• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Originally posted by M.KILLI :
[...] PS: spielt eignetlich nu wer? [...] der guatn altn zeitn willn
Alle paar Wochenenden gehen sich vielleicht mal ein/zwei Stuendchen Titan Quest AddOn aus und seit ueber einem Jahr steh ich ca in der Mitte des 2.AddOn von Spellforce_1 (Shadow of the Phoenix) :clown:
Spellforce_2 liegt zwar seit einiger Zeit hier rum, einzig fehlt mir die Zeit :(
Aber an D2 denk ich schon gerne zurueck. Und vor etwa einem Jahr hab ich doch glatt just for fun mal wieder nen Moench in D1 angefangen :)

@Ginseng ... Wurz ist komplett raus, schon gelesen ? :cry:


Asmo



edit: Was soll dieser Schei** Werbelink in meinem Posting :eek: ... jaja die Zeiten aendern sich :rolleyes:


edit2: Hehe durch Unterstrich ueberlistet :cool:
 
Asmodisz schrieb:
@Ginseng ... Wurz ist komplett raus, schon gelesen ? :cry:
herzliches beileid.

ich hab nach einem jahr pause erst jetzt zum ersten mal im b-net zum spielen angefangen.
...in dem tempo in dem ich spiele "erledige", braucht nur alle 10 jahre was neues rauskommen (zumindest in gewissen genres). :clown:
 
morgen,

also wirklich intensiv spü i nimma, no amoi onfongen auf da ladder zaht mi momentan ned wirklich; im vatraun, i wort a bissl auf hellgate ;)

@asmo: jojo, i hon recht lochn miasn, wo er davon dazehlt, dass sei mission erfüllt isch - wos konn des lei gwesn sein :D
 
Jaja laung schlofen die ganzen Studentenfestl und lauter "Sackl drüber schön drauf schreiben" Studentinen da is kloa das Uni fü zeit kost :D

Na ernsthaft i hab derzeit a 38 std wochen und deis bei ana 5 Tage Wochen deis is zeitenweis scho zach...

Mfg
 
Wos? Orbeit?

I wü net wissen, wievü Stunden i in da Wochn fias Studium aufwend. Sicher mehr ois 40.

Sovü zu Studentn mochn nix. :P
 
tiats amoi vollzeit arbeitn und nebnher es doktorat mochn, nochand wissts, wos zach isch ;) (sry owa des hob i ma nit vahebn kennen :D )

owa vü wichtiger, i konn mi grod wieder köstlich üwa unsere fußboier und de teamchef-frog amüsieren - mei de niederlage gegen färoer wor doch ka ausrutscher, sondern eher system :D
 
Oiso bei da Orbeit schlog i eich olle.
20h Job und sunst nua Freizeit, guat i muaß mi a uman Atze kümman, owa der klane mocht ma jo a Freid :D
 
morgn,

um ned glei wieda es bier-thema (stiegl!!!) zu missbrauchn muas i jo zu meiner schande gestehen, i waas nimma ob i scho amoi von hellgate ongfongen hon :rolleyes:

wie schaugs aus, scho gspüt bzw. tuats enk des on?
 
Ginseng schrieb:
morgn,

um ned glei wieda es bier-thema (stiegl!!!) zu missbrauchn muas i jo zu meiner schande gestehen, i waas nimma ob i scho amoi von hellgate ongfongen hon :rolleyes:

wie schaugs aus, scho gspüt bzw. tuats enk des on?
I glaub net! I werds ma amoi bei Freind auschaun, owa sovü Zeit hob i wieda a net. Und de, de i hob, is jetzad a scho verplant. :D

Owa wenigstens moi nett a poar Tog frei zu hobn. :)
 
Ginseng schrieb:
[...] i waas nimma ob i scho amoi von hellgate ongfongen hon :rolleyes: wie schaugs aus, scho gspüt bzw. tuats enk des on?
Hab vorgestern Abend mal die Hellgate-Demo angespielt auf nem mobilen System AthlonXPM2600, ati9600mob/64MB, 1GigRAM, 1024x768, WinXP SP2, etwas aelterer Catalyst, halbwegs aktuelles Dx9 (Juni07 oder so) -> alle Details mittel bis sogar hoch :eek: ausser Schatten (low), Vsync aus, AA usw Mittelwert

