• Herzlich Willkommen!

    Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

    Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

Thread für: Fun Pics - Links - Clips etc

nie im Leben ist die Seite echt, so Kommentare des Autors wie
"Hallo T.M.,

Realschule – das sagt schon alles. Ich möchte Sie bitten, diese Internetseite nicht mehr zu besuchen.

Mit freundlichen Grüßen,

Frank Torthoff
"

können nie im Leben ernst gemeint sein
 
Genau solche Leute meinen es Ernst ...



Die meinen es nämlich auch ernst
 
"Years ago, a father entered his son's room to find him sitting in bed wearing a bunny outfit. The boy was naked below the waist, his back supported by several pillows. When daddy came closer, he could see his son had a copy of the book, Where the Wild Things Are, cinched between his naked knees. As daddy reached for the nearest Bible to fling at his son, the boy shifted his blanket frantically, trying desperately to cover his shame!

"That little boy was me." Pastor Deacon Fred shared with a shocked congregation this week. "And the Lord's hands guided mine own to painfully slam that animalistic book shut upon my shame that day! Friends, If it hadn't been for my daddy beating my naked hiney with a Bible till it bled I'm certain I'd be as gay as hay today! Most certainly, I wouldn't be standing before now as your anointed leader, sharing my embarrassing personal testimony! As God is my witness, it is the last time I ever touched myself except to go to the bathroom! Glory!" Pastor exclaimed.
 
Zurück
Oben