• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

hmm... schass!!
oba guad zu wissen, dos ma die erreichn kau... i kenn eich jo eh nu ned so(wor nu nie bei an treffn dabei) ^^
vll schoffst es amoi, wenn ma vll an treff hobn, a hizuikumma

in nächster zeit, hob i ka zeit, wei i in ana wochn matura hob ---> daunn bin i frei! :D

oiso muss i jetzt nu einehaun und daun passts

gz
-AA-

sers goldi :hy:

i hoff du host fia de vüln geburtstog a entsprechende gschenk und tortn kriag, muas jo ois seine richtigkeit hobn ;)

Mo'ään!

Servaaaas Goldi :hy:, sche zum hean dossd no am lebm bist und soweit wieda do bist doss di da oatzt ois oabeitsfähig onsichat ;). Wos es boffln ongeht, gib net auf und loss bleibm, mia stengan olle hinta dir :).

Wos des vasprochene Southparkbüd ogeht, i glaub des trifft mi in etwa ;):
ich_sp.jpg

Des is jetz a Aufruf on olle ondan, mochts eich a ans :D - auf www.planearium2.de unter Exklusiv -> SP-Studio

hehe ungust ^^
des büdl von mir passt net gaunz, wei's kan bort für mi gibt... hob an mit paint dazu gmalt, ober i hob ja a nu so an 2 toge bort(oba ned am gaunzn gsicht, wird gstutzt ^^)... i wass warum die sowas net ghobt haubn ^^... AA-Style ;)
ich@southpark.JPG

edit: hoppla ... vergessn des weiße wegzugebn ^^

na... meine schaut aundas aus :D
a schworze ibanez edr 170 exip
Ibanez_EDR170EX.jpg

wos host du für ane?

sers leidln, sers hasi :D :hy:

i bin zwor künstlarisch total unbegobt, owa i hons dechtasch gwagt - leida hots do koa rote jackn gebn ;)

sp.jpg

N' Abend :)

Oiso i bin a Spüvaderba :D

I moch ka Büdl vo mir ... es gibt durt sicha kans des mir gerecht wird (de Aussog kamma jetzt vo 2 Seitn betrachten *g*)

wo kau ma denn de south-park büdl mochn? dad mi intressiern 8]

edit: oh sry, i hob den link überlesn 8]

Mo'ään!

fesche Büdln leit, weida so :D:top:
@serraangelus: i find kan gscheidn link vo dem flashprogramm, muast söwa suachn auf der seitn ;).

Ansonstn bini es we wieda amoi in oö, a poa bierchen mit de oidn schuikollegen is wieda amoi nötig ;).
a schens wochnend wünschi :hy:.

morgn

@ungust: vü spaß, vagiss uns ned :D

@hc: bei fadheit hot des bei mir imma zum tod gführt :rolleyes:

Ginseng schrieb:
morgn

@ungust: vü spaß, vagiss uns ned :D

@hc: bei fadheit hot des bei mir imma zum tod gführt :rolleyes:

I leb no:

a3-a5q2 gespielt

hab nette Items gefunden ;) also so sehr wie gestern hab ich mich noch nie über nene Manald gefreut ;)

lvl 25 und dia musste sterben :fight:

Achja Morgän..... vor 5 min aufgstondn

Griaß eng.
Gestern woa i wiedamoi seit longem richtig fuat. Und i muas sogn, do hob i lustige sochan erlebt. Vo ana Nymphomanin de an erzöht das ihr Lasta sex is, vo an oidn Bekonntn der mein Nomen was owa i hob mi on sein nimma erinnan kenna bis hin zu an haufn liabe madln de vo lustige typn obaggert woan san.

I bin um 5 in da frua da hamgwesn und hob nur 17€ braucht. Oiso a volla erfoig :D

Zurück
Oben