Gespielt hab ich jetzt nen Ava auf Lvl3 bis hin zur Demon Street, dann der erste knallechte btD (sehr nett -> ploppt ein Reportfenster auf mit dem Angebot, einen vom S_pieler selbstverfassten Fehlerbericht ans Supportteam zu schicken).
Monster spaetestens auf den zweiten Hieb platt, ziemlich linearer Ablauf (verlaufen ist bis jetzt nicht moeglich), Grafik ganz ok, wenige kleine Nachladeruckler (stoert nicht), Zerstoererphysik bei Gegenstaenden super

Im Vergleich zu D1/2 keine Atmosphaere (mein subjektiver Eindruck), bis jetzt noch ziemlich duerftige Sprachausgabe, Musik noch nicht implementiert (scheinbar), nicht wirklich motivierende Funde (liegt vielleicht am noch geringen Level)

Kein S_piel fuer mich. Groesster Negativpunkt fuer mich bis jetzt und ein grosser Schreck beim ersten Spielstart ... omG :eek: Tastatursteuerung ! Nein ich bin Mausspieler :clown: , WASD kann mich mal. :motz:
Zweiter Knackpunkt ... 3D ! Ich hasse Rundumsicht, die macht mich nur wirr. Die alternative Isoansicht, die versprochen war, ist keine wirkliche, sondern nur PseudoIso. :(


Mein persoenliches Fazit: Werd ich mir wohl nicht mal von ner LowBudget-Pyramide kaufen. Schade, aber naja, schaun mer mal. :rolleyes:
Ich bleib bei den Klassikern D1, D2, Sacred, Titan Quest, Spellforce_1 :)



Asmo
 
@aa: darenn di hoit ned ;)

@asmo: host scho vü recht, wobei i letzte wochn mit freind de beta länger gspüt hob, und zsommen hots scho spaß gmocht. ma muas hoit a bissl einikemmen, nochand weads imho recht untahoitsom (soweit ma des mit lvl 15 sogn konn :rolleyes: ). i weas scho riskieren, owa ois in oim isch des wida a klassischs beispü für a erwartungsgschicht: wennd gehyped ohne end wirsch weasch es ollaweil schwer hobn, de erwartungen zu erfülln.
 
Ginseng schrieb:
@aa: darenn di hoit ned ;)
Hehe, passt scho, owa am 9.11 hob i mei erste Mathe-PRüfung. *zitter* Moi schaun, wie des wird. ^^
Ginseng schrieb:
@asmo: host scho vü recht, wobei i letzte wochn mit freind de beta länger gspüt hob, und zsommen hots scho spaß gmocht. ma muas hoit a bissl einikemmen, nochand weads imho recht untahoitsom (soweit ma des mit lvl 15 sogn konn :rolleyes: ). i weas scho riskieren, owa ois in oim isch des wida a klassischs beispü für a erwartungsgschicht: wennd gehyped ohne end wirsch weasch es ollaweil schwer hobn, de erwartungen zu erfülln.
So isses.
 
AgainstAuthoriy schrieb:
Hehe, passt scho, owa am 9.11 hob i mei erste Mathe-PRüfung. *zitter* Moi schaun, wie des wird. ^^

nochand toitoitoi, des schoffsch scho, solang di ned von lässign typn mit sunnbrün in de diversn urlaubsländer olenkn losch ;)
 
Im Bezug aufn Ginseng sei Warnung:
Gefahr erkannt, gefahr gebannt :D


Nochdem i mein Rechner zum Doktor brocht hob und jetztn den ReserveRechner verwend hob i wieda mei liabe Not. WoW losst se ned installiern. :cry:
 
@bk: jo wos hot er denn? i hoff nix ernschtes :(

zur momentanen notsituation, siachs ois fingerzeig von obn ;)
 
I vermut es is es Netzteil, wird ma owa eh gratis austauscht.
Und noch mehrmolign de- und installiern hob is gschofft, der reserve spüt wieda wow.
 
Borkenkaefer schrieb:
I vermut es is es Netzteil, wird ma owa eh gratis austauscht.
Und noch mehrmolign de- und installiern hob is gschofft, der reserve spüt wieda wow.
Iss, aahh... Spü wos gscheits!!! :P

So wieder in meina Mathe-Wöt untertauchn. ^^
 
Zurück
Oben