• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

• Ersteller Ersteller Bier Bauch
  • Erstellt am Erstellt am
So leset und staunet über den neuesten Sermon des vom Volk ernannten WeisenKnaben ... (Ihr habt es so gewollt *Zwinker*)

luizar schrieb:
:flame: ;(
koana kon mei namen richtig schreiben: es heist LUIZAR von luiza + r

SCHMÄÄÄÄRZ ...

... des kimmt davon wauns an Legastheniker wie /me an Waffnschein fürn freien Tastaturgebrauch gebn ... Luiza, verzeih mir altn, vom Glanz der Weiblichkeit geblendeten Narren ...

FlowersSm.jpg

TheKinslayer schrieb:
sers ihr da ;)

i bin a wida do, zruck aus irland, wie gehts eich so-?

Ahoy! Oiso wennst mogst lad i di auf das Eine oda Aundare Guinness ein wannst amoi in meina Gegend bist ... I hab da a Hittn am Lager wos ned an jedn umman Ausweis fragn ;)

Ginseng schrieb:
UnGUST schrieb:
(...)@ginseng: beim nächstn moi loss da a bessare ausred eifoin - es is doch offnsichtlich doss da klestil no lebt, und zwoa auf hawai zom mim elvis
ugly.gif
.
(...)
@ungust: isch a zeit gwordn, doss de do in ihra kolonie der lebenden totn an präsidentn kriagn ;)

Die Insel der Undodn is HAITI und ned HAWAI(I) ...

Haiti: Baron Samedi, Voodoo, dode Hendln, schiarche Hexn undsoweida...

Hawaii: Ananastoasts, Blumenkettn, Hulahula und fesche Hasn ...

*KlugScheiß* :D

Fühlt euch ge*knuddl*t

Goldi the Grey

@kin: wonnst in kam pub woast bist wenigstens net in gfoah glaufn dossn a 2000 euro strof wegn rauchn zoist ;).

Goldbergus schrieb:
Hawaii: Ananastoasts, Blumenkettn, Hulahula und fesche Hasn ...
und da elvis, do bestehi drauf :D.
damiti mei unwissn zua schau stöh, wea is baron samedi :confused:

oida goldi! *fg* du woast es anscheinend wie ma a frau um den finger wickelt! :rolleyes: dir soll verziehen werden :kiss:
oiso ihr olle onderen -> an goldi beispiel nehmen wia ma si wiada aus da afaire ziehn konn... loool

UnGUST schrieb:
damiti mei unwissn zua schau stöh, wea is baron samedi :confused:

Deaf i ma ois von euch ernannter Weiser erlaubm dein Dunkl zu erhellen *sfg*:

Baron Samedi
baron.jpg
Dunkler Todesgott des neo-afrikanischen Voodoo-Kultes. Tritt ganz in schwarz mit Zylinder und weißem Bart auf. Gräber deren Leichen man für schwarzmagische Rituale benötigt dürfen nur auf sein Geheiß geöffnet werden. Für diese Einwilligung verlangt er Opfergaben.

Hier no a Artikel aus der Zeitung "Die Zeit" für a bissl Voodoo - Feeling ...

Die Gerüch(t)e dass des Büdl a Söbstportäh von mir is san erstunkn und erlogn :lol:

Love and Kisses

Old Gold

luizar schrieb:
oida goldi! *fg* du woast es anscheinend wie ma a frau um den finger wickelt! :rolleyes: dir soll verziehen werden :kiss:
oiso ihr olle onderen -> an goldi beispiel nehmen wia ma si wiada aus da afaire ziehn konn... loool

*Lächel* ... Danke, Verehrungswürdigste :-)

... sechts, Burschn, SO macht ma des ... Imma die oide Bauernregel befolgen: Seid nett zu Frauen, denn die Frau ist der beste Freund des Menschen ...

... und so schnöö kamma wieda den Scheam aufham ... jetzt gibt ma die Luiza sicha den Gsties :lol:

na heit strudlts mi owa mit de nomen und dem gonzn rest - i glab des isch des wetta :rolleyes: ;)

@ungust: schaug da amoi den james bond lebn und sterbn lossn o, do kimmt da baron a gonz nett drin vor ;)

@goldi: host di eh guat ghoitn :D

So, griaß eng!
Oiso da Elvis is sicha auf Hawaii. A waun Haiti de Insl vo de Untotn is, daun hot da Elvis hoit an Urlaub fia imma auf Hawaii bucht.

