• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Ä Verschwörig gäge mi!!!

(oder so wi hütt im Buech "Der zerbrochene Krug": SCHWEIGE ER, DER LÜMMEL!)

So, ab hütt (jaaa hütt isch scho morn *fg*) bini im Schilager, Saanemöser 8]

Viu Spass öich aune no hihi ^^

Herr von Moria schrieb:
So, ab hütt (jaaa hütt isch scho morn *fg*) bini im Schilager, Saanemöser 8]

Viu Spass öich aune no hihi ^^

ääh.... säg mal, bisch du perzuefall ade kanti bade? well die gönd ebefalls uf saanemöse is schiilager :tree:

Hoi mitandan, chent mi no ei jemand vo euch? :D

Bin zletscht vo nem halba Johr do umagamelt, ka sich villicht no einer erinnara :read:

Najo, wüt amol nochträgli frohe wihnächta wünscha und an guata rutsch ins nüe johr.

mfg

Lats_Samurai

Last_Samurai schrieb:
Hoi mitandan, chent mi no ei jemand vo euch? :D

Bin zletscht vo nem halba Johr do umagamelt, ka sich villicht no einer erinnara :read:

Najo, wüt amol nochträgli frohe wihnächta wünscha und an guata rutsch ins nüe johr.

mfg

Lats_Samurai

Ich chan mich no dunkel a dich erinnere:angel: !

Wünsch ich dir au duesch nöd zwüest übers neue Jahr :)!

I hoff des "Walliser" isch ned a so bös gmoant ^^

Was hond denn ihr für Pläne für dr kommend Silveschter?

I werd amol as Gebiet um da Bodensee usicher macha. Ou weh, Raketa und Sektvorrat söt no ufgstockt wera :clown:

Jo denn wünsch i au amol a schöß tägli und alls guati zum burtzlday empi, und tuasch schö fira gell :D

Hallo :tree:

Isch no witzig gsi, aber ha no chli Problem gha mit em Leiter (mir hei no nie die gliiche Asichte gha teilwis... -.-)

Z7 isch geil, mir si am Xmass-Festival gsi! (wüsset dir ja scho *g*)

P.S. Chume vo Münsige, nüt da Bade :p

Also ich wünsche allne es schöns neus Jahr und alles gueti!

Wie hend Ihr so gfiired? Ich hans cool gha! Children sind recht abgange!

ich han in niedwiil immne turnhalle fäsch gfiiret.

Nach 8 fäldschlössli hani denn de kolleg am bode lige gseh, und mer händen is 2 km wiit entfernte fi-gö zu sich heiträge chönne... :tree:

I ha z'Berlin gfiiret... si zum ne Kolleg vom Leon-X gange und hei dört eigentlech nur churz wöue blibe... mir si de am 7ni am Morge gange^^

Zurück
Oben