• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

• Ersteller Ersteller Bier Bauch
  • Erstellt am Erstellt am
@Luizar scheen dast "nur" a Vermisstenanzeige aufgibst und net a Fahndungsbrief nach dem Ohrenziaga gestern ;)

I hob Stress mitm PC gehobt, musste den zerlegn (bzw. des unseren EDV-Mann tun lassen :D), woar dann in da Stodt und hatte no a Besprechung dazua.
Und i hob erst in da Stadt gehert, dass unser Klestil verstorbn is, hatt in da Früah ka Zeit um Nachrichten zu hern.

@ gorbag - i hoff du ziehst da beim nächsten treffen a kappe on - a wenns gresser bist als i - i werd mi schon rechen.... :flame: KLANA

und.... vermisstenanzeige reicht 4 deiner person eh .... :go:

:rolleyes:

@ mighty - wos i no frogn wollt - host wos dagegen wenn a weiber da im forum mitmischen?? :fight:

na sicher ned,
ich frei mi sogar üba a bissl weibliche gsellschoft ;)

So Griaß eng! :hy:

Ginseng, du muasst nu unsa schwoaze Thread Fahne aufziagn!
Auch wir do herin wolln unsan Bundespräsidentn de letzte Ehre erweisn.

i finds scho org, dos do klestil 1 tog vor seiner amtübergob sterben tuat.

*schwarzefahne herbring* ;(

so als ob er des mit dem schicksol ausgmocht hät :(

*schwarze fahne Ginseng geb*

*fahne nehm und aufzieh*

jo wia scho vorher amoi geposted, da östarraicha-thread tuat sich betroffn zeign und isch tief beschtürzt - mia denkn mit wehmut und dankbarkeit zruck on de zahllosn besuche und treffn mitm uhbp, dea imma a offenes ohr fia uns ghobt hot und stets auch vermittlnd zwischn ins und de mods tätig wor. mia valiern ned nur unsan präsidentn, sondan a an großn mann (i glab er wor üwa 1.85), dea mit uns es exischtentiellschte geteilt hot - er wor a östarraicha wia mia :(

Guddn Morgen die Damen :D

So. 3 Tag ka Fred und jede Menge zum Lesen. Aaaalso gemmas an:

Gorbag schrieb:
@Goldi: bez. Nochlesn geb i da Recht. Oba beim "statt die Nächt durchzumachn" fass di söbst an dei Nos. Anständige Bürger schlofen in da Nocht und zocken net durch

---> I hab nie im Leben behauptet anständig zu sein. Tät i mi gorned traun. Somit: Especially for GORBAG
1.gif

F__E__R__I__E__N

---> Mein ist die Rache sprach der Goldbergus.
39.gif

son schrieb:
(...) Tief betroffene Reaktionen kamen noch in der Nacht aus allen politischen Lagern sowie den USA. (...)

---> Woran auch der politisch Uninteressierte merkt dass die USA ein eigenes politisches "Lager" sind ...

luizar schrieb:
@ gorbag - i hoff du ziehst da beim nächsten treffen a kappe on - a wenns gresser bist als i - i werd mi schon rechen... KLANA ... und.... vermisstenanzeige reicht 4 deiner person eh .... :go: (...)

---> Luziar: I stell mi jedazeit an deine Seite wennst wüüsd ... waasd eh: 184 cm, rund 132 Kilo und Händ' wie Pizzatölla :D

@ Dr. T. Klestil R. i. P. :

---> Wer auf diese Welt kommt muß sie auch wieder eines Tages (oder Nächtens) verlassen. Das gehört zum Leben wie der Hunger, der Durst und das Finanzamt. Ich GLAUBE nicht an ein Dasein am anderen Ufer des Jordan, vorallem nicht seit dem ich weiß dass das Universum aus einer ZIEMLICHEN Menge von Galaxien, Sternen und Sternsystemen besteht. Aber wenn ich unter einen Stein schaue und sehe was da alles herumkriecht, mit dem Funken des Lebens erfüllt, ... dann HOFFE ich dass irgendeinmal irgendwer seinen Zeigefinger auf diese Welt legte und sich dabei auch was gedacht hat. Ich laß mich überraschen - auch wenn Woody Allen einmal sagte: "Ich habe keine Angst vor dem Sterben. Ich möchte nur nicht dabeisein, wenn es passiert ..."

Mit nachdenklich zwinkernden Grüßen

euer alter Goldi

Hoi wieda an scheenen Morgn an olle *gäääääääähn*

@Goldi: *notier* mei Rache warat siass und grausam wern :flame: muwahahaha
und nimm da dei Mund net zu voi mit deinen körperlichen Daten. Wast eh, dass i trotzdem höher bin als du. Und Gewicht *ähm hüstel* wo san mei Bleitascherln? ;) Daun hob i damit ah ka Problem. (hoff i zumindestens hoit hehe)

@all: wos gibts sonst Neiches?
I bin wegan privatn PC derzeit bissi anzipft, de zweite Festplattn wird net amoi vom BIOS erkannt. BIOS Update hüft nix, i was boid nimma wos i no probiern kaun.
Unter Fernsterln äähm Windows laft de zweite Platten nämli nur unter PIO Mode, oiso verdaum laungam :rolleyes:

Gorbag schrieb:
@Goldi: *notier* mei Rache warat siass und grausam wern ... muwahahaha
und nimm da dei Mund net zu voi mit deinen körperlichen Daten. Wast eh, dass i trotzdem höher bin als du. Und Gewicht *ähm hüstel* wo san mei Bleitascherln? ;) Daun hob i damit ah ka Problem. (hoff i zumindestens hoit hehe) (...)

Habe auch *notier*t. Und: Bleitascherln hab i immer am Lager ... für die Leut die i in Pool werf ...
16.gif

Liebste Grüße

Dein oida Goldi

Goldi, du host aber net den "Pool" mit dei Badewann verwechselt? Weil fia letzteres wär i eindeutig z'lang :p

morgn

ajo ferien, wos wor des glei no amoi? :D

btw a pool warad jetzat wos feins, i tatn mit und ohne bleitascherln nemmen ;)

seas bärlies!

boah hob i gut geschlaffen... und gelernt hob i gestan a wos...

klassen, konsrtuktoren, destruktoren, vererbung... usw. i woar echt brav

@goldberus: donkschein fia dei unterstützung...

@ gorbag: nimm di im acht i bin nimma allanig lol

zervaaaaaaaas

heit sois jo 32 grad kriagn ... schaut zwor im moment net so aus, owa hoffen derf ma jo nu, vieleicht komma heit endlich moi bodn geh

wenns heit wirkli so woarm werden sull, dann geh i friaha ham - mog heit sowieso nit wirkli oarbteitn...

seas burschn + luizar

:D

Wer isn (trotz des tollen Wetters am WE) beim Ladder-Start in HC dabei?

Zurück
Oben