Und Kinslayer, moch da nix draus, mi daradns durtn ah ned einilosn, weil i sicha mein Ausweiß vergessn darad und i schau jo so jung aus. I hoff nur das des fia imma so bleibt ;)

Tach an olle hier :)
Mei wo samma jetzt mitm Topic hinkumma, jetzt samma scho bei Voodoo-Zaubern und so. Do ham wohl a poar Leit zuvü "stygische Pupperln" killt :eek:
Oba so schlecht find i des net waun ma hier a bissi Erfahrungen üba Voodooo-Pupperln austauschn, i wüsst scho a poar Leit, auf die ich des Wissen gern anwenden tät :flame:

Goldbergus schrieb:
Seid nett zu Frauen, denn die Frau ist der beste Freund des Menschen ...
Wast eh wos du damit eigentli ausdrückt host? A liebliche, weibliche Stimm in mein Ohr hot gemoant, des woar a Kriegserklärung von dia. Wal eigentli is da beste Freind des Menschen jo eigentli a Hund :D Oba vielleicht host eh recht, man(n) kummt eh oft zu leicht von (oda wegn) da Frau aufn Hund :D:D

:hy: eich ollen ondrn österreicha! :D

wieda a schena dog um in die orbeit z gehn! :D

morgn

i bin froh doss voodoo ned funktioniert, sonsch hätt i richtig ongst davor do harinnen an nomen foisch zum schreibn :rolleyes: - aua, wos wor des? ;)

... and now for something completely different (c) M. Python

*Gähn*

I wor gestern nach hundertn von Jahrn wieda moi furt ... i bin nix mehr gwehnt ... Drumatical ... erfrischende Erfahrung ;)

... beim Mautner kannst da des "Nacht:Mahl" gebn ... Kinder, des möcht i mal machn ...

"Nacht:Mahl" = Du bestellst dei Fuada im Vorraum, daun wirst zum Tisch gführt ... in an STOCKdunklen Raum. Handy's und Uhren mit Leuchtziffern san verbotn, und da Köllna hat a Nachtsichtgerät auf *g* ... es wird gebeten, nicht in Abendgala zu erscheinen, da sich Gulaschsaft auf der Frackbrust ned guad macht :D Hier nachlesen

@ MarkMurphy: Schena Hund (=Dog) fürs Hackln? Der aanzig schene Tog zum Hackln is da letzte vor da Pense ...

@ Luiza: Bisch mir sehr bös? Weil waun jo miassat i glatt in da nächstn Konditorei sofüü Malakofftortn fressn bis i nimmer tippseln kinnt ... und des warad extrem schod ...

@ Gorbag: Freit mi das'd as verstandn hast :lol: ... 3 Wege zum Ruin: Durch Computer: der Sicherste. Durch Spielen: Der Schnellste. Durch Frauen: Der Schönste ...

So ... jetzt sollt i wieda a Weil so tun ois ob i wos hackln tät ... mhmm ... die solltn ins Forum a BossTaste einbaun *höhö*

Ka Aungst, Freinds, i möd mi heit eh noamoi zu Wort *sfg*

Ajo: Ollas undastrichane san Links ...

Eicha Goldiga

@ ginseng: :rolleyes: i woars nit... :kiss:
@ goldi: i bin da nit bäs.. i bin sehr selten lang bäs oder überhaupt bäs ... ggg ausserdem nit alleinig in die konditorei gehen .. i kumm liaba mit... ggg

@goldbergus:

najo des wetter is bei uns net grad das beste ;)

ziemlich grau und regnerisch! besser irgendwo drin als draussen :D

markmurphy schrieb:
@goldbergus:

najo des wetter is bei uns net grad das beste ;)

ziemlich grau und regnerisch! besser irgendwo drin als draussen :D

Schlechts Weda (oder bessa gsogt regnarischs Weda - weu die Sortn Weda is sehr schee fia mi ...) is no laung ka Grund in die Bude zu haatschn :D

