• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Nope, mir isch das "ich han es schwert aber gliichziitig en waffe womit ich de mit schwert sowieso schomal unnütz mache"-gespile ned so geheuer...

chli en komische mix... wenni aber mal d chance han s ahzspille, wirdis sicher mache

Bis froh, dases ke Schnee het In Züri. Das würd ersch rächt aschisse. Überau Matsch und dr ÖV het nur no Verspätig

pff, i chume ja eh geng 10min z spät... de chäme mau aui z spät, de würds nümm so uffaue :D

!

us welere und wiso? :p

Üse Analysis-prof heig nume ä haubschtung pennet schiinbar, isch trotzdäm vou druff gsi ^^

HAHA Analysis, ich finde das so en lustige Name für es Fach :).
Was studiered Ihr denn?

Analysis isch geil =) Ableite Integriere das fägt.... AGH muess ja no d Üebig uf morn mache itz :/

<-- Maschinenbau und Verfahrenstechnik

oder so irgendwie :p

CHLI gredt.... soso.... :lol:

ableite fägt.... integral, es gitt nüüt schönners...

alte sorry und dezue no mage spille... irgendwie bisch grad zum ultranerd worde :rolleyes:

Wieso worde?:D

Naja, wenn i mi Vorläsigssau luegsch chönntisch ou meine i sig e Nerd, aber i bi d'Usnahm :D

Ableite isch easy... Integrau eigentlech ou... partielli Difflglichige si dr Tod

Red Scorpion schrieb:
ableite fägt.... integral, es gitt nüüt schönners...

alte sorry und dezue no mage spille... irgendwie bisch grad zum ultranerd worde :rolleyes:

Scheisse hesch du ke plan :ugly:

und hesch öppis gäg mages? wosch mi produziere? Ig weiss wo dis huus wohnt :ww:

Zurück
Oben