• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

n'abnd

Jeah, alle Pruefungen hinta mir, jetzt is partytime
 
morgn
heit erste vorbereitungsstundn ghobt und am tog davor bzw in der fruah wor i nu mit a poar freund unterwegs und wieder dicht ^^
noch 4 stunden schlof is ma daun meist nu a bissl restfett :D

amüsant ^^
 
Muagn gibts a fetzerei in Mödling des wird s Spaß evtl kriag i a Feidl im Mogn wenn i muargn nimma do bin wors des mit mir owa de Bauan werdn den Albanesen Des Fiarchtn lerna


NAja mir nada i nimms nur auf und peck mi o
 
SerrAAngeluS schrieb:
Muagn gibts a fetzerei in Mödling des wird s Spaß evtl kriag i a Feidl im Mogn wenn i muargn nimma do bin wors des mit mir owa de Bauan werdn den Albanesen Des Fiarchtn lerna
kaum ma do zuschaun kumma ^^

"feidl in mogn"
wos sand den des für trottln... wenn daun die faust :D

oba des is hoit scho realität :rolleyes:
 
Jo sowas wie a gsunde Härtn gibts jo nimma Mord und Todschlog des kennans de jungan Trottln von heit naja

12.30 is ankündigt


i hof es kuman a wöche unsre Hormonvichser brauchen eh Frustbewältigung deppn in da schui irgendwo is jo a jeda guat ;)
 
SerrAAngeluS schrieb:
i hof es kuman a wöche unsre Hormonvichser brauchen eh Frustbewältigung deppn in da schui irgendwo is jo a jeda guat ;)
hehe soiche leit kenn i a

zur firmung a schrottflinten bekumma :irre:

oba wer hot den "streit" ausglöst? wos war?
 
Muss ich aber "§Deutsch" schreiben sonst wirds mir zu dumm


Albanese stänkert vor 2 Wochen am Schulball herum => Resultat 2 Typen schlagen welche aus den 2en Jahrgängen nieder... Prellungen im Gesicht der andre war etwas Schneller :D
Letzte Woche hätten schon Irgendwelche kommen sollen war aber 0815 Ankündigung...

Heute provozier ich ein wenig, darin bin ich meister, meint er er holt seienn Bruder der zeigt mir wo's langgeht worauf ich meine, er solls mit mir selber ausmachen wenn er wirklich auf Stunk aus is (ich schlage mich nie aber irgendwann langts auch mir)
Er meint ich werde sehen bla bla
Dann nimmt er nen Kauhgummi schmeisst den nem Madl in die Haare die fängt ihn ab schmiert ihm dem Gummi in die Haare und er kruegt den nimma raus :D
Dann meint er die beiden wären Fotzen und fängt an auszuraste nimmt seine Sachen droht den beiden und geht

Nachher gegen die beiden zum Direx und der meint: " Der Schüler ist nicht mehr mein Problem, der is weg"....

Morgen solls dann Länderspiel geben


Albanesen - ÖSterreicher


Naja was solls der Typ legt sixh eh mit einem jeden an ..... :fight:
 
morgn oda so

eh ois klor bei enk? (ergo i bin zfaul ois zum lesn :D)
 
na serraangelus... wie wors?
:hy: aun den rest :D

juhu am montag sand de fohrer vom gumball rennen in wean... da werd i glei higehen
(info: gumball: illegales strassenrennen durch hoib europa von superreichen die mit supersportwogn mit 150(stodt) bis 3xx(autobauhn) kmh über de stroßen brettern)
:top:
 
Do werd i vielleicht a vurbeischaun!

Btw: Am Wochenend hob i mei Leben weggworfen. I hob gheirat!
Da Sex is super, owa ma füht si auf amoi so oid.
 
hehe... vll siacht ma sie ^^

oba mei herzliches beleid zur hochzeit :D
schee wors, oba nun is ollas vorbei! nett, die kennen glernt zu hobn
:p
 
I hob amoi auf de Site gschaut und des dabei gfunden :
Monday 16th
10:00 - 13:00 - Cars arrive into Vienna (Austria) - Checkpoint
Location: Hofburg Imperial Palace, Josefplatz

Da Quentin Tarantino fohrt do a mit hob i glesn :D
 
Borkenkaefer schrieb:
I hob amoi auf de Site gschaut und des dabei gfunden :
Monday 16th
10:00 - 13:00 - Cars arrive into Vienna (Austria) - Checkpoint
Location: Hofburg Imperial Palace, Josefplatz

Da Quentin Tarantino fohrt do a mit hob i glesn :D

supa danke... jetzt muass i nimma schaun :)

les grod die band-geschicht von die onkelz... scho org, wie laung die braucht ham, damit die presse endlich kapiert hott, doss ka rechte band mehr sand :eek:
 
morgn

@sjb: gratz, owa wos mi interessiern dadad: wieso?
 
Ouiso waunnst mi frogst wiedo daun kaun i nur sogn KA AUHNUNG.
Des muass in an aunfoi geistiger umnochtung gschegn sei, oda vielleicht hots mi unter Drogen gsetzt.

Spass beiseite: I glaub dass sie die grosse Liebe is fia mei Lebn. Nochdem ma jetzt scho 7 joa zsaumm sann und mia no nie so richtig gstritten hom, so ziemlich die gleichn interessen hobn (ausser Computerspün) und sunsta a olles passt glaubn ma hoit dass des fia immer hoit. Ausserden faungan ma nächstes Joa zum Hausbauen aun.

--------------------
So jetzt no a poa tipps von mein Chef nochdem a gheat hot dass i heirat:

1.) Ana Frau und ana Strossnbaun rennt ma ned noch.
2.) Die Ehe is dazu da dass ma die Probleme teilt die ma ohne Frau gor ned hätt!
3.) Ana Fraun nochrennen is ka Problem, die Probleme faungan erst au wenn mas eingholt hot!


In diesem Sinne!
No an schen Feiertog.

Gruß
Damo
 
i hätt ma die autos gern ongschaut, vielleicht waraden a poar fesche porsche dabeigwesen :D
 
Zurück
Oben