• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Der - mittlerweile nichtmehr ganz so neue - "Wer ist Österreicher"-Thread (Part III)

• Ersteller Ersteller Bier Bauch
  • Erstellt am Erstellt am
morgennn!

@gorbag... na hopala.. so aggressiv schon am morgen???

beruhig di klana :kiss:

morgn

@gorbag: nana, i bin selba kotznvaehrer, san lässige viecha ;)

@pyro: sers :hy:, und moch da kane sorgn, des mitm normaln deitsch isch schnell valernt :D

@ginseng, na daun passt es eh :kiss: hehe

@luizar: wieso aggressiv? I hob nu a normale sachliche Frag gestellt ;)

Schönen guten...

Ein :hy: an alle Österreicher in diesem Forum
Speziell an alle Viennstyla :D

serwas die jungs, gibts eigentli a madln hia? :hy:

nojo wos soll i sogn sitz grod in da firma und mia is schrecklich fad.

dere pyro

Jo, das kenn i! Die ganzen Schüler sitzen daheim und zocken sich die ladder rauf und ich sitz da im Büro und kann mich mit seltsamen Kunden rumquälen...
Irgendwie ungerecht oder?

Obwohl - eigentlich nicht

Wie schaut denn euer Konto aus meine lieben Schüler? :flame:

operatorx schrieb:
Wie schaut denn euer Konto aus meine lieben Schüler? :flame:
Ey des woar guat, dieser Seitenhieb :D

Is eh schu irgendwie ungerecht, mia, die wos hackln, ham a bissi wos am Konto (mehr oda weniga), oba defia ka Freizeit um des Göd gescheid ausizuwerfn. Und de Schüla ham vü Zeit, oba ka bis weng Göd ;)

Des mit da Ladder is ma wurscht, waun de Kids si do aufizockn, i man sollens nur wenns denen gefoit. I wü nu mein Spass ham und dazua brauch i ka Ladder :)

Wofür gibts denn Internet? Amazon oder Geizhals oder so.... Da kannst auch während der Arbeit dein Geld rauswerfen :D

jo, oba do bist a donn schnö pleite, wennst ned aufpasst ;)

i bin und bleib a boarzohler. do host de finanzen imma guat im übablick

jo, geldbörsl leer - ende des einkaufs :-)
aber ich bin da meist zfaul um einkaufen zu gehn

und im netz hast doch auch gleich an netten vergleich von den einzelnen sachen.
was natürlich wegfällt ist das obligatorische bierli nachm shoppen ;(

operatorx schrieb:
was natürlich wegfällt ist das obligatorische bierli nachm shoppen ;(
Wo is des Problem? I man es gibt Pizza-Dienste, Chines-Express - wieso soits z.B. ka Bier-Portal gebn, wo du des Bier noch Haus liefern lassen könntest ;)

luizar schrieb:
na büde... kann i di heit besuchen kommen - i hab ane ideeeeee
na daun bin i oba gespannt wos des fia ne Idee sein kinnt.... oiso wast eh, besuchen geht imma, bist imma gern do gesehen, die Frog is nur ob i überhaupt daham bin ;)
bin schu gespannt, wie kaun man Göd ausigeben waun man zuhaus umihockt? :bersi:

i hob nur gfrogt ob i furbei kummen kann nit dass ma daham hockn... nur kurz halt (ah ja i zwinker donn und erzöl dir meine ideee) .. und donn.... :go:

jo genau... loooool

natürli wos hast du glaubt. mit meine londsmänna versteh i mi afoch am besten ;)

dere pyro

So Griaß eich :hy:

Was wer vo eich zufällig, wos ca. a externes CDlaufwerk fia an Laptop kost? Oda a neichs internes eibaun kost?

Und sunst, da bierherr is echt supa, bei dem hob i a scho oft eikaft.

Ajo, i bin ned da Ginseng ;)

ha, des bierher isch jo nett - owa i schätz de werdn ned in de bundeslända liefern :rolleyes:

ajo, i bin nit da bk ;)

Zurück
Oben