• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

grml morn hütt Dütschprob, morn Mathprob, übermorn Chemieprob und näbedüre no Maturarbeit :cry:

FU ig schpile itz zersch mau ä Rundi WoW ^^

MA noni müesse abgä? :eek:

Z'Langetau isch das scho fasch e Monet här :eek:

Vüu Glück bi de Probe

Danke ^^ Dütsch isch scho düre (Fählertypologie -> irgend ä Stilfähler oder so im Satz, darfsch finge was es isch und korrigiere, 5 Site -.-) na ja, ha überau öppis korrigiert, aber öbs z richtige isch... ~~

Maturarbeit wird ersch no präsentiert am 10. Dezember, versueche, bis nächscht Wuche mau gueti Erschtfassig z übercho ;)

Z'Langetau ischs so, dass se vor emne Monet hesch müesse abgä, bis Afangs Dezämber bechunnsch s'erste Feedback mit Note u so und die finali Note gits im Januar nach dr Präsentation. :D

Ich bin scho froh dass ich so abschlussprüefigszeugs scho hinder mir han :D !

@ Herr von Moria

wünsche dir viel Glück! Gang id Schuel und Rock da Hous:diablo: !

Naja Math 3,8 und Chemie 4 (muess dert aber nume es 4 1/2 ir nächschte Prob ha, de bini zfride). Aber ds Math schisst ah, has zimlech verhoue :cry:

Derfür immerhin Mändig frei, Zibelemärit isch cool *g*

Derfür immerhin Mändig frei, Zibelemärit isch cool *g*

Ja toll sind det eifach 1000000 Zibele uf eim Hufe? Wird au trurig sie wenn alli brüeled a dem Märt!:D

sali lütlis, immer no die gliiche visage do wir nech gsie.

nur gschwind wele hoi säge :)

also bis denn widr e mol

HALLO NURAAAAA :hy: :tree:

omfg huere schiss psycho mathprob gha ^^ (Komplexe Zahlen)

7 Ufgabe und 2h Zit und huere schwirig wöu huere stress und gnihaaaaaa :mad:

Zurück
Oben