• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Liuzzi aus der Box und dann der Crash Vettel/Webber hinterm Safety Car war aergerlicher. Dem Berger wird sein morgenlicher Red Bull ausm Hals gefallen sein
e014.gif

Na wenigstens ein Puenktchen :D

:wand:


Asmo
 
Für alle Interesierten Dimmu Borgir in Planet Music VORBAND: Amon Amarth
Mitte November wenn ich mich richtig erinner...
Kostenpunkt 65€... leider zu viel für so einen armen schüler wie mich :rolleyes:

Mfg
 
A wenn ma die Band nix sogt, 65€ is zuvü.

So Uni hot begonnen --> TU. Moi schaun, wos i ma do eibrockt hob. :p
 
Mir sogt de Combo scho wos, owa 65€ is trotzdem zfü.
Sowos konn ma fia an Bruce Springsteen oda sonstiges in de Richtung ausgem.
Owa de Metoiorbeita san des ned wert.
 
korriegiere: waren 36€ hab 63 glesen und einfach aufgrundt...
Deswegen fahr i vielleicht doch hin :D

Mfg
 
morgn,

bk, du bisch anfoch zu großzügig, über 35€ geht jo eigentlich nix ;)
 
ach du semml!

da sein ja imma nu alle munta beim postn. giass enk alle miteinanda!

und war ja klor, da AA und da ginseng sticht oam als erschtes ins aug.

leida hun i koan zeit mehr für des forum kappt. des studium geat longsam aba sicha dem ende zua und den rest da zeit frissts tennis,feschtln und wow...

killi
 
heile :hy:,

jo gratz nochand, wonnd fertig wirsch, mia brauchn eh an qualifiziertn arzt in dem thread ;)

@aa: wos warad denn die mindeschtzeit fia de "lässign typn mit sunnbrün in de diversn urlaubsländer"-studien? i moan, do kennen jo ned die normaln regln geltn... ;)
 
Duat ma lad dass i deis jezt schreib owa so wie du da im Urlaub umananda grend bist so sama im Fasching umananda grend mit "Sextourist" Schild am Rücken :clown:

Fü spaß beim Studieren:read:
 
Sir Karl-Heinz schrieb:
Duat ma lad dass i deis jezt schreib owa so wie du da im Urlaub umananda grend bist so sama im Fasching umananda grend mit "Sextourist" Schild am Rücken :clown:
Wie rennst du umadum?
wave_gothic_treffen_2006.jpg

So? :D
 
naja schun seit 14 semesta geat des drama. i moan taugn tuat mas studium extrem aba was ma do zum teil alles lernen muas... und so wenig weibliche prüferinnen gibts... echt a semml :)

augn zua und durch... nach dem studium wird alles bessa! moooment: da wor doch eppas mit a 2 jahres wartezeit in den Bez.KRhäusern in tirol...

dann kann i daweiln ja gscheit ausgian und nu a paar lvl 70er in wow rauflvln


killi


PS: spielt eignetlich nu wer? i hun ma übalegt, a neiche version z kaffn und nuamal ind ladder4 einzsteign... der guatn altn zeitn willn
 
I spü nau awa 1.09 Sp

i wü eindlich mein lvl 85 Frenzy-WW barb auf 90 bringen owa deis zaht sie so dermasen das nerma schei is deswegen hab i a Inferno-Nova-Frostspähre sorc angafanga :-)

Mfg
 
Zurück
Oben