• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

PanteraBM schrieb:
Dernoch sueche wie en Idiot bringts genau öppis: enttüscht si. In d Disco go und nur mit em Kopf wippe und meine, d Fraue werdend in Schaare ko, bringts au nid. Denke es guets Zwüscheding isch am beschte, wobis natürlich nie e Garantie kann geh...

Lol, hmm... hesch rächt. Aber irgendwie fahts denn scho langsam ah sucke, wenn jede schomal, mind. en monets erfahrig mit ere frau gmacht hett, und mer sälber no nie öppis "gha" hett (ich rede jetzt nur scho mal vo de erfahrig mit ere fründin)...

@jahressaisondiskussion: Winter!!!111 schnee, geburtstag, Snowboard, was braucht der mensch mehr? :D

Red Scorpion schrieb:
@jahressaisondiskussion: Winter!!!111 schnee, geburtstag, Snowboard, was braucht der mensch mehr? :D

Wärmi, Wasser, BEACHVOLLEYBALL!!!....usw.

han de Summer lieber. Winter isch nur schön wenns viiiiiiiiiiiiiiel Schnee het.

PanteraBM schrieb:
Irgendwie findet me nie öppis wemme dernoch suecht, genauso mit dr Fründin. Au wenns nid eifach isch: zrucklehne, abwarte und nid dermit rächne... wobi du so jo eigentlich au wieder druf hofsch, eigentlich...

*vorfancywegduck*

isch bi mier zumindest immer so gsi.. genau denn, wenns letzte wod wetsch e beziehig isch und du eifach gar nüt erwartisch gits en grosse knall ^^ aber so unerwarteti sache sind eh umso heftiger ^^
mues zwar zuegä, dasi jetzt zweimal quasi übers internet fündig worde bin, aber ich halte gar nüt vo so partnersuech-chats, die tauged imho gar nüt, ebe will döt all sueched und sich möglichst guet verchaufe wänd.. und wenns söll si, ischs schlussäntli eh egal ob rl oder internet ^^ wobi im rl de effekt irgendwie doch nachli besser isch :D

und ich glaube wiiterhin dra, dases di best strategie isch, eifach sich sälber zsi und sine prinzipie treu zblibe, will nur so findet mer au öpper wo zu eim passt.. wer sich verstellt um öpper zfinde, wird nie glücklich werde mit dem woner findet..

/edit Summer sucks T_T WINTER!!! mit gaaaanz vill Schnee und schöne Pulverschneepiste :D

Siit dr Erwärmig i de letschte paar Jahr gfaut mer dr Winter nümm :(
Früecher heimer aube no Schnee gha in Münsige/Bärn, itz ischer nach es paar Stung geng scho wider wäg...

Het btw öpper dr Artikel im Bund gläse wäg Gletscher? Überrascht mi zwar nid, aber trotzdäm....

WoW spili nid, cha mers nid leischte :clown:

Ich pers. Liebe de winter überalles, aber wenns ä härte winter isch (wes 1999 ) isch au nüme grad lustig (amel zmindescht teilwis) Gut sgute dra isch gsi das mer kei schul kah hend, däfur hemmer au nüme gros use chöne oder us em dorf hät mä au nüme chöne (höchstens mit em heli) (2m schnee gaht net so guät mit em Auto ;) ) Aber süscht isch winter nebäm herbst die schönst jahrezit!

ev0l dialekt:D

Wiehnachte und Geburi chunnt natürlech ou no drzue und dr Samichlous:clown:

BTW atm hani ke Zyt für gar nüt, cha nidemou i Usgang (chönnt scho isch aber nid so toll), wüu i am Wucheend immer Match ha und s'letschte und die Wuche hani sogar 2... Und mit Training isch me de am Sunnti Obe kaputt und am Mänti foht d'Schueu wider a und am Obe natürlech Training...

