Goldbergus2
Guest
So leset und staunet über den neuesten Sermon des vom Volk ernannten WeisenKnaben ... (Ihr habt es so gewollt *Zwinker*)
... des kimmt davon wauns an Legastheniker wie /me an Waffnschein fürn freien Tastaturgebrauch gebn ... Luiza, verzeih mir altn, vom Glanz der Weiblichkeit geblendeten Narren ...
Ahoy! Oiso wennst mogst lad i di auf das Eine oda Aundare Guinness ein wannst amoi in meina Gegend bist ... I hab da a Hittn am Lager wos ned an jedn umman Ausweis fragn
Die Insel der Undodn is HAITI und ned HAWAI(I) ...
Haiti: Baron Samedi, Voodoo, dode Hendln, schiarche Hexn undsoweida...
Hawaii: Ananastoasts, Blumenkettn, Hulahula und fesche Hasn ...
*KlugScheiß*
Fühlt euch ge*knuddl*t
Goldi the Grey
luizar schrieb:![]()
![]()
koana kon mei namen richtig schreiben: es heist LUIZAR von luiza + r
SCHMÄÄÄÄRZ ...
... des kimmt davon wauns an Legastheniker wie /me an Waffnschein fürn freien Tastaturgebrauch gebn ... Luiza, verzeih mir altn, vom Glanz der Weiblichkeit geblendeten Narren ...

TheKinslayer schrieb:sers ihr da
i bin a wida do, zruck aus irland, wie gehts eich so-?
Ahoy! Oiso wennst mogst lad i di auf das Eine oda Aundare Guinness ein wannst amoi in meina Gegend bist ... I hab da a Hittn am Lager wos ned an jedn umman Ausweis fragn

Ginseng schrieb:(...)UnGUST schrieb:(...)@ginseng: beim nächstn moi loss da a bessare ausred eifoin - es is doch offnsichtlich doss da klestil no lebt, und zwoa auf hawai zom mim elvis.![]()
@ungust: isch a zeit gwordn, doss de do in ihra kolonie der lebenden totn an präsidentn kriagn![]()
Die Insel der Undodn is HAITI und ned HAWAI(I) ...
Haiti: Baron Samedi, Voodoo, dode Hendln, schiarche Hexn undsoweida...
Hawaii: Ananastoasts, Blumenkettn, Hulahula und fesche Hasn ...
*KlugScheiß*

Fühlt euch ge*knuddl*t
Goldi the Grey