• Herzlich Willkommen!

Nach der Schließung von inDiablo.de wurden die Inhalte und eure Accounts in dieses Forum konvertiert. Ihr könnt euch hier mit eurem alten Account weiterhin einloggen, müsst euch dafür allerdings über die "Passwort vergessen" Funktion ein neues Passwort setzen lassen.

Solltet ihr keinen Zugriff mehr auf die mit eurem Account verknüpfte Emailadresse haben, so könnt ihr euch unter Angabe eures Accountnamens, eurer alten Emailadresse sowie eurer gewünschten neuen Emailadresse an einen Administrator wenden.

"Bim Totemügerli" - s'schwiizer Stübli

Todespantoffel schrieb:
dSchwiz spielt sicher im Final gege Östriech :D

Ich glaube Das wäri Wohl s Geilschte und zuglich s Scheissigschte wo chönti passiere :)

2 Gäst länder und die machets Final gegenander :D

aber d schwizer würdet denn scho gwünne ;)

ich bin zueversichtlich :D es chunt scho guet :D

PS: ade WM het's au für en Weltrekord glanget :) 0 Goal bis zumene Spiel weiss es nüme genau :D Zübi isch halt guet gsi :D

Chorze Spass gsi ar EEEEEEEEEEEEEM -.- esch das eigendli ou en Rekord, dass de Gastgäbber so schnäu so mies usscheidet?^^

Naja, han nie wörkli an Erfolg gloubt, han zwar dänkt, dass si erst nach 3 Spell secher dosse send ond ned scho nach 2 -.-

So, jetzt göudet mini ganzi Hoffnig de Holländer, die spellet zomindest guet ond hätte's mou weder verdient chli Erfolg z'ha :)

EDIT: so, editiert ^^ passiert mer emmer weder

Isch scho mal öper vo euch inere Fanzone gsie? Ich hans ebe no nie gschafft

Ich gange morn uf Basel... Holland - Russland

Ich hoffe mal, die Orangsche gwünned, ned so wie geschter wo die falsche gwunne händ -.-

Jo, ben z'Basel ufem Kasärneplatz gsi, Eröffnigsspöu. Hett scho zemmli Lüüt kha, ond morn werd wou eifach alle orange sii^^ Gange vellecht ou go luege, aber gseht ned guet us, z'vöu z'due... Scheiss Prüefigsziit.

SCHLAND SCHLAND SCHLAND SCHLAND

Prüefige isch das wo e Person wott wüsse öb du glehrt hesch

alte, mit dim schland schland muesch jetzt denn ufpasse, ich bin am herbst 08 au in züri underwägs(!)

jo scho zimmli... aber es hätti no meh chönnte abgah wenn oranje gwunne hätti -.-

hets überhaubt russe det gha? :D

Schad dass Holland hei mues, ich han die Fans witzig gfunde.

Irgendwo hets glaubs scho no sertig ume :).

Warschindlich sind dFans vo de Russe eifach vor em Spiel immer so volle dass sis nüme id Fan zone schaffed ^^

SCHLAND SCHLAND :D

Njo, Finau wird gäge d'Russe würdi säge. Mir xehs jo hüt Obe ;)

wer isch da en kacknap :p

dütschland het verlore -.- so en fuck, jetzt bechum ich kein gipfel...

Ah, wer interessiert no fuessball?

Das isch jetzt Schnee vo geschter! Öppis anders isch jetzt wichtig(!)

DIABLO 3 DIABLO 3!!!!

Das video won i vom Gameplay gseh han het mi scho fasch süchtig gmacht :)

Zurück
Oben