit und werd in zukunft nimma so piefkemässig daher schreibn. :angel:
passt des?


killi :kiss:
 
morgn

@wow: jo reizvoll warads scho, owa i fong ma des ned on, geld fia irgndwos im intanet zum bezohln :rolleyes: - i kompensier den trieb momentan wida mit a bissl d2 spün, und hob prompt gestan isenharts kiste gfundn
ugly.gif


@zeit: do hot da bk recht, des stimmt fia olle, lei nit fia mi, i hon wirklich zwenig zeit ;)

@killi: wos mochst du leicht auf da uni?

Originally posted by Stoa
wah der red jo noch da schrift! :D
:lol:
 
i hock im lernzentrum und lern de griane sau.des isches pathologie buach mit 1200 seitn.i werd nu deppat mit dem teil.aloan des durch di gegnd z schleifn.
oba wenigschtns kimm i in a poor stundn zu meim bier,diablo und freelancer(ja wolln ma heit wieda amol spieln und a lässige session startn!de geat donn bis somstag :) )


killi
 
Ginseng schrieb:
morgn

@wow: jo reizvoll warads scho, owa i fong ma des ned on, geld fia irgndwos im intanet zum bezohln :rolleyes: - i kompensier den trieb momentan wida mit a bissl d2 spün, und hob prompt gestan isenharts kiste gfundn
ugly.gif

i hob jetzt a a zeitlong wida D2 gspüt, und mi dads no amoi foi razen an pala mit die sogenannten orschtretitems zum spün. owa, hackeln, D2, WoW und RL :eek:

wonnst owa D2 spün wüst und a poar items brauchst möd die bei mir, i hob zwor ned die volle ausstattung (wia in da ersten ladda) owa do die meisten items die ma braucht.

@zeit i hob a zweg zeit :flopp:
 
geh in dialekt hod ma afoch im bluat! des miassast da do scho wissn! i schreib jo a nua da mit so an dialekt :D owa da muas ma do ned nochdenkn ^^
 
morgn

@killi: jo donn bist eh scho weit kemmen mitm studium

@geni: donkschean owa i schlog mi scho gonz guat durch, und fia notfäll hon i no an 80er umaliegn ;)
 
morgn olle miteinonder!!!
so de session isch aus und i geah iatz trainiern :)

freenlance im lan wor echt wieda amol hetzig!die melee sorc isch a auf lvl 88 und do werd sie a bleibn.
@studium: am montag gian de gonzn praktika wida los.also de 2te ladda isch für mi gloffn.iatz hoassts stuckn aber im forum bin i gern!

machts ale guat!!!!
 
MO'ään!

aaaah mei internet is fia üwa an tog ent gonga - so fuatboa :D.

ois weitere in kürze
 
na' was geht ab in der Heimat? Semesterferien der ueberfaulen Studenten schon zu Ende? :D

Ahhh am 24. Maerz komme ich zurueck - Muetter haltet eure Toecher fest, bald komme ich, heheheh
 
i siach scho da geni hot do harinnen a wüde party ongrissn
ugly.gif


sers de oidn, sers de neichn :hy:

@killi: jo vü spaß nochand, i hon an guatn freind der so in deina gegnd beim studium sein soit, von doher konn i ma denkn wos jetzat folgt ;)

@ungust: ma moch ma koa ongscht, des klingt jo schrecklich :eek:
 
servas!
kumm grod von ana geburtstogsfeia von ana freundin... der 18te... sie hot an vibravtor + gleitgel + erotisches buch + kalender mit nackten männern bekommen...
eigentlich woit i jo reizwäsche kaufn, oba de "mitzohla" woitn net... so is nur da kalender und a klanigkeit gworden ^^
 
haha hob seit da fruah scho schädlweh, hob heut a mein geb. gfeuert oO woar bissl zu flüssig -.- vatrog eh voi nix ...
 
morgn

@aa: des klingt jo gonz so, ois warads a luschtigs feschtl gwesn :D

@stoa: ois guate
beerchug.gif


hui, jetzat homma an ban do harinnen, i merk scho es san wülde zeitn :eek:
 
Zurück
Oben