• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

In Basel trieb ich mich selte ume... und scho gar nöd am halbi feufi am morge :D . Aber falls ich doch mal dur en Zuefall det bin gang ich zu dem Steinegrill

Mi geid mit Kollege irgendwo häre, wos Musig gid, me cha trinke und tanze (oder säge mer zur Musig bewege)

du redsch vo clubbing.... vell lüüt, au ich zB, verstönd under usgang ned nur:

"HEEEYY WAS GAHT HÜTT ABIG?"

"XTRA, OXA, LWB, VENTIL, BRÄNNPUNKT, ZZW, KKM, YXZ??????"

"JAAA MANN WEISCH IN JKLÖ LAUFT IM MOMÄNT VOLL GEILS ZÜÜG, ICH WÄR FÜR DAS WELL ASDF ISCH HÜTT VOLL NED GEIL USW. UND VELL Z VELL CHLIINI CHINDER"

"JA GEIL LOL, RÜEF MAL NO EUSERE "CLIQUE" AH, DENN CHÖMMER AU Z 100. DEHT INE"

Bi mir heissts immer

"Heho Digidi, wo wend mer hüt abig in Usgang"

"kei Ahnig... aber treffe mer eus mal inere halb stund und drinked fang es Bier?"

"ok bis denn"

Nach dem mer denn die erste Bier gha hend, realisiere mer dass keine meh töf fahre und mer gönd id Dorfs beiz :)

Isch dennd as usgang oder Clubbing?

@ RedScorpion

Du kennsch sLWB?

jo ich känns... es isch in Bade, de einzige Stadt, wommer Stadt cha säge, im 8km Umchreis vo mim chliine dörfli... Zudem bini 9 Jahr i dere Stadt id schuel ;)

Zurück
Oben