• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ich bin en Level 6 zwerg uf de suechi nach level 10 dass ich chan es Pet chan hole!

löl :D
ich bin underdesse en lvl 12 undead priest... was mi e chli afigget isch, dassi denn bi de retail version nomol im low lvl beriich muess afange^^ so churz hinderenand :(
aber ma schaun ;O

Ja guet ich han im Gschäft recht viel umd Ohre darum chan ich nöd so vliisig game!
Ja da isch doof!
Chunts jetzt eigendlich fertig use am 10.2.2005?
Ja egal ich chans e erst im Juni chaufe wil ich vorane LAP han!

ich han mini LAP verschlofe ^^

han jo nit chönne wüsse das de Wecker am Wuchenend e Silent-Funktion het :rolleyes: aber isch den gliich no guet gange :D

man bin ich da im WOW Forum? ............

jaa, meh oder weniger, gsehsch das öppe nöd? mer chönd bald s forum umbenänne in inwow#2 :p

naja, das isch halt atm das spiel womi "fasziniert", so gseit ^^

ich nöd, ich lätsche... :cry:

naja, eigentli freu i mi doch, uf hütt :D wird eh geile tag...

afe mal alles guete zu dim Geburtstag, mach dr e schöne Tag :hy:

@last alli, nur cha niemer meh schriebe vor überwältigender Freud drah :clown:

Sicher nid is Wallis, mi wott d'Lüt schliesslech ou verstoh, wenn me mit ne redt:clown::D:p

lastemperor schrieb:
Sicher nid is Wallis, mi wott d'Lüt schliesslech ou verstoh, wenn me mit ne redt:clown::D:p

das denken wohl die deutschen übers mittelland
darum kommen sie alle ins wallis in die ferien:clown:

ps: hüt scho 58 poschts:flame: me=gosuspammer

@Isildurs Erbe: Njo, is Wallis gö nid so vüu, Engadin und Oberland isch sicher beliebter:p

Und me=Gosuspammer und das gits ab ca. 100 Posts a eim Tag:D

di poschts? nei
ich will so ca 4800 fer en Reanimated Horde ava :angel:

*weiterspammengeh*

Guets Ziu, i ha ou mou dänkt lo mi de lo umfreeze so bi demon imp, aber has ufgä, das liecht längwillig isch worde. Shice n00bs immer:D

Zurück
Oben