• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

• Ersteller Ersteller Bier Bauch
  • Erstellt am Erstellt am
morgn

oiso i mechat jo nix sogn, owa longsom isch des wetta a scho fad - imma schen :rolleyes:

Ey Leitln, wos hobts denn. Do raunzt de gaunze Zeit umianand wals koid woar und jetzt passt es ah nimma wauns amoi a poar Tog a bissi woarm wordn is?

Mia passt es bis jetzt mitn Temperaturn, oba a bissi schwül isses hoid schu. Oba besser schwül ois friern ;)

yo, oba i muas orbeitn und konn ma ned die sun am bauch klotschn lossn.
drum kotzt mi des a wengal an. ;)

3 wochn nu, donn hob i endli urlaub. :cool:

Jo is wetta is zwo sche und guat, owa in da hackn nutzs ma a nix.
Awa wenigstens muas i ma in da frua ka jockn mehr oziagn ^^.

Hoff ma das wetta a im august so schee is, weil da hob i dann endli ferien!!!

Mo'ään!

Jo is scho a interessante erfoahrung wonn da de suppn scho vo so körperlich onstrengende sochn wia computerspün owerinnt :eek:. zum glick steht bei meine ötan es schwimmbeckn im goatn, und meine hoa brauchn (jetz gfrei i mi drüwa) ewig zum trocknen ;).

Griaß eng!
Typisch Österreicha, imma aum sudern. Obs koit oda hass is, imma aum sudan.
Oiso mir gfoit is schwitzen und da rest vo da Sunn, mir is echt recht waun i auf dnocht mitn leiberl draussn umadumrenna kau und mir ned koit is.

Do muass i dem BK zustimmen, i schwitz lieba und kaun mi dafia duschen ois waun i im Pulli ummerennen miast.

Scheenen Morgen ah no, heit sulls jo wieda a "bissi" woarm werden :cool:
Jedenfois hob i mei Baoezeigs schu mit falls i nochm Hackln no an Sprung ins Bod moch.

:hy: an alle!

mein bikini hab i heit trotz des tollen wetters daheim gelassen - weils heit in da oarbeit leider wieder lang wird ;( - oba was sulls.. i hob dafia mei letzte nacht auf der terasse im schlaffsack verbracht - war ur geil....

heit werd i wieder draussen schlafen...

Mo'ään!

@luizar: do konni da nua recht gebm, draussn schlofn is suppa, des muasi a no amoi in nächsta zeit eiplanen - nua gestan warads eha zum dasaufn gwesn, so wias am obnd bei uns gschledat hot ;).

@bk: i bin a dafia doss ma de bundeshymne in heimat bist du großer suderanten umtextet :rolleyes:.

@Selecter: Seas Neicha :hy:

@luizar: Dei Aussog notier i ma, wast eh wos ma geredet ham, von wegen so komische Typen in da Nocht vorbeikumma und so :D

@Ungust: Vielleicht soit ma dieses Forum do in da nächsten Generation: Der neiche Ösi äähm Suderanten Thread bezeichnen ;)

@ ungust: nun jo.. was wie guad a weizerl aufn balkon schmeckt? *lecker*

@ gorbag: aha... komische typen in da nacht?? lool so komisch schauste nit aus rofl

EDIT: hab gerade etwas bekommen...

In der Warteschlange an der Bushaltestelle steht eine junge hübsche Dame. Sie ist mit einem ganz engen Lederminirock gekleidet und dazu passenden Lederstiefeln und Lederjacke. Der Bus kommt und sie ist an der Reihe.

Als sie versucht, in den Bus zu steigen, merkt sie, dass sie wegen des engen Minirocks ihr Bein nicht hoch genug für die erste Stufe bekommt.

Es ist ihr zwar peinlich, aber mit einem kurzen Lächeln zum Busfahrer greift sie hinter sich, um den Reißverschluss an ihrem Minirock ein bisschen zu öffnen und so mehr Bewegungsfreiheit zu haben. Leider reicht dies aber noch nicht aus, um das Bein hoch genug für die erste Stufe zu heben.
Sie greift wieder nach hinten, um den Reißverschluss weiter zu öffnen, muss aber feststellen, dass sie immer noch nicht bis zur ersten Stufe gelangt. Sie lächelt dem Busfahrer noch einmal zu und öffnet den Reißverschluss, zum dritten Mal noch ein bisschen weiter - vergebens, der Rock bleibt zu eng und die erste Stufe unerreichbar.

Da packt sie ein in der Warteschlange hinter ihr stehender Mann an der Hüfte und hebt das Mädchen grinsend auf die erste Stufe. Sie ist völlig empört und dreht sich um: "Wie können sie es wagen mich anzufassen. Ich weiß ja nicht mal, wer sie sind!" Darauf er: "Normalerweise würde ich Ihnen zustimmen. Aber nachdem sie jetzt dreimal meine Hose geöffnet haben, dachte ich, wir wären Freunde!!"

i glaub i foah zu sötn mit de öffentlichn :rolleyes:.

@gorbag: oda vielleicht a "Wer ist Suderant?" :D

morgn

wia sichs fia an tirola ghert kimm i grod vom radla auf da alm, und es isch geil gwesn - supa wetta, supa blick, kane leid, herrlich (sovü zum thema sudern
ugly.gif
)

donn no: sers neicha :hy:

@öffentliche: oiso des bewegt mi jetzat a nit mia a monatskortn zum kaffn, wonn scho soiche obnteuer nochand a no glei schworzfohrn :rolleyes:

Griaß eich :hy:

I moa, i geh jetztn daun Bod putzn. Mi gfreits zwoa übahaupt ned, owa wos sois. Irgendwie muss des jo a erledigt werdn. Und da des "Irgendwie" in dem Foi nur i bin, is eigentli scho ois kloa ;)

:hy: Neicha

"Wer is Suderant" is treffend :lol:

luizar schrieb:
ggg oiso i woas wrum i nit mit den öffis foar.......
san da de stufn a zhoch?
ugly.gif

@ginseng: auf da oim gibts offensichtlich wiakli ka sünd - und ka sudan a net ;).

@bk:du host mei mitgefühl, i hob mi heit a scho hinreissn lossn dossi en bodn putz - vom schwimmbeckn olladings :(.

luizar schrieb:
(...)
@ goldi: seass klana.. wie geht´s da???
(...)

... Kaun klagn, donnge der Nochfrog ...

... nojo ... aba außer dia bin i offenbor eh kaan ohgonga ... mecht wissn wie da Gorbag des aushoit :clown:

... a oida Spezl von mir is übern Jordan gonga, i hackl ab sofort nur mehr im Bürodienst 0800-1630 wos mir a fests Loch in Klinglbeidl brenna wird, i hab a Wochn Urlaub in St. Balkonien hinta mi brocht, ollas spagetti, owa mehr ois vier Stundn auf aamoi kaun i imma no ned büsln ... mei Nervngwand wird si erscht in da Gruft erhoin ...

Aunsunstn am Laaer Berg nix Neues. Aussa dass i am Diablo sche ... oops ... huast ... seitm Ladderreset gfreuts mi irgendwie nimmer *ArztKonsultier*

Wos sois, im Forum wer i jetzan wieda öfters laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange Posts schreim ... damits wieda wos zum kritisiern habts *fg*

ReadYa@Forum

Old Gold

Zurück
Oben