Im Gegentum: Waunst bei Sonnanschein ned hackln gehst gehst bodn. Bodn geh haast: Mülleonen Leut woin dessöwe: Genau auf den Fleck den du wüüst 's Haundtiachl hinlegn - ins Wossa gehn in des scho X-Leit einepinklt ham - weu des Wossa so schiarch is san X-Kilo Klor drin und dir brennan am Obend vorm Computta die Augn as wia - Am Bugl an Sonnanbraund, weu di wieda amoi kaana gscheid eingschmiert hod - Stundnlaung fia a sauteures, urfettes, urversoizanes Tütal Pommes anstehn - waunst di wo niedasetzt vabrennst da de Gogerln weust vagisst des Haundtiachl aufn Blechsessl hinlegn - und waunst a Pech host fladert dir aana dein Kastlschlissl und du kaunst dei Göd und vielleicht no dei jabanische aufgmotzde Rostlaubn ohschreim ......

Beim sogenanntn schlechtn Weda ins Bod geh haast: Plotz genug fia 4 Haundtiachln - ka Schlangan beim Pommesbrada - ka Gfoah auf Sunnanbraund und Hautkrebs - kaane vabrenndn Gogerln - kaane Fladeranten. Und wauns zum regnan aufaungt geht ma ins Wossa, daun wirst ned nass ... Oiso: ollas leiwand.

Schönwetter: Nein danke :lol:

Habedere

Gold.

Gfruarane Höll? Geil *fg*

jetzan kömma drüba redn ... weil die aanzige echte Quoi warad die Hitz gwesn fia mi oidn Sünda .... Jede Menge Sündigen ohne zu schwitzen ... leiwand *g* ... nur die Freitoge ... schowieder der Freitog ... der vafoigt mi :D

Ein Mann kommt in die Hölle

Teufel:
"Warum bist du so verzweifelt ?"

Der Mann:
"Warum ? Weil ich in der Hölle bin..."

Teufel:
"Die Hölle ist doch gar nicht so schlimm. Wir haben hier jede Menge Spaß. Bist du ein TRINKER ?"

Der Mann:
"Klar doch, ich liebe das Trinken!"

Teufel:
"Na also, du wirst die Montage lieben. Wir saufen den ganzen Montag: Schnaps, Bier, Whiskey, Tequila. Einfach alles. Wir trinken bis wir kotzen und dann trinken wir weiter."

Der Mann:
"Das klingt ja super !"

Teufel:
"Rauchst du?"

Mann:
"Wie ein Schlot"

"Du wirst die Dienstage lieben. Wir RAUCHEN den ganzen Tag die besten Zigaretten und Zigarren aus der ganzen Welt. Kriegst du Krebs.. wen juckt das.. du bist ja schon tot !"

Der Mann:
"Das ist ja einfach toll."

Teufel:
"Ich wette, du bist ein SPIELER !"

Der Mann:
"Natürlich bin ich einer."

Teufel:
"Am Mittwoch kannst du alles was dein Herz begehrt spielen. Poker, Roulette, Blackjack alles was du willst. Bist du pleite, wen juckt das...du bist ja tot. Wie sieht es mit DROGEN aus ?"

Der Mann:
"Machst du Witze? Ich liebe Drogen. Du meinst ..."

Teufel:
"Ja, natürlich, am Donnerstag ist Drogentag. Du kannst alle Drogen zu dir nehmen die du willst. Du bist ja tot, wen juckt das ..."

Der Mann:
"Ich hätte nie gedacht, dass die Hölle so ein cooler Ort ist."

Teufel:
"Bist du SCHWUL ?"

Der Mann:
"Nein."

Teufel:
"Oh... du wirst die Freitage hassen ..."

najo für mi is scho a grund da i nämlich nur a praktikant bin und heit mein letzden orbeitstog hab! :)

danoch hab i an monat no ferien a wenn i no lernan muas!

markmurphy schrieb:
najo für mi is scho a grund da i nämlich nur a praktikant bin und heit mein letzden orbeitstog hab! :)

danoch hab i an monat no ferien a wenn i no lernan muas!

Lernferien? Herzliches Beileid *fg* ... I hab no 4 Orbeitstog incl. Heut und dann fast 3 Wochn Urlaub ... dann hab i mein Vorjahresurlaub vabraucht ... mhmm ... schaumamal, waun i mein heurigen anreiß .... *KalenderSuch*

Zurück
Oben