• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

Servas Neiche!

EM, jo wird geil! ^^

Btw in wöcha Liga spüt Austria Salzburg? ^^
 
Jaja. Wer braucht schon RedBull.??!!
Ein weiterer Grund warum ichs nicht trinke.
RAPID ist "schonwieder" Meister??
Find ich lustig. Hab gedacht die versagen diese Saison so wie die letzte.
 
sers neicha :hy:

em wead teia, mir graut scho jetzat vorm bierpreis :rolleyes:
 
da i grundsätzlich imma vom schlechtestn ausgeh, jo ;)
 
joa oba auf da fanzone is des bia am teiastn ocht eiro hob i gheat...und iagndana von meine havara hot ma azöhlt ddas durt sogoa an eintritt gebn soil
 
8€ für a kriagl oder für a Mass? war beides Schlimm owa fürs Mass nau halbwegs akzeptabel...
 
Maß? Guada Scherz, sicha nur fürs Hoibe.

Oba um die 6€ sois doch kostn oder?
 
i am from austriaa (8):mod:

em wird geil. wer geht aller auf die fanmeile in wien?
 
Meine Fresse i bleib beim wirt meines vatrauns - Kriagl um 2,60€ und schaus ma aufn neuchen LCD Fernseher (über 1m bildschirmdiagonlae) au den a hot...

weü bei dei Bierpriese gh i fix ned auf die Fanmeile!
;(

und servas neucha:D
 
I bin sicha durt und wenn i Bier wü renn i in Billa - do kosts sicha a net vü mehr ois sunst.
 
joa werd vülleicht an zwoa mol auf die meile schaun oba ansunstn entweder daham mit freind oder a beim wirtn schaun...is eh vü uriga de atmosfär....oba a freind vo mia hot des ärsgste glick der wappler hot a koatn fias match österreich vs deutschland...so a glickspüz des is a wansinn
 
I siach scho wia bei unsan wiartn die leut mit Kriegsbemalung und Schal drin sitzen^^:D

owa im großen und ganzen gfrei i mi drauf...
 
torero001 schrieb:
joa werd vülleicht an zwoa mol auf die meile schaun oba ansunstn entweder daham mit freind oder a beim wirtn schaun...is eh vü uriga de atmosfär....oba a freind vo mia hot des ärsgste glick der wappler hot a koatn fias match österreich vs deutschland...so a glickspüz des is a wansinn
A Freind von mir a. 100€, des darad i net zoihn. ^^
 
dea fota von dem hiafla is iagndwia mim pepi hickersberger vabandlt...i glaub dea hots soga zua am freindschoftspreis kriagt...wenn ned übahaupt graotis..nojo wos wüst mochn...dea wiads sicha lustig hobn
 
Ganz ehrlich seitn Match gegen Kenia siach i füa Österreich goa ned mal so schwoaz zwoa ziemlich schwoaz owa es kummt langsam liacht ind sach:diablo:
 
Nega bleibt Nega? :clown:


grias end woit i a amoi song. goa ned gwisst das an östarreicha fred gibt
 
morgn,

und sers die neichn :hy:

wia schaugn enkere tipps aus? kemma nochand glei sammln ;)

aut:cro - 1:3
aut:pol - 0:1
aut:ger - 0:3

und i hoff inständig, dass i total danebn lieg :rolleyes:
 
Zurück
Oben