• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

I hätt die Bifge so ausglacht wanns gegn Costa Rica verloren hätten :D
dann hättens wahrscheinlich die WM verschoben wegen organisatorischer Problemen...

Owa leidewr ma ka ned ois im Leben haben...

So neuchs Thema wo hoits eis vo deu ganzen Schwulen neuchen "Deutschrock" Bands oiso so bands wia
Gay Hotel oder Killerpilze sowas kehrt jo verboten do heur i ma lieber Sportfreuunde oder Ärzte au weil oida was soi deis jetz glaub scho jeder 2te 13jährige er konnt "Star" werden lol
 
morgn,

mir isch zhaas :rolleyes:

@aa: hot dei grattn a klimaanlag? des warad a wertvolle information zur zeit :D
 
Ginseng schrieb:
@aa: hot dei grattn a klimaanlag? des warad a wertvolle information zur zeit :D
mei wos??? ^^
oba na der hot nu kane (LEIDA!!!), oba wen i ma daunn irgendwaunn moi den colt gti kauf, hob i ana - i glaub do is sogor serienmässig :top:
 
Boa scheiß hass is

Samstag war beschiss bei uns hots so grengt das a paar muren owa kemma san und i hab am Samstag mit durchnäßten Gwand mind. 8 std. Gatsch schaufelnderfen dann endlich schlafen 3 Stund super fangts scho wider zum renga au da hab i ma dann mei schöns Bier/Spagetti Früstück verdiant kop
 
Wo wohnstn du ?

Bei mia hods seit Togen nimma gregnet ;)

Owa es WE woa supa .. geile Musik, an gscheiden Sonnenbrand und a "bissl" Alk am Nova-Rock :D
 
Zöbern is a klans kaff in da nähe vo Aspang fals da deis was sogt in NÖ

jo Nova rock war sicher geil hob nur 2 fetzen kop deswegen hab i ned hi geh derfen^^

awa nextes jahr lahr i mi durt so zua das i nerma was wir meine Freund hassen :rolleyes: :D
 
jojo, a freind vo mir wor a durt... i fohr vll aufs frequency - is oba nu sehr unsicha

ur gschissn, jetz is so schee und keina von meine freind wü schwimma geh :wand:
 
I war gestern im Bad mit meine Hawara und da hab ma a Kisten Stiegl zwickt war Lustig und nocher no Bunnys anbraten und a paar schöne Sprünge vom 5er gmacht^^
 
Sir Karl-Heinz schrieb:
I war gestern im Bad mit meine Hawara und da hab ma a Kisten Stiegl zwickt war Lustig und nocher no Bunnys anbraten und a paar schöne Sprünge vom 5er gmacht^^

stiegl - des lob i ma :top: :D
 
A waun i ma jetzt ned umbedingt Freind moch ... owa Stiegl schmeckt ma ned :D

Do is ma a Wieslbuaga scho liaba :cool:
 
I hob heit des ollaletze Konzert von Drahdiwaberl gsehn. :eek:

"Ein kleiner Rückschritt für die Band, aber ein großer Rückschritt für die Menschheit."

Wenn die Tog no a Video irgendwo auftaucht verlink i's eh.
 
;)
hehe drahdiwaberl

scheis, wor beim tüv - muass nu a poar sochn mochn, bevor i de typisiert bekumm - a so scheiss!
 
O deis mitn Geld glaub i da ned AA owa was sois i bnin 15 und sie is 14

A pic sichst da http://www.disco-leuchtturm.de/ geh auf Pictures und auf letztn Samstag 3 Seiten 3 bild in da 2ten
Reih sie is dei mitn weißen Pulli und i bin der was so Stoned ausschaut (a.: Sonnenbrand b.: zfü gesoffen)
bin der mitn blauen Hemd

Naja ich hab sie aber ur gern meinen kleinen:angel: :kiss: 4 u
 
Oha ...

Auf dem Pic schaust owa scho sche schwa bedient aus :D

Brandig woa i des WE a (i doppelta Hinsicht) ... amoi nochn Donauinselfest ... und des zweite moi nochn Kicken ohne Leibal am Sundog :rolleyes:
 
Imma die Saufarei. :)

Aufm Fest wor i a, oba nur kurz an Freind besuchn, sonst im Schwimmbod, domit i a bissl forb kriag - wobei des bei mir eh schnö geht. ^^

@sir karl heinz: Des wü ma kana so recht glaubn, oba a bissl wos kosts scho ;) - alla des furtgeh, do müsst is einlodn - des ghert sie afoch.

Oba vor ollem die Zeit is des Problem. 1) Hob i net so vü & 2) wü i do mochn wos i wü. :D
 
Zurück
Oben