• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

eva75 schrieb:
äh, ja, *räusper*, oute mich hiermit als österreicher(in).

:hy:

ein's sag ich aber gleich, ich weigere mich hier zu "dialekten". :clown:

gruß eva.

Typisch Frauen wuin immer ernan Willn durchsetzten :D

Na solangst vastest was ma schreiben is ma wurscht obs Dialekt oder Hochdeutsch is

Mfg

Ps.: Welc00me Eva
 
Sir Karl-Heinz schrieb:
Na solangst vastest was ma schreiben
DAS sollte grundsätzlich kein problem sein.
grundsätzlich, weil es durchaus dialekte gibt, die mich an den rande - und darüber hinaus - des nicht verstehens treiben können (vorarlbergerisch, stoasteirisch....).
aber müsste es nicht "vaschteest" heißen? zum fasten anfangen wollte ich nämlich eigentlich nicht. :cool:
 
eva75 schrieb:
aber müsste es nicht "vaschteest" heißen? zum fasten anfangen wollte ich nämlich eigentlich nicht. :cool:
Des is woi Auslegungssoch. ^^
Im Wörtabiachl o.ä. wiast as eh net findn.

Boid geht die Uni wieda los. Neiches Foch, neiches Glick. ^^
 
servas,

und grias di neiche :hy:

zur uneinsichtigkeit wegn em dialekt sog i jetzat amoi nix, i hoff da ganz auf de macht der gewohnheit, des wead da dei hochdeitsch scho no austreibn ;)

@aa: wos mochstn leicht jetzat?
 
sers neiche :hy:

und da aa schreibt sicha a orbeit üba de untaschiedlichstn lässign typn mit sunnbrün in de diversn urlaubsländer.
 
:hy:

@aa: und für die neuen unter uns, also für mich, bitte neues UND altes fach anführen. merci. *hust* ich habe nämlich nicht vor den ganzen thread hier nachzulesen *hust*
 
Wenn i sooft gfrogt werd, kaunn i es eich net vorenthoitn. ;)

Oiso i woit jo Vet. Med. studiern, weshoib i 1 Johr Biologie studiert hob, um vll den Aufnahmetest zu schoffn. Is leider net geglückt und jetzt geh i auf die TU und studier Bauningenieurwesen.

Oba wos da BK dazöht, kapier i imma nu net. :D
 
morgn,

jo des find i an guatn wechsl, nochand konnsch immahin tierklinkn in de landschaft pflanzn ;). muasch amoi mitm geni redn (wonn er jemois wida einaschaugt :rolleyes: ), der hot scho an schweinestall baut :D

@bk: unta uns, i glab du hosch recht, des isch olles lei a code fia "lässign typn mit sunnbrün in de diversn urlaubsländer"-studien :D
 
*hysterisch rumm renn und schrei...*

ab dem nächsten solchen post von GG

naja ansont kennt wer das theaterstück Bunbury?
Muss ich mir in 2 std ansehen keine ahnung was mich erwartet...

geil den ganzen post mit einer hand geschribn:D

mfg
 
Da Ginseng siacht hoit de Wohrheit genau so klor wia i :D

@sir karl-heinz: manst mit GG in GinsGeng oder in GenGanipuliert?
 
Muss sagen das Theater war eher naja ned so überzeugend :D
ums harmloss auszudrücken....

GG= Ginseng
 
lag's eher am stück oder an der - äh - darbietung?

oder an der kombination von beidem? :D
 
eva75 schrieb:
DAS
...nicht verstehens treiben können (vorarlbergerisch...)

was isch denn di problem mit vorarlberger dialekt?

wenn man liast isch r doch gar ned so schwear odr? :p

najo, han mi do oh scho lang numma gmolda, jetzt würds grad wiedrmol zit :hy:
 
mei der xsi, sers ;)

wonns um dialekt geht seids es a ollaweil dabei, ha? :D

@sir: nachernd kann i lei hoffn, dass da de erfahrung ned de freid on da leichtn muse fia imma vadorbn hot ;)
 
raNtaN.eXe schrieb:
was isch denn di problem mit vorarlberger dialekt?
wenn man liast isch r doch gar ned so schwear odr? :p
stimmt. das ist nicht schwer zu verstehen und die vorarlberger, die ich kenne bzw. gekannt habe und die in graz gelebt haben oder leben, haben alle ENTZÜCKEND und verständlich geklungen - vermutlich aber nur, so lange sie in der steiermark waren. ist zwar schon ein zeiterl her, dass ich das letzte mal in in vorarlberg war, aber meiner erinnerung nach, hab ich dort oft nur BAHNHOF verstanden. :clown:
 
@ Eva: naja das Spiel war ja ned schlecht aber der Inhalt war unglaublich fad nachn ersten Akt...

Naja dialekte versteh is füa mi ned so schwa is anzige is a schweizer mit steirischen Dialekt...
Sonst kanne Probs..

Mfg
 
heile :hy:

ma mim wurz mochsch wos mit, 18. am start, nachernd gelbe flaggn, und er fliag dechtasch drei plätz no zrucki :D
 
Zurück
Oben