Herr von Moria schrieb:
Siit dr Erwärmig i de letschte paar Jahr gfaut mer dr Winter nümm :(
Früecher heimer aube no Schnee gha in Münsige/Bärn, itz ischer nach es paar Stung geng scho wider wäg...

Het btw öpper dr Artikel im Bund gläse wäg Gletscher? Überrascht mi zwar nid, aber trotzdäm....

also zu erschtens: ka, aber villi bildet sich das zT au ih mit dene schneemängene... zB vorletsch jahr, hämmer in remi (im aargau uf 563m ü. M.) fascht kei schnee gha, letscht jahr aber, simmer scho fascht schier im schnee versunke, für die verhältnis wommer suscht amig im mittelland händ ^^

und das wägem gletscher: wer verwunderets//erstuunts? :eek:

CinnaMoon schrieb:
und ich glaube wiiterhin dra, dases di best strategie isch, eifach sich sälber zsi und sine prinzipie treu zblibe, will nur so findet mer au öpper wo zu eim passt.. wer sich verstellt um öpper zfinde, wird nie glücklich werde mit dem woner findet..

sech verstelle isch sowieso de gröschti mischt wo mer chan mache.... für sech selber und für dr ander. So Partnerchats etc. han ich no nie bsuecht wau mer das schlicht z'blöd isch. Ebe grad drum we mer weder so epis macht, selte in Usgang got, susch nit i dr Öffentlechkeit stoht wie ne Sportler z.b. de wirds schwer e Partnere z'finde.....

so wie wärs we mer sech mal zämme träffe würd, säge mer um de erschti Februar ume in Buchs SG?

de chönnt mer so ganz näbe bi no mithälfe bim zügle :D . Zieh denn in ne 3 Zimmerwohnung ca. 500m e wäg.

Zum erste: Ich bin au fasch nie in Usgang und han glich en Fründin gfunde:)! Ha wohl glück gha ha nämlich gar keini gsuecht!

Und Winter isch scho cool, nume immoment find ichs unpassend wil ich no kei Winterreife uf mim Auto ha:cry: !

De fahr doch nid mit em Outo:p

@arwen: Träffe ok, aber häufe zügle... nööööööö^^

Aber Autofahre isch cool!
Und abgseh devo chan ich mis Auto nöd zlang lo stah susch fühlt sichs elei!
Ich chume scho go helfe zügle, mir müend denn eifach no en Pries usmache und denn chum ich:D !

es isch halt eifach hip, wenn mer hinderemmne grosse rad sitze chan, das nach lings oder rächts bewege chan und dademit, vommne macht-objekt d kontrolle übernäh und no so ganz näbedbii d umwelt z verschmutze :)

...oder ganz eifach geile Musik ilegge und durch d Gegen cruise kann au Spass mache :).

gliich wie die coole Jungs wo da d'Bahnhofstrasse 500x am Tag uechefahre mit GANGSTA HIP HOP Music :rolleyes:

jo wäge entlöhnig, was hender euch denn so vorgstellt?

Ich han "geili Musik" gschriebe, do zellt Hip Hop nid derzue :p. Aber fahre, nur dermit me gfahre isch, isch au witzlos. So Lüüt vo ihren BMW jedem zeige müend findi au recht... ätzend.

Ich bruche sAuto au nöd nume dass ichs gfahre bin! Ich bruche mis Auto e fasch nume am Wochenend!

Todespantoffel schrieb:
Ich bruche sAuto au nöd nume dass ichs gfahre bin! Ich bruche mis Auto e fasch nume am Wochenend!

jo, und du hesch au kei supper-mega-bass-stereo alag i dim kofferruum und tüüfergleit ischer au nume 10 cm und en breitere uspuff als s arsch vo minere Textil-werke lehrerin hesch ja au nur... :p

;)

@arwen: Was chasch du aus Entlöhnig abiete??:D

@Pantera: HipHop isch cool, aso s'meiste, aber nid das was i de Charts isch, emu s'meiste

@Pantoffel: Für?

Zurück
Oben