• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

ma so a temperatur wie heit sollts halt öfta habn, i konn zum kühlschrank gehn, ohne in schweiß auszubrechn

i woas ja nimma, ob i des scho gsagt han, owa fois ned: schaugs enk kick ass o
 
Jo,die is suppa.owa ma muas a sogn,dass dieser dauernde Wechsel Woarm-Koild net toll is..i glab i werd krank xD
 
i glaub es wird aber nachm we eh wieder wärmer und des is echt warm

joa oba schluss mit de beschwerdn übers wetta

kana a poa lustige gschichtn drauf übern urlaub? Dazöhts ma wos weil i bin de ganzn ferien durch hackln :cry:
 
@ ginseng ohhja wie recht du host mit kick ass^^
gibts zwoa scho ewig aba i woa am onfong mit an freind der wuit do iwos ondas onschaun nua wal da bruce willis dabei is... nochn füm hob i erm überzeugt ghobt das des gach doch die bessere woi woa^^ is anzige wos erm gföt hot im füm woa hoit da bruce willis xD
aber wie zombieland und leg dich ncith mit zohan an is des ana von meine top favoriten bei füme :D

@ wettta: bääh es is koit -.- 20 grad is fü zwenig für schwimmbod do gfria i ma mehr ob als nua in oasch(laut informationnen hot is wossa fröstelnde 17...):irre: do kriagst mi net eini net amoi würd do mei freindin nockat drinn umma schwimman oda so... ok vlcht donn scho:ugly:

apropos wea von eich liestn klane zeitung? i bin jo in graz jez bei da redaktion als ferialjob und hob scho a bissi wos gschriebn a... florian staubmann fois amoi unta an artikel lests :P


€: was sagt ihr zur neuen namensvergabe von ingame?^^
ich finds schad das ich meine _ bzw - nich mehr usen kann aber dafür hab ich endlich den namen umbenennen dürfen ;)
 
Zuletzt bearbeitet:
also solche üwarroschungen, und des in meim alter, nana, also da will ma sich lei einloggn und nachernd will des ding wissn, ob i a mandl bin und tuat a no mei passwort ändern, und des um die uhrzeit, und überhaupt und na, also des neumodische zeugs, puh, schwierig schwierig, früher war alls besser und generell und sowieso

@wetter: sommer isch halt sommer :D

@urlaubsgschichtn: hm, a maus hat an müsliriegel angeknabbert in der nacht, aber mir ham se heldenhaft in die flucht gschlagn - wird demnächst hoffentlich vafilmt: "zwoa akademiker kämpfn gegen das maus-monster, und das ohne internet", a drama in 64 teilen. i hoff aufn heinz marecek als mei körperdouble

@kleine: i werds aufmerksam verfoign
 
^^
is jo net so als wär wos wichtigs wos i gschriebn hätt oder so :D
bei da ersten boa gschicht aus graz woa i dabei und amoi so is wetter undso aber im grunde host als praktikant fost nix zum tuan....es is totalst fad scho de wochn

ajooo des mit ipad hob i alanig mochn derfn :D


und wiaklich dir auf deine oitn tog des zu zu muten xD
de traun sie wos das se sich mit so an urgestein onlegn :P
so jez muas i donn iwonn gach die sig a bissi ändern susnt kennan mi ... ach wos so ein blödsinn sui ma scheiß egal sein ob a poa hansl mi net mea kennan wobei mei sig is eh gnua einprägend das mas sie merkt aber jez schluss mit dem bledsinn is jo net so als wär i in letzter zeit so mörder aktiv...
i spü grod die gonze zeit singleplayer hc mit pluggy und des mocht iwie fui die laune i glab i werd wenn i wieda bnet spü a amoi an baba ongehn oder so ;)
 
morgn,

samma alle a bissl in urlaub und arbeit verhaftet, ha? aa, wos mocht die hut-reisen-forschung?
 
Morgn,

na geh i bin krank xD

Die hut-reisen-forschung..i was net^^wie gehts dir denn?
 
es super-bakterium, ha? bittschen greif da harinnen nochand nix an...und guate besserung
 
Jawoll des Super-bakterium

Für olle dies no net wissen, mein wundervoller Name is Johannes XD
 
So, endlich gschoft mein Account zu konvertieren.
Wos de leit ois vo an woin. Sauarei.

Sers Johannes, derf ma e Hons sogn?
 
Richtig..Sauarei woar des..jetz hob i kann Leerzeichen in meinem Namen xD

Kloar! I werd sowieso nur Hansi oder Hons gerufen xD sölbst von meinen Freinden^^
 
Na geh,olle weg! Do muas sich wos tuan..mir san die Österreicha..mir hobn gfälligst olle do zu sein^^
 
: D do schon nur hoit amoi stiller beobochta ;)
i muaaas jo net zu oim mein senf dazua gebn xD ok eig schon^^
i hob fui a chatkronkheit i moch dieeee gonze zeit smiles und so blödsinn :P
i moch jez scho die 3te wochn forhschui und es is zach :S
 
aso, i han dacht, mia spün beamtenmikado - btw do hätt i gwunnen :p
 
@AA: noch wechn spü

@fohrschui: gscheid einibeissn. weil nocha is eh egal wiest fohrst ;)

@smilieabuse: do gibts sicha a guade entzugsklinik irgendwo
 
Zurück
Oben