• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Zum in Usgang ga und zu minere Fründin ga und zu Kelege ga usw.

@ Red Scorpion Ich han gar kein Bass im Kofferrum und tüüfergleit isch er nöd ganz 10 cm:D ! Und wenn min Uspuff glich breit isch wie de Arsch vo dinere Lehlerin denn het sie en recht schmale Arsch!

Lol Arwen :lol:

Trousch em emperor würklech so dräckegi Hindergedanke zue?! :eek:

(Ig trouen ims o zue :p :D)

>>@ Red Scorpion Ich han gar kein Bass im Kofferrum und tüüfergleit isch er nöd ganz 10 cm ! Und wenn min Uspuff glich breit isch wie de Arsch vo dinere Lehlerin denn het sie en recht schmale Arsch!

denn hesch halt chromfelge, chameleon farb, en kuuhle heck und front spoiler, sportsitz, es tolls länkrad wie de KIT(knight rider) und en turbo booster :p

@ Red Scorpion
Ja das triffts scho eher:D !!

@ Herr von Moria
Was isch das für en Frag! Ich han soger zwei paralell gschalteti Nos i sprützige und drü Turbolader!

hmm... soso und per zuefall heissisch au no Meikel Knight und fahrsch en schwarze... hmm... dammi, was isch das scho weder gsi :eek:

:hy: empi :eek2: ^^

Hallo und hend alli es cools Wochenend! Anschienend isch es für alli a strängend gsie dass niemert da ine gschriebe het! :D

ich han ja inegschribe :p
also asträngend isches ned gsi, ich hättis mer aber asträngender chönnte gstalte, wenn ich denn vell meh für d schuel gmacht han, woruf ich aber kei bock gha han :p

Das kenn ich vo neumeds! Ich wet immer lehre und denn falled mir 100000 Sache i won ich lieber würd mache und denn mues halt s'lehre warte!:D

hey, wie wärs - mir isch das jetzt grad igfalle - wenn du dich in "todeskartoffel" würsch umbenänne, das hetti irgendwie meh style find ich :cool:

Ja mol das wär au no en coole Name!! Aber so wien ich das gsehne wär das no schwer eifach min Name ändere!

PM a Scorpi/Madjaj mit Begründig und de louft das. Cuty hets jo ou gschafft

@Scorp: whateva u say...-.-' :p:D

lastemperor schrieb:
PM a Scorpi/Madjaj mit Begründig und de louft das. Cuty hets jo ou gschafft

scorpi mäni nett :) isch ja namesn vetter ^^ aber he, ich han em ein netti pm gschribe und scho bini grfreezed gsi uf vampiere, gaht ganz fix :eek2:

Zurück